ندای حقیقت: هفت تن دیگر از اعضا نجات یافته به زندگی بازگشتند

0
1591

طبق تجربیات درج شده افراد نجات یافته ، در این میانه آنچه مهمتر است غلبه افراد بر حصارهای ذهنی است و این اصلی ترین قدم و تصمیم می باشد. و پس از تصمیم به جدایی ، هر چه در پیش روست گشایش و رو به جلو می باشد. و کمک های بسیار که افراد را تا رسیدن به زندگی دوباره و باز گشت به آغوش خانواده همراهی خواهد کرد…

جدایی و فرار از سازمان مجاهدین ادامه دارد. حقیقت همواره آشکار خواهد شد.

هفت تن دیگر از اعضا نجات یافته به زندگی بازگشتند

۲۳ اسفند ۱۳۹۳ – به گزارش خبرنگار سایت ندای حقیقت : طبق آخرین خبرهای دریافتی ۷ تن از اعضای سازمان مجاهدین که در چند ماه اخیراز کمپ لیبرتی گریخته بودند. پس از انجام مراحل قانونی به تناوب سرانجام توانستند از عراق خارج شوند و به دنبال زندگی خود بروند.

این واقعه خوشایند خروج از کمپ لیبرتی و بدنبال آن بازگشت به زندگی و دنیای نوین که چند سالی ست بطور مستمر در جریان است. نشاندهنده این است که ، راه امید و کمک به افرادی که اسیر وقربانی فرقه رجوی شدند، امکانپذیر و قابل دسترس می باشد.

طبق تجربیات درج شده افراد نجات یافته ، در این میانه آنچه مهمتر است غلبه افراد بر حصارهای ذهنی است و این اصلی ترین قدم و تصمیم می باشد.

و پس از تصمیم به جدایی ، هر چه در پیش روست گشایش و رو به جلو می باشد. و کمک های بسیار که افراد را تا رسیدن به زندگی دوباره و باز گشت به آغوش خانواده همراهی خواهد کرد.

همان رویدادی که فرقه رجوی بیش از اندازه از آن هراس دارد و با انواع شگردها و فریب ها مانع جدا شدن افرادی می شود که سالهاست از ماهیت گروهک تروریستی رجوی آگاه شده و خواهان خروج هستند. البته در این میان هر چقدر سیاه نمایی هم شود شاهدین حاضر و ناظرند از اروپا وآلمان گرفته تا ایران و بعنوان نمونه همچون آقای رستم آلبوغبیش که چند ماهی است به نزد خانواده اش برگشته و خاطرات ایشا ن را در سایت ها مشاهده کردیم .

با امید به اینکه تمامی اسیران در کمپ لیبرتی بتوانند ازآنجا خارج شده و نجات پیدا کنند.

 منبع : ندای حقیقت

مسعود رجوی چگونه  پول خون می گیرد؟

قسمت چهارم مصاحبه ندای حقیقت با آقای محمد حسین سبحانی درباره منابع مالی
ناموس واقعی مسعود رجوی چیست؟
 مسعود رجوی چگونه پول خون می گیرد؟

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید