نامه سرگشاده خانم شهین هاجری به مسعود رجوی

0
1165

آیا گناه مادر من چیه که اجازه دیدار جگرگوشه اش را ندارد! فکر نمیکنم دربرابر جنایات شما که درحقشان کرده ای یک تماس با خانواده چیز زیادی باشد و گرنه به سازمان ملل شکایت می کنیم حتما راه حل بهتری وجود دارد اصلا ناامید نمی شویم و تا آزادی تمام اسیران خانواده ها تلاش میکنن!

نامه سرگشاده خانم شهین هاجری خواهر (علی هاجری تحت اسارت فرقه مجاهدین در لیبرتی) به مسعود رجوی

 آبادان

۱۳۹۳/۱۱/۱۸

آقای رجوی شما که دم از آزادگی میزنی گناه برادرهای ما چیه که باید تا آخرعمر در اسارتگاههای شما بپوسند!

برادر من یک اسیر جنگی در اردوگاه رمادی ۱۰عراق بود که شما بخاطر افزایش نیرو از برادرم و تعدادی دیگر را از اردوگاه اسرا به اشرف منتقل کردی.۲۳سال از آن زمان گذشته! آیا کافی نیست؟!

حداقل این اجازه را بده که مادرانشان با آنها دیدار کنند! در کدام قانون آمده که نباید به خانوادت فکرکنی نباید به پدر و مادرت عشق داشته باشی! در دوران بت پرستی و قرون وسطی هم چنین قوانینی نبوده که شما برای یک عده که تمام اختیاراتشان را سلب کرده ای وضع نموده ای!!! تمام افرادی که از اسارتگاهت فرار کرده اند ظلمهایی که در حقشان روا داشته ای به گوش دنیا رسانده اند و ما هم به کمک سازمان ملل و نهادهای حقوق بشری به تمام دربندان کمک میکنیم. شما که دم از امام حسین میزنی چرا خودت کنارشان نیستی! مگر تو کی هستی که برای برادر من و دیگری تعیین تکلیف میکنی بجز یک جنایتکار که به هموطنانش خیانت کرد و با دشمن ایران ، صدام همکاری میکرد!

Shahin Hajari 2 Matn

برادرم ۳سال ، پشت درب اشرف نشست انشاالله که نیاز به آمدن نباشه وگرنه اینبار تمام اعضای خانواده پشت در زندان لیبرتی می نشینیم. حتما صلیب سرخ و سازمان ملل با خانواده ها همکاری میکنند. مادرمن یک زن سال خوردست که فقط چشم انتظار تماس فرزندش می باشد. آیا گناه مادر من چیه که اجازه دیدار جگرگوشه اش را ندارد! فکر نمیکنم دربرابر جنایات شما که درحقشان کرده ای یک تماس با خانواده چیز زیادی باشد و گرنه به سازمان ملل شکایت می کنیم حتما راه حل بهتری وجود دارد اصلا ناامید نمی شویم و تا آزادی تمام اسیران خانواده ها تلاش میکنن!

من خواهر علی هاجری از کمیته بین المللی صلیب سرخ و سازمان ملل درخواست میکنم به کمک برادران ما بشتابند و این افراد را از دست رجوی جنایتکار و سرکردگانش نجات دهند!

شهین هاجری

رونوشت به :

کمیته بین المللی صلیب سرخ

فدراسیون بین المللی حقوق بشر

دیده بان حقوق بشر

لینک های  مرتبط :

http://www.nimnegah.org/farsi/?p=12761

نامه خانم شهین هاجری به برادرش علی هاجری (تحت اسارت فرقه رجوی در لیبرتی ـ عراق)

http://www.nimnegah.org/farsi/?p=12173

نامه خانم سکینه عوض زاده به فرزندش علی هاجری (تحت اسارت فرقه رجوی در لیبرتی ـ عراق)

http://www.nimnegah.org/farsi/?p=12267

دومین نامه خانم سکینه عوض زاده به فرزند عزیزش علی هاجری (تحت اسارت فرقه رجوی در لیبرتی)

چرا سران ستیزه جوی فرقه مجاهدین به خواسته مشروع و قانونی مادران و پدران ، خواهران و برادران  مبنی بر تماس و ملاقات با عزیزانشان درعراق اهمیت نمی دهند؟

چرا سران ستیزه جوی فرقه مجاهدین به خواسته مشروع و قانونی مادران و پدران ، خواهران و برادران  مبنی بر تماس و ملاقات با عزیزانشان درعراق اهمیت نمی دهند؟

چرا سران ستیزه جوی فرقه مجاهدین به خواسته مشروع و قانونی خانواده ها مبنی بر تماس و ملاقات با عزیزانشان در عراق اهمیت نمی دهند؟

منبع : سایت نیم نگاه

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید