عبدالکریم ابراهیمی:آیا با انتخاب جان بولتون خواب رجوی تعبیر خواهد شد

0
398

آیا با انتخاب جان بولتون خواب رجوی تعبیر خواهد شد

عبدالکریم ابراهیمی، ایران فانوس، سی ام مارس ۲۰۱۸:… محال است آمریکا توان جنگ مستقیم دیگر در خاورمیانه آنهم با کشوری مثل ایران را داشته باشد. چون شکست های پی درپی خودشان را در خاورمیانه تجربه کرده اند و الان فقط و فقط هارت و پورت تبلیغاتی است و خانم رجوی بداند این بادها هم گذر خواهند کرد و روسیاهی به ذغال خواهد ماند؛ هر چه در بوق تبلیغاتی و … 

لینک به منبع

آیا با انتخاب جان بولتون خواب رجوی تعبیر خواهد شد

بعد از انتخاب یک شخص آنورمال به عنوان رئیس جمهورآمریکا که گمانه زنی و جنجالهای فراوان در سطح بین المللی بوجود آورد و خیلیها را در بهت و حیرت فرو برد که آیا جهان نا امن امروزی نا امن تر خواهد شد؟ و تروریسم بیشتر رشد خواهد کرد؟ و بخصوص خاورمیانه سرشار از طلای سیاه و معادن خدادادی دیگر است؛ چشم انداز حال و آینده آن چگونه خواهد بود؟

برای فهم بهتر دو دهه و بیشتر به عقب برمیگردیم و بحران در قسمت خاورمیانه جایی که کشور عزیز ما یعنی ایران این سرزمین کهن و مهد یلان و شیران میهن دوست و میهن پرست در آن قرار دارد .

آمریکا با ماهیت جنگ طلبی و تسلط بر این نقطه از جهان یعنی خاورمیانه؛ نقشه کشی داشت و میخواست هر چه بیشتر بر کشورهای این منطقه تسلط داشته و فرمانروایی کند یعنی اینکه گماشتگان و خودفروختگان به خود را بر اکثر کشورهای اسلامی حاکم نماید؛ لذا از روی تزویر نقشه اختلاف افکنی بین کشورهای اسلامی پیاده کرد و با بوجود آوردن گروه تروریستی القاعده؛ اولین شلیک و تیر خود را از چله کمانش رها نمود و عربستان را به تمام معنا زیر چتر و بال و پر خود گرفت و سر حکام سعودی شیره مالید که کشورهای اسلامی زیر چتر او بیاورد و خود بدین وسیله شیره عربستان را با این ترفند بکشد و تقدیم اقتصاد آمریکا کند.

ایجاد طالبان در پاکستان با ایدئولوژی وهابیت و با پول عربستان و رها کردن آن به افغانستان جنگ زده و ویران شده به اهداف اولیه خود رسید و بدین وسیله زمینه دخالت بیشتر و آشکارتر حضور خود را فراهم کرد و با حماقت صدا حسین دیکتاتور عراق در تجاوز به کشور کویت(احتمالا با چراغ سبز آمریکا) زمینه تمام عیار حضور فیزیکی و راه اندازی جنگ عراق موسوم به جنگ اول خلیج فارس؛ هدف اولیه خود را تثبیت کرد و بهار عربی هم در همین راستا و با این هدف از تونس شروع شد و سپس اشغال عراق و زیر ساختهای اقتصادی آن و از همه مهمتر منحل کردن ارتش آن کشور که به گمان ارباب جنگ و کشتار به یک دولت و ارتش گماشته و مطیع خود دست خواهد یافت که خوشبختانه این رؤیای آمریکا تعبیر نشد و مردم عراق ارتش تا دندان مسلح آنان را با حقارت مجبور به ترک و فرار از عراق کردند که اولین شکست استراتژی در عراق رقم خورد و رؤیایشان به واقعیت نپیوست و بعد از آن به سراغ کشور افغانستان رفتند که قبلا دست پرورده خودشان یعنی طالبان وحشت و بیرحمی و القاعده ستیزه جو و تروریست را از اریکه قدرت پائین آورده و چون  خوابشان آنچا هم تعبیر نشد، ملت مظلوم این کشور روزانه تاوان بربریت آمریکا را میپردازند.

ویرانی کشور لیبی و سپس تروریست پروری و روانه کردن آن به سوریه و سپس روانه به کشور عراق و راه انداختن جنگ عربستان علیه کشور فقیر و مردم بیچاره آن و کشتار بیرحمانه کودکان این کشور بدبخت و مقاومتی که مظلومان پا برهنه از خود نشان داده اند، ارباب و نوچه های آن را به زانو درآورده است؛ لذا نه تنها آمریکا به تحقق خاورمیانه بزرگ مورد نظرش نرسیده است، بلکه جای پایش سست تر و سست تر میشود و شاخ هژمونی شکسته و قدرتهای دیگری بر ضد این استراتژی آمریکا پا گرفتند و متحد شدند. به همین دلیل، ترامپ و امثالهم را به جنون کشانده است و به این نقطه رسانده که یک شخصیت پریشان خاطر سکان آنرا به دست بگیرد و این نشانه ضعف آمریکاست و مطلق نمیتواند نقطه قوت آنها در سیاست و نظامی گری باشد .

در هفته اخیر، در آمریکا یک اتفاق دیگری رخ داد و ترامپ یکی از جنجالی ترین عناصر جنگ طلب و نو محافظه کار به اسم جان بولتون را به عنوان مشاور امنیت ملی خود انتخاب کرده است. خیلی از خیانت پیشه گان و خودفروشان دنیای سیاست به اسم ایرانی، لّه لّه و چّه چّه میزنند انگار که آقای ترامپ با این انتخاب میتواند ایران عزیز ما را شقه و تجزیه نماید و آنها سوار بر تانکهای داعشی ـ جان بولتونی، بر اریکه قدرت به این سرزمین دست یابند! در این میان، فرقه تروریست رجوی طبق معمول در خیانت و وابستگی گوی سبقت را از سایرین ربوده است؛ انگار با این انتخاب معشوقه خانم رجوی که مشاور امنیت ملی در کاخ سفید شده است ایران را تقدیم او و شوهر سوراخ موشی اش، خواهد کرد. به همین دلیل چنان در حمایت و تبلیغ این جنگ طلب وارد شده است که قابل وصف نیست. اولا باید خاطرنشان کنم که اگر صد زوج دیگر مثل ترامپ و جان بولتون در هیات حاکمه و تصمیم گیریهای کاخ سفید قرار گیرند؛ محال است بتوانند در جنگ فرضی که وجود داشته باشد؛ پیروز شوند و اگر آمریکا در خاورمیانه دست به حماقت بزند و به صورت نظامی به میهن عزیزمان حمله کند؛ ملت ایران متحد درسی فراموش نشدنی به آنها خواهند داد که موج انفجار اراده مردم ایران در دفاع از سرزمینش نه تنها کاخ سفید به لرزه در آید بلکه رجوی این موش در سوراخ پنهان شده و خانم فرنگ نشین، او را روسیاه کرده تا از آن پس طعم خیانت خود را هر روز بچشند .

بگذریم که جان بولتون هم هیچ غلطی نمیتواند بکند و محال است آمریکا توان جنگ مستقیم دیگر در خاورمیانه آنهم با کشوری مثل ایران را داشته باشد. چون شکست های پی درپی خودشان را در خاورمیانه تجربه کرده اند و الان فقط و فقط هارت و پورت تبلیغاتی است و خانم رجوی بداند این بادها هم گذر خواهند کرد و روسیاهی به ذغال خواهد ماند؛ هر چه در بوق تبلیغاتی و راه انداختن „شو“ خیمه شب بازی برای چنگ انداختن بر اسرای در بند تشکیلاتی ات راه بیندازید، چاره ای جز فروپاشی محتوم آن نخواهید داشت، شاید چند صباحی بتوانید اذهان افراد را از فرار و سرپیچی در زندان موسوم به اشرف ۳ در آلبانی، باز دارید اما نخواهید توانست آن را نگهدارید و این خواب شیطانی شما هم مثل اربابت تعبیر نخواهد شد که ایران توسط بیگانه اشغال شود و شما را سوار بر هواپیمای خصوصی ترامپ، در تهران بر تخت نشانند البته با تجربه ریع قرن در تشکیلات شما اسیر و برده بودن، خوب درک میکنم چطور دارید از درون به خاطر عنقریب فروپاشی تشکیلاتت میسوزید و مژده که این کار محقق خواهد شد و در آستانه آن هستید.

/////////////////////////

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید