ایرج مصداقی: مردم ایران از مریم رجوی و سازمان مجاهدین خلق متنفرند

0
845

ایرج مصداقی: مردم ایران از مریم رجوی و سازمان مجاهدین خلق متنفرند

 آریا ایران، پاریس، بیست و هفتم اکتبر ۲۰۱۷:…  در قسمتی دیگر از این گفتگو به درخواست مریم رجوی برای مسافرت به آمریکا اشاره شده که دولت آمریکا نپذیرفته و سابقا نیز انگلستان ورود مریم رجوی به خاک خود را ممنوع کرده است. ایرج مصداقی می گوید که مجاهدین خلق هیچ شانسی برای رسیدن به حکومت رویایی خود در ایران ندارند، چرا که مردم ایران به شدت از فرقه رجوی، مجاهدین خلق و رهبرانشان منتفر … 

لینک به منبع

مردم ایران از مریم رجوی و سازمان مجاهدین خلق متنفرند

 ایرج مصداقیایرج مصداقی اخیرا در گفتگویی با سعید بهبهانی در تلویزیون میهن گفته است؛ «مردم ایران از مریم رجوی و سازمان مجاهدین خلق متنفرند.» او ضمن انتقاد شدید از رهبران مجاهدین، به حمایت مریم رجوی از مواضع ضد ایرانی دونالد ترامپ پرداخته و آنها را شدیدا مورد انتقاد قرار داده است.

این نویسنده ساکن سوئد که کتاب «گزارش ۹۳، واکاوی و بررسی فرهنگ و رفتار توتالیتاریستی مسعود رجوی» را در کارنامه خود دارد، در بخشی از گفتگوی ویدیویی ضمن پرداختن به مواضع جدید و ضد ایرانی رئیس جمهوری آمریکا، به بیانیه حمایت مریم رجوی از سیاست های ترامپ اشاره نموده است.

ایرج مصداقی در بررسی اجمالی عدم جایگاه سیاسی مجاهدین خلق در ایران، ضمن تاکید بر اضمحلال فرقه رجوی در آلبانی، گفته است که مجاهدین خلق هر روز کم تر می شوند و تعداد زیادی از افراد آنان جداشده و به دنبال زندگی خود می روند. او می گوید در چند سال اخیر حتی یک نفر جذب سازمان مجاهدین نشده است.

او با تاکید اشاره نموده است که مجاهدین با نیروهای از کارافتاده، پا به سن گذاشته و مریض در کشور آلبانی، در حال رویا پردازی می باشند. مصداقی می گوید مریم رجوی و مجاهدین خلق هیچ چیز از خود ندارند. آنها فقط به سیاست های ضد ایرانی جناح جنگ طلب آمریکا، شیوخ عربستان و ایجاد جنگ در ایران چشم امید دوخته اند تا از قبل آن بهره مند شوند. در صورتیکه همین مسئله، رویا پردازی است و نشان می دهد که آنها چقدر از واقعیت های جامعه مردم ایران دور شده و در توهم به سر می برند.

در قسمتی دیگر از این گفتگو به درخواست مریم رجوی برای مسافرت به آمریکا اشاره شده که دولت آمریکا نپذیرفته و سابقا نیز انگلستان ورود مریم رجوی به خاک خود را ممنوع کرده است.

ایرج مصداقی می گوید که مجاهدین خلق هیچ شانسی برای رسیدن به حکومت رویایی خود در ایران ندارند، چرا که مردم ایران به شدت از فرقه رجوی، مجاهدین خلق و رهبرانشان منتفر می باشند.

ویدیویی که ملاحظه می گردد بخش انتخابی و کوتاه شده از گفتگوی سه ساعته با تلویزیون میهن، راجع به مریم رجوی و فرقه رجوی است که از نظر می گذرد:

(پایان)

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید