مجاهدین خلق در مسیر فروپاشی ـ قسمت سوم

0
1141

ابتدا می گفتند محمد رجوی پسر مسعود به نروژ رفته است در حالیکه او اینجا در تیرانا است. در ساختمان شیشه ای مستقر است ولی در تشکیلات نیست برای خودش اتاق جدا گانه دارد اینترنت دارد چون محمد رجوی از ناراضیان سرسخت سازمان است که با فیلمهای سوپر و این جور چیزها نگهش داشته اند که از سازمان جدا نشود و آبروریزی نشود. محمد رجوی اگر هم فیس بوک داشته باشد حتما با هویت واقعی اش نیست…

مجاهدین خلق در مسیر فروپاشی ـ قسمت سوم

م. س ـ یک کادر جدا شده از مجاهدین در آلبانی

لینک به قسمت اول
لینک به قسمت دوم

همه جداشدگان پس از انتقال از جهنم لیبرتی به آلبانی مثل شهروندان عادی در تیرانا در آپارتمان هایی که هر کس خودش انتخاب و کرایه کرده است زندگی می کند.

ما دو دسته بودیم :

دسته اول که در کمپ بابرو هستند که همان وضعیت سگی اشرفی را دارند.

کمپ بابرو محلی است در حومه تیرانا که در آن شهروندان سوریه ای و افریقایی و … هم هستند و یک کمپ پناهندگی است.

دسته دوم افرادی مثل من که وارد آپارتمان های نوساز شدیم که اسباب و اثاثیه آن تکمیل است. وضعیت اقامت ما مثل هتل است.

سازمان هم علی رغم اینکه جلوی آپارتمان پست و نگهبان گذاشته ، حتی یک روز هم جلوی یک کافی نت در نزدیکی محل اقامت ما پست و نگهبان گذاشته بود اما خیلی کنترلی روی بچه ها ندارد یعنی نمی تواند در فضای باز تیرانا مثل اشرف یا لیبرتی بر نفرات کنترل داشته باشد.

کمپ بابرو ، وضعیتش فرق دارد افرادی که آنجا هستند برای کشورهای دیگر پذیرفته شده اند فکر می کنم ۴ نفر به فنلاند ، ۲۶ نفر به۳۶ انگلیس که سینی زن های قبلی آنجا هستند تعدادی هم به ایتالیا.

در کمپ بابرو۴ نفر رسما از سازمان مجاهدین جدا شدند. علت آمار کم ، این است که آنها نمی خواهند اینجا تضاد کار کنند البته سازمان تمایلش این است که اینها همینجا جدا شوند تا با هویت مجاهد ، آنجا نروند بلکه با هویت بریده بروند ولی آنها هم دهها سال در تشکیلات بودند و می دانند چه تنظیمی کنند.

آنجا هم نشستهای ع. ج (عملیات جاری) و بقیه نشست ها ، جاری است. در تشکیلات مجاهدین در آلبانی محدودیت ها مثل اشرف است مگر کسی که رسما جدا شود.

از اکیپ های قبلی حدود نفر۱۲۰ ، یک ونیم سال قبل و یک اکیپ ۲۱۰ نفره به آلبانی آمده است. بعد هم اکیپ ۲۳۵ نفره ما که در دو نوبت به تیرانا آمدند.

ابتدا می گفتند محمد رجوی پسر مسعود به نروژ رفته است در حالیکه او اینجا در تیرانا است. در ساختمان شیشه ای مستقر است ولی در تشکیلات نیست برای خودش اتاق جدا گانه دارد اینترنت دارد چون محمد رجوی از ناراضیان سرسخت سازمان است که با فیلمهای سوپر و این جور چیزها نگهش داشته اند که از سازمان جدا نشود و آبروریزی نشود. محمد رجوی اگر هم فیس بوک داشته باشد حتما با هویت واقعی اش نیست.

ساختمان شیشه ای محل اقامت محمد رجوی ، در مسیر فرودگان و ۱۰ کیلومتری تیرانا است. یک ساختمان خیلی گران است که سازمان خریده است. یعنی پایگاه سازمان در آلبانی است. تمام شیشه های ساختمان را با کاغذ سفید پوشانده اند مثل مقر سازمان در بغداد. در ساختمان شیشه ای ، شیشه ها را رنگ زده اند نفرات هیچ ارتباطی با بیرون ندارند حتی خرید هایشان را هم کانال آلبانیایی انجام می دهد تا نفرات کمترین کنش و واکنش را با بیرون از مقر سازمان داشته باشند.

اما مسئولین سازمان خیلی از زمان عقب هستند و بیشتر از نوک دماغشان را نمی توانند ، ببینند چون با گرم شدن هوا و آمدن فصل تابستان و طرز لباس پوشیدن زنان ، هر کس که از مقر اصلی سازمان در ساختمان شیشه ای بیرون بیاید با بحث های مسخره ای مثل انقلاب مریم دیگر کسی چفت تشکیلات نخواهد بود و همه چیز تمام است.

ادامه دارد …

منبع: سایت نیم نگاه

Albani Ch Matn

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید