ندای حقیقت: تلاش برای بدر بردن افراد وانتد ( تحت تعقیب) به جایی نخواهد رسید.

0
1183

سایت ندای حقیقت 23 اسفند 1393 –هر ماه و هر هفته در  سایت های وابسته به  فرقه رجوی خبر فوت و مرگ  اعضا براثر سرطان یا سکته قلبی و… درج می شود و در همین  دو سه سال اخیر  افرادی چون  رضا ستوده مرام رویا درودی ، مهین افضلی، ، محمدرضا معاضدی  بردیا امیر مستوفیان و حسین برزمهری  محمد طاطایی و مهدی فتحی منصور کوفه ای رضا نصیری و… بسیاری دیگر… در اثر بی توجهی و شقاوت سران  گرو هک و شخص رجوی در لیبرتی به کام مرگ فرو رفتند و در حالیکه براحتی می توانستند  آنان را  به خارج کشور برای مداوا اعزام نمایند.

و در این بین در میان شلوغ کاریها و طرفند های فریب کارانه  گروهک ، رجوی تلاش دارد یک سری اعضای رده بالا  را  که بسیاری از آنان دست در خون مردم عراق در انتفاضه شعبانیه دارند و نام آنها در لیست انترپل و تحت تعقیب قضایی عراق قرار دارد را نیز  با جای دادن در لیست های  ارسالی به جای افراد  بیماران و  کم توان   به آلبانی فراری داده و از محاکمه بگریزاند.Nedaye-Haghighat-logo

افرادی همچون اسماعیل مرتضایی (معروف به جواد خراسان) ، محمد شعبانی همت (معروف به باقر) سپیده ابراهیمی ، لیلاد شتی ؛ فائزه محبت کار. هوشنگ دودکانی و یا

همچون تعدادی از سرکرده های خیانتکار دیگر چون  مهدی ابریشم چی  -– محبوبه جمشیدی – محمد سید امحدثین – مهوش سپهری که در سال  82 در رده  نوکر و کلفت های  مریم رجوی به همراهش  به خار ج کشور فرستاده شدند.

شیوه تبعیض و فریب کاری و بی اهمیتی به جان اعضا در سراسر تاریخ گروهک رجوی ثبت  شده است . همان سازمانی که ادعایش آزادی و برابری است ولی پایه هایش برمبنای دروغ و فریب استوار است. و به همین دلیل است که سالهای است با موج فرار و  جدایی و بیزاری اعضا از عملکرد سران و رهبران گروه روبرو هستند.

اگر چه  دولت عراق در گذشته در این زمینه سهل انگاری های فراوانی داشته ولی با توجه به سفر اخیر وزیر امورخارجه ایران و توافق قطعی درخصوص استرداد مجرمین بین دوکشور نقطه های امیدواری درخصوص به سرانجام رسیدن عاقبت این جنایتکاران فرقه رجوی نیز مجددا رنگ و بوی تازه ای بخود گرفته است.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید