سید امیر موثقی:دیگهای سالگرد پنجاه سالگی فرقه رجوی در کشورهای مختلف اروپایی وامریکایی

0
1064

دیگهای سالگرد پنجاه سالگی فرقه رجوی در کشورهای مختلف اروپایی وامریکایی

امروز هرکس که این برنامه های مشمئز کننده را می بیند و زار زدن به اصطلاح مسئولین بالای فرقه از جمله محدثین را به خوبی میتواند به این نتیجه برسد که همگان دارند از یک جنبش مرده و سربر زیر خاک رفته تعریف و تمجید میکنند که هیچ راه برون رفتی از قبر خود ندارد به خصوص بعد از نتایج بحران هسته ای ایران که طرز تفکر بل کل تغیر کرده در دنیای خارج و فرقه رجوی خاک بر سرتر از گذشته مات و مبهوت به خود میپیچد و هیچ راه برون رفتی هم ندارد.

سیدامیرموثقی – کانون آوا – 9 سپتامبر 2015

دیگهای سالگرد پنجاه سالگی فرقه رجوی در کشورهای مختلف اروپایی وامریکایی

در روزهای گذشته فرقه ترو ریستی رجوی در سیمای زندانی موج جدیدی از تبلیغات مضحکی را به راه انداخته که با دیدن این برنامه های مشمئزکننده حال هر بینده ای به هم میخوره و هزاران بار لعنت و نفرین به رجوی و آل رجوی میفرستد.

در هریک از این برنامه های مضحک فردی که انشاء و دست خط نوشته ای را برایش از قبل آماده و دیکته کرده اند بر دست میگیرد و شروع به خواندن میکند با انبوه تپق زدن و هریک خودشان را نو جوانانی معرفی میکنند که گوئی تا زه با سازمان ویا بهتر بگویم با فرقه رجوی آشنا شده اند و خود به دنبال یک حرکت سیاسی هستند که آن را پیدا کنند و این جریان سیاسی را الگو و سر مشق اینده خود قرار دهند فارغ از اینکه خودشان را اسیر فرقه گرایی های داعش صفت رجوی میکنند . از ترکیب این به اصطلاح دیگ های پنجاهمین سال گرد فرقه به خوبی میتوان فهمید که آزادی و دمکراسی در درون این فرقه چقدر شفاف و بارز هست. از جدا سازی های دختران و پسران و از نحوه اجرای برنامه و تا اینکه هرکس متنش را میخواند با دلهره و اصطراب شروع میکند و به پایان می رساند. به راستی باید از رجوی پرسید که چرا بعد از گذشت 25 سال که جلو نسل کشی مجاهدین را گرفتی تازه به این نتیجه رسیدی که از نسل جوان برای پیش برد اهداف شوم خود استفاده کنی. براستی اگر به جای اینکه انقلاب مریم را در مناسبات ضد انسانی فرقه ساری جاری میکردی ادامه تکامل را انتخاب میکردی امروز صاحب هزاران نیروی جوان و آبدیده داشتی که میتوانستند با رژیم حاکم بر ایران مقابله کنند. امروز هرکس که این برنامه های مشمئز کننده را می بیند و زار زدن به اصطلاح مسئولین بالای فرقه از جمله محدثین را به خوبی میتواند به این نتیجه برسد که همگان دارند از یک جنبش مرده و سربر زیر خاک رفته تعریف و تمجید میکنند که هیچ راه برون رفتی از قبر خود ندارد به خصوص بعد از نتایج بحران هسته ای ایران که طرز تفکر بل کل تغیر کرده در دنیای خارج و فرقه رجوی خاک بر سرتر از گذشته مات و مبهوت به خود میپیچد و هیچ راه برون رفتی هم ندارد. واین است آخر خط خیانت و مزدوری برای بیگانگان که همچون دستمال توالت از رجوی استفاده کردند و سیفون را کشیدند.

سید امیر موثقی

آلمان کلن

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید