حمایت از انشعاب وظیفه هر انسان آزاده است (+ نگاهی به ضد تبلیغ در فرقه رجوی)

0
660

حمایت از انشعاب اخیر تعدادی از اعضای قدیمی سازمان مجاهدین وظیفه هر انسان آزاده است

غفور فتاحیان ــ 02 مارس 2015     روز چهارشنبه گذشته سه تن از اعضای قدیمی سازمان مجاهدین خلق ایران آقایان قربانعلی حسین نژاد عضو قدیمی و مترجم ارشد جدا شدۀ بخش روابط خارجی سازمان و داوود باقروند و عیسی ازاده از فرماندهان باسابقۀ پیشین مجاهدین با حضور و سخنرانی روشنگرانه شان در پارلمان اروپا از فرقه تروریستی رجوی اعلام جدایی و تبری کرده و انشعابشان را از سازمان مجاهدین خلق ایران اعلام کردند.

این جدایی و انشعاب برحق و حضور موفقیت آمیز دوستان در قلب دموکراسی اروپا و جهان آزاد یعنی پارلمان اروپا و افشای ماهیت واقعی فرقۀ رجوی برای نمایندگان مردم اروپا را بر این دوستان و بر تمامی دوستداران آزادی تبریک و شادباش می گویم و از همۀ دوستان جدا شده از سازمان می خواهم که از این انشعاب حمایت کرده و به آن بپیوندند.

زیرا رجوی جنایت کار در طی این سالیان بزرگترین سرمایه های این مرز و بوم یعنی نسل انقلاب را با فریب و نیرنگ به کام دشمنان آزادی ریخت و یا در اختیار و خدمت بیگانان قرار داد.

من خودم از نزدیک شاهد جنایتها و خیانتهای رجوی بودم و می دانم فرقۀ رجوی هیچ کاری برای ملت ایران انجام نداد بلکه هر کاری کرده به زیان مردم ایران و جنبش آزادیخواهانۀ آنان و خدمت به دشمنان این مردم بوده و می باشد و با دخالت در امور عراق در این ده سال اخیر نیز موجب کشتار افراد در اشرف و لیبرتی شده و هنوز هم بر ادامۀ این کشتار و به قول رجوی در پیام اخیرش بر کشته شدن آخرین نفر در لیبرتی اصرار می ورزد و حتی نجات یافتگان و جدا شدگان از فرقۀ جهنمی اش را نیز تهدید به قتل می کند.

از این رو حمایت کامل خودم را از این انشعاب اعلام می کنم و برای دست اندار کاران ان آرزوی مو فقیت و بهروزی و پیروزی را دارم.

غفور فتاحیان

انجمن یاران پاریس

لینک به سایت یاران ایران

///////////////////////////////////////////////

نگاهی به یک نمونه ضد تبلیغ در سیمای اسارت فرقه رجوی

غفور فتاحیان، یاران ایران، دوم مارس ۲۰۱۵

لینک به منبع

من و انبوهی از جداشدگان ار فرقه رجوی از بهترین جوانان این آب و خاک بودیم که با دلی پر امید و برای رسیدن به هدف والای آزادی ترک دیار و خانمان کرده و همه چیزمان را برای سازمانی که فکر می کردیم در پی بهروزی و آزادی مردممان است فدا کردیم.

بعد از بیست و اندی سال کار طاقت فرسا در ورای طاقت انسانی و شبانه روز آن هم با تمام وجود و اندیشه و حتی عواطف و احساسات برای فردی که معلوم شد فقط شعر و شعار تحویلمان می داد و تمام نقشه هایش و افکار و سیاستهایش سرابی بیش نبوده است امروز ما جدا شدگان با این گذشته مان که توصیفش کردم صافترین آینۀ رسوا کنندۀ دم و دستگاه مسعود و مریم رجوی و دیگر سران این فرقۀ نابکار می باشیم. زیرا هیچ دلیلی و سندی بهتر و بیشتر و کاملتر از وجود و گذشته و داستان جدایی ما و گواهی ها و افشاگریهایمان نمی تواند اینگونه مستند رسواگر رجوی باشد که یک سازمان بزرگ و مؤثر سیاسی ایران را تبدیل به یک فرقۀ مذهبی خرافی جنایتکار و منفور کرد خیانتی که تاریخ ایران آن هم از این نوعش را به خود ندیده است.

انجمن یاران ایران

۲۷/۲/۲۰۱۵ پاریس

غفورفتاحیان

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید