غلامی: تروریست ها در خانه شما در فرانسه هستند آنها را در خاورمیانه جستجو نکنید!

0
672

نامه سرگشاده آقای کریم غلامی به آقای برنارد کازنو وزیر کشور فرانسه
تروریست ها در خانه شما در فرانسه هستند آنها را در خاورمیانه جستجو نکنید!

کریم غلامی ـ 30.01.2015
با احترام آقای وزیر برنارد کازنو
ابراز همدردی و تاسف مرا بخاطر کشته شدن ۱۲ ژورنالیست و پلیس در شهر پاریس، مهد دمکراسی و آزادی را بپذیرید. تفکرات افراط گرایانه مذهبی که همیشه برای پیشبرد اهدافشان متوسل به خشونت می شوند، تحمل شنیدن کوچکترین انتقاد و ایراد را ندارند و جواب هر انتقادی را با خشونت و ترور پاسخ می دهند. کشته شدن ۱۲ شهروند فرانسوی، نمونه ای از این نوع فکر است که تحمل آزادی بیان را ندارد.
واقعیت پشت صحنه تروریسم در فراسنه چیست؟ جواب بسیار ساده است. شما در خانه خودتان به تروریستها پناه داده اید، باید آنها را از خانه خودتان بیرون کنید و یا آنها را محدود و محصور کنید. این تروریستها بجز زبان قدرت زبان دیگری را نمی شناسد. اگر شما با آنها به زبان قدرت صحبت نکنید، فردا روز خواهان سنگسار و اعدام در خیابان شانزلیزه خواهند کرد و واقعیت مهمتر دیگر این است که همیشه به شما هشدار داده شده بود که مراقب باشید و تروریستها را آزاد نگذارید. پایگاه مرکزی یکی از همین گروه های تروریستی و خشونت طلب در خاک فرانسه است که شما در تاریخ ۱۶ سپتامبر سال ۲۰۱۴ پرونده ۱۷ ژوئن که پیگرد قانونی مریم رجوی رهبر گروه تروریستی ایرانی به نام سازمان مجاهدین را بستید. این عمل شما، دست بازی به این گروه تروریستی داد تا جایی که در ۲ نوامبر سال جاری، مسعود رجوی رهبر این گروه تروریستی در رسانه های این گروه که در فرانسه تولید می شود، در یک پیام با نشان دادن عکس جداشدگان از این فرقه، آنها را تهدید به ترور کرد. در همین پیام، مسعود رجوی حکم ترور تمامی اعضای دولت ایران را صادر کرد و همچنین تمامی کسانی که از مسعود رجوی انتقاد کرده اند را تهدید به انتقام جویی کرد.
آقای برنارد کازنو وزیر کشور فرانسه، تنها راه مبارزه با تروریسم بستن راه نفس کشیدن آنها است. تا زمانی که تروریستها می توانند در امنیت کامل در خاک کشور شما فعالیت بکنند و هر فرد و یا گروه هی را تهدید به ترور بکنند و با هیچ پیگرد قانونی روبرو نشوند، ما شاهد ادامه و گسترش اعمال خشونت آمیز آنها خواهیم بود. یک از این پایگاه های تروریستی در کشور فرانسه، در شهر اوورسورواز، واقع است که رهبر این گروه تروریستی به نام مریم رجوی، در آنجا زیر حفاظت شما در امنیت کامل به کارهای تروریستی و پول شویی خود ادامه می دهد. اگر شما برای مبارزه با تروریسم عزم راسخ دارید، در اولین قدم خود باید این مرکز تروریستی را تسخیر و تعطیل کنید.
آقای برنارد کازنو وزیر کشور فرانسه، هشدار! این گروه تروریستی در فریب دادن و گمراه کردن و واژگونه نشان دادن واقعیت، سابقه طولانی دارد. گول نمایشات و فریب کاریهای آنان را نخورید. آنها فقط زبان زور را می فهمند. باید با آنها با زبان خودشان صحبت کنید.
موفق باشید. با سپاس و قدردانی از توجه شما.
کریم غلامی، یکی از اعضای سابق گروه مجاهدین خلقَ

لینک به منبع 

انجمن فانوس

Maryam-Rajavi-Saddamists-ISIL-Terrorism

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید