نامه های دیگری از خانواده های اسرای رجوی در لیبرتی به کمیساریا و سازمان ملل

0
497

نامه های دیگری از خانواده های اسرای رجوی در لیبرتی به کمیساریا و سازمان ملل

پیوند رهایی، ششم ژانویه ۲۰۱۶:… اعرض سلام، خدمت شما مادری هستم که به مدت ۱۸ سال درفراق فرزندم می سوزم، او دراسارت ۳۸ سال عمرخود را از دست داده، چندین مرتبه، به اشرف رفتم وموفق به دیدار او هم نشدم تمام تلاش خودم را درحد یک مادر کردم عاجزانه خواهشمندم به فرزندمان کمک کنید کسی نمی تواند حتی حال ما را بفهمد. یاریمان کنید تا بتوانند باقی عمرشان را دروطن خودشان سپری کنند. چه کسی …

 

نامه های دیگری از خانواده های اسرای رجوی در لیبرتی به کمیساریا و سازمان ملل

نامه های خانواده های: بهشتی، عینی، فروزنده، امینی و نوروزی

دبیر کل محترم ملل متحد جناب آقای بان کی مون؛

با سلام، اینجانب نرگس بهشتی خواهرمصطفی ومرتضی بهشتی می باشم که ۱۵ سال است درحسرت دیدار باعزیزانم می سوزم. متأسفانه درسال ۹۰ برادرعزیزم مرتضی بهشتی را در درگیری که در سال ۲۰۱۱ پادگان فرقۀ رجوی در عراق به نام «اشرف» پیش آمد از دست دادم برادر دیگرم مصطفی در لیبرتی اسیر است وسالها درانتظار دیدار یا یک تماس تلفنی هستیم من دراین سالها به تمامی مجامع بین المللی درخواست خودم را اعلام کردم دراین نامه هم ازشما درخواست می کنم هرچه زودتربرادرمن را ازچنگال رجوی آزاد کنید نگذارید عزیزان ما به سرنوشت مرتضی ها دچارشوند. این درخواست یک خواهری است که یک برادرش رادرفرقۀ رجوی ازدست داده و برادر دیگرش چندین بار در حملات زخمی شده است. خواهش میکنم وجدانهایتان را بیدار کنید وعزیزان ما را نجات دهید.

با احترام – نرگس بهشتی

۳ ژانویه ۲۰۱۶

***

ریاست محترم کمیساریای عالی پناهندگان

باسلام و ادب

ماخانواده یکی از فریب خوردگان واسیران دست سازمان مجاهدین (Mko) می باشیم. برادر ما حسین عینی ازسال ۱۳۶۸ در چنگال این سازمان مخوف گرفتار می باشد والآن درکمپ لیبرتی هیچ گونه امنیت جانی ندارد وهنگامی که در کمپ اشرف به سر می بردند بارها خواستیم که با ایشان ملاقات داشته باشیم اما سران فرقه اجازۀ هیچ گونه تماس ومراوده ای به ما ندادند لذا از شما تقاضا داریم امکان ملاقات وحتی تماس تلفنی را برای ما خانوادۀ چشم انتظار فراهم نمایید. بدیهی است این یک حق مبرهن و مشروع برای هر انسانی در حقوق بشر می باشد.

خانواده حسین عینی – قزوین- ایران

۲ ژانویه ۲۰۱۶

***


ریاست محترم کمیساریای عالی پناهندگان ملل متحد – ژنو

باعرض سلام، خدمت شما مادری هستم که به مدت ۱۸ سال درفراق فرزندم می سوزم، او دراسارت ۳۸ سال عمرخود را از دست داده، چندین مرتبه، به اشرف رفتم وموفق به دیدار او هم نشدم تمام تلاش خودم را درحد یک مادر کردم عاجزانه خواهشمندم به فرزندمان کمک کنید کسی نمی تواند حتی حال ما را بفهمد. یاریمان کنید تا بتوانند باقی عمرشان را دروطن خودشان سپری کنند. چه کسی جان این جگرگوشه هایمان راتضمین میکند که دوباره مورد حمله قرار نگیرند؟ هربار که حمله ای صورت میگیرد ما مادران وپدران وخواهران وبرادران تا لحظه مرگ می رویم.

با تشکر از شما

مادر شهاب فروزنده از کرمانشاه

۵ ژانویۀ ۲۰۱۶

***

photo 2016-01-04 08-24-51


جناب آقای بان کی مون، دبیر کل ملل متحد؛

با سلام وعرض تبریک سال نو میلادی،،، امیدواریم به انسانیت کسانی که در جایگاه برطرف کردن مشکلات دیگران از تمام امکانات و اختیارات خود قرار دارند و باید از هیچ تلاشی در این راستا فروگذار نکنند، جناب آقای بان کی مون دبیر کل ملل متحد خواهشمندیم نسبت به ملاقات فرزندمان غلام رضا شکری که ۲۶ سال گرفتار در سازمان مجاهدین مستقر در لیبرتی عراق می باشد ما را یاری فرمایید. با تشکر فراوان.

مادر رنج دیده و چشم انتظار، زمرد امینی

۳ ژانویۀ ۲۰۱۶

photo 2016-01-04 08-23-48

***

photo 2016-01-06 06-07-29

photo 2016-01-06 06-05-22کمیساریای سازمان ملل در امور پناهندگان مستقر در بغداد

موضوع: درخواست ملاقات با محمد جواد نوروزی ساکن کمپ لیبرتی

این درخواستی است از سوی اینجانب محمد نقی نوروزی ساکن ایران , برای ملاقات با پسرم محمد جواد نوروزی ساکن کمپ لیبرتی عراق ,

مدت ۲۸ سال است پسرم محمد جواد نوروزی را که سابقاً در کمپ اشرف بود و فعلاً ساکن لیبرتی است ندیده ام حتی تصویرش را ندیده و صدایش را نشنیده ام، از کمیسر محترم درخواستی بشرح ذیل دارم :

۱- اولاً ترتیب ملاقات بدهید تا بتوانم پسرم را حضوری ملاقات نمایم.

۲- آدرس ایمیل و شماره تلفن مرا به ایشان برسانید. دهها بار با مدیریت تحت نظارت لیبرتی تماس گرفته ام و شماره تلفن من و نام و نام خانوادگی ام را یادداشت نموده اند.

۳- با من صوتی و تصویری ارتباط بگیرد ,مثلاً از طریق اسکایپ و غیره.

۴- با ایشان در لیبرتی ملاقات کنید و خبر سلامتی خانواده اش را به وی و متقابلاً خبر سلامتی پسرم را به من برسانید.

در پایان یادآور می شوم شما مسئول حفظ جان پسرم هستید و باید به من پاسخگو باشید. همچنین من شهروند مستقل ساده ایرانی و به هیچ یک از نهادهای دولتی و نظامی وابسته نیستم.

این درخواست من صرفاً ملاقات و دیدار خانوادگی است و از احساس عاطفی بنده نشأت می گیرد.

photo 2016-01-06 06-07-42من می خواهم پس از ۲۸ سال تنها ۲۰ دقیقه با پسرم ملاقات و دیدار داشته باشم و تعهد می نمایم در بیست و یکمین دقیقه محل ملاقات را ترک کنم.

این درخواست جزئی و قابل اجرا می باشد.لطفاً اقدام کنید.

شماره تماس : ۹۳۸۲۱۴۶۰۸۰۰۰۹۸

محمد نقی نوروزی ساکن ایران استان گیلان

۴ ژانویۀ ۲۰۱۶

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید