مصطفی آزاد: ندای کوبنده

0
952

در سال ۲۰۱۵ اینک مجاهدین در یک سراشیبی اساسی بدنبال صدها کجراهه تباهی برای چی راه افتاده اند . مثلا میخواهند نماد تشکیلات آهنین شان را به رخ مردم بکشند . سازمانی که جرات ندارد ماهیت واقعی اش را در شبکه مجازی برای یک جوان ایرانی توضیح بدهد !! مگر ما اعضای جداشده نشست های دیگ یادمان میرود تهییج اعضای گوسفند و امل و فریب خورده قرارگاهها یادمان میرود که در خلوت زیراب تشکیلات و مسعود و مریم را میزدند و در نشست در یک فریب حیوانی و گریز از مجازات سوژه شدن صندل و تف دهان برای هم قطارشان پرت می کردند

ندای کوبنده

مصطفی آزاد ـ 15.05.2015     سایت ایران افشاگر را مروری میکردم . سایتی که گروه رجوی برای خیل عظیم جداشدگان و رها شدگان از چنگال مخوف ترین گروه و فرقه تروریستی با هزینه بدبختی اعضای فلک زده اش در لیبرتی عراق از قبل ها راه اندازی کرده است . راستی حزب کمونیست کارگری ایران که مقر اصلی اش در آلمان هست او هم اصلا چنین دم دستگاه رسانه ای علیه جداشدگانش دارد یا راه انداخته ، حتی سلطنت طلبان خارج نشین . جوهر این موضوع چیست که نزدیک به یک سوم کل نفرات سازمان در اشرف یا لیبرتی از سازمان جداشده و مسیری دیگر را برای خود پیدا نموده اند تا از شرافت خود بیش از این جدا نباشند . آیا همین گروههای گنده تر از سازمان هم اینقدر جداشده دارند ؟ اصلا در کدامین عرف سیاسی …..

چرا سران فرقه مجاهدین خلق از ملاقات و تماس خانواده ها با فرزندان و بستگانشان ( ساکن کمپ لیبرتی ) هراس دارند؟

یا سازمان ، نوک پیکان تضاد اش اعضای قبلی خود میشود . یکی از دوستان تعریف میکرد خودش و خانواده اش تا سال ۶۵ سرپل سازمان در شهرشان بودند از خیلی از شهرهای دور و نزدیک اعضای عبوری به منطقه (کردستان در سال ۶۰) در منزل و جا مکان آنها مستقر می شدند تا در موقع مناسب و با آماده سازی های لازم به کردستان ایران اعزام شوند . اصلا نفرات آزاد شده از زندان توسط آنان به سازمان تحویل می شدند یا سازمان سوابق امنیتی نفر تازه به منطقه رسیده و یا آزاد شده از زندان را توسط خانواده آنان و او چک میکرد تا اینکه ماهیت کثیف سازمان برایشان رو شد تک تک اعضای خانواده جانانه و بدون هر ملاحظه کاری علیه سازمان موضع گرفته و تن به رذالت های ضد ملی رجوی و دارو دسته اش ندادند بلافاصله بعد از مدتی سازمان نوک برچسب و تهمت زنی را علیه آنان راه انداخت . جالب اینجا بود که این حماقت و قساوت و وحشیگری نتیجه سیاسی خوبی برای هواداران شهرشان داشت و خیلی از بچه های قدیمی سازمان را به ماهیت ضدانسانی فرقه مجاهدین آشنا نمود .

در سال ۲۰۱۵ اینک مجاهدین در یک سراشیبی اساسی بدنبال صدها کجراهه تباهی برای چی راه افتاده اند . مثلا میخواهند نماد تشکیلات آهنین شان را به رخ مردم بکشند . سازمانی که جرات ندارد ماهیت واقعی اش را در شبکه مجازی برای یک جوان ایرانی توضیح بدهد !! مگر ما اعضای جداشده نشست های دیگ یادمان میرود تهییج اعضای گوسفند و امل و فریب خورده قرارگاهها یادمان میرود که در خلوت زیراب تشکیلات و مسعود و مریم را میزدند و در نشست در یک فریب حیوانی و گریز از مجازات سوژه شدن صندل و تف دهان برای هم قطارشان پرت می کردند . این کدامین جنبه دیدگاههای توحیدی است ؟ اصلا مسعود رجوی نادان یعنی تا این حد در خلوصیت واماندگی از موضوع پرت هست . مگر ملت ایران اهمیتی به صفت نداشته اینان داشتند جرات نفس کشیدن به این جرثومه های جاسوس می دادند . بی شک فرقه مجاهدین بداند با تمام وجود هزاربار و با هزار شگرد و با هزار دعای خانواده های چشم انتظار اعضای لیبرتی دنیا را روسر رهبری فراری و سایر فرماندهان وطن فروش سازمان خراب خواهیم کرد . منتظر این ندای کوبنده باشید .

لینک به منبع

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید