کانون وبلاگ نویسان مستقل ایرانی : ارتزاق از باد هوا

0
927

ارتزاق از باد هوا
کانون وبلاگ نویسان ایرانی ـ 03.02.2015

طبق اعتراف صریح مسعود و مریم رجویسازمان آنها فقط در حالتی میتواند سرپا بماند که مدام خبر هایی از پیروزی و کسب حمایت و پیشرفت ارائه دهد , روزگاری تمام این مسئولیت به دوش عملیات ترور و خشونت آنها در خاک ایران بود , با خلع سلاح شدن و افتادنشان از اسب و اصل دیگر از شیپور و سرود پیروزی خبری نبود و این مسئولیت به دوش سخنرانان خارجی افتاد که البته هزینه کلانی هم برای سازمان داشتو گاهی هم جلساتی با جمع کردن غیر ایرانی ها و پخش دادن پول یعنی دادن هزینه و گرفتن حمایت , به ظاهر این نمایشات از رونق افتاده است .
شیوه اخیر مجاهدین برای کسب آبرو و اتزاق و سرپا ماندن حمایت رسانه های خارجی است و اینکار با پرداخت هزینه آگهی بسادگی میسر است . اخیرا مجاهدین مدعی شدند که رسانه های آرژانتینی از بیانیه مریم رجوی نوشته اند

Maryam-Rajavi-advert1-1024x462
مزدور رجوی و تبلیغ در نشریات دست چندم
اما با کمی بررسی معلوم میشود که نه رسانه ها که فقط یک نشریه مد نظر است

Maryam-Rajavi-advert2-1024x539

و باز هم با بررسی کمی دقیق تر معلوم میشود که این نشریه مطلب خانم رجوی را بعنوان آگهی و در قبال پولی هنگفت چاپ کرده است که با تماس با تلفنهای زیر خودتان هم میتوانید بپرسید و یا اگر پول دار باشید آگهی خودتان را با عکس و نام خودتان با لقب ملک المک یا رئیس جمهور و حتی پادشاه یا ملکه ایران چاپ کنید .

Maryam-Rajavi-advert3-1024x59
باید به مجاهدین تبریک گفت که خودشان چنین از صدای تولیدی خودشان به وجد می آیند و میخندند و احساس پیروزی میکنند حقا که به خودکفایی رسیده اند .

لینک به کانون وبلاگ نویسان ایرانی

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید