حسن پیرانسر: نامه ای به دوست عزیزم آقای علیرضا میر باقری

0
1156

تو الان در لیبرتی یا اشرف نیستی تو در دنیای آزاد هستی و در دنیای آزاد میتوانی صدای خواهر گروگانت در عراق باشی و به او کمک کنی تا او هم به دنیای آزاد برسد و این شدنی است اگر از چمبره اینفرقه در آلبانی خودت را بیرون بکشی و با مراجعه به مقامات کشور آلبانی و سازمان ملل متحد خواهان انتقال خواهرت از عراق به دنیای آزاد باشی. بهر حال من هم هستم اگر کمکی از دست من برآید این را بدان که دریغ نخواهم کرد فقط این را بهت میگم که خودت را در آلبانی نجات بده…

نامه ای به دوست عزیزم آقای علیرضا میر باقری

سلام

حسن پیرانسر ــ 08.03.2015   شنیدم که به سلامت به آلبانی رسیدی و قربانی سیاستهای غلط و پوچ رهبری فرقه نشدی خیلی خوشحالم که در آلبانی هستی و از آن جهنم عراق سالم بیرون اومدی . راستش من دو دل بودم که این نامه را برایت بنویسم یا نه چون میدونم که عوامل فرقه در آلبانی تو را تحت فشار خواهند گذاشت که علیه من و سایر جدا شده ها موضع بگیری و مجبورت کنند که به من و سایرین فحش بدهی ولی اشکالی ندارد راستش آنقدر در طی این مدت فحش شنیده ام که آداپته شده ام مهم اینست که تو سالمی و زنده و در آلبانی و بدور از جهنم عراق . شنیدم که فرقه خواهرت را در لیبرتی نگه داشته است البته برای من کاملا مشخص است که دلیل آن چیست او در واقع گروگان رجوی است اگر تو بخوای جدا بشی چون عوامل اینفرقه بخوبی از وابستگی تو به خواهرت مطلع هستند و برای ساکت نگه داشتن تو او را در عراق گروگان گرفته اند. من شرایط تو را میفهمم و میدانم در این شرایط تو مجبور خواهی شد که یکسری اقداماتی انجام دهی که اصلا در ذات تو نباشد چون من تو را خیلی خوب میشناسم و از روحیه و افکارت آگاهم ولی این را بدان که تو الان در لیبرتی یا اشرف نیستی تو در دنیای آزاد هستی و در دنیای آزاد میتوانی صدای خواهر گروگانت در عراق باشی و به او کمک کنی تا او هم به دنیای آزاد برسد و این شدنی است اگر از چمبره اینفرقه در آلبانی خودت را بیرون بکشی و با مراجعه به مقامات کشور آلبانی و سازمان ملل متحد خواهان انتقال خواهرت از عراق به دنیای آزاد باشی. بهر حال من هم هستم اگر کمکی از دست من برآید این را بدان که دریغ نخواهم کرد فقط این را بهت میگم که خودت را در آلبانی نجات بده و در تشکیلات فرقه ای رجوی نمان و این را بدان که اگر خودت را نجات بدهی میتوانی به خواهر اسیرت در لیبرتی هم کمک کنی و از سرنوشت بدی که در انتظارش هست نجاتش بدی و او را از آن جهنم خارج کنی و او را کنار خودت بیاری . آرزوی موفقیت برات میکنم و آرزو میکنم در دنیای آزاد زندگی خوبی را برای خودت رقم بزنی.

زهرا سادات میرباقری: عکس برادر و خواهران نازنینم علیرضا و کبری و اکرم  (چرا مریم رجوی وشوهر فراری اش اعتصاب غذا نمی کنند؟)

کمپین نجات جان علیرضا میرباقری از خروجی کمپ لیبرتی در عراق. دوازدهم مارس ۲۰۱۳

آقای پیرانسر، پارلمان اروپا. عضو قدیمی و باسابقه مجاهدین خلق از این سازمان میگوید

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید