پیام عید فطری مریم رجوی شعر وشعاری بیش نیست!

0
634

شماها مشکلی با ستم واستبداد وبهره کشی نداشته وبرعکس ، خودتان عین آن هستید. اگر درصدد انکار این ادعای من هستید ، این مسائل غیر انسانی را ازتشکیلات خود برداشته وثابت کنید که کسی نیستید که در زمین هموار راه نمیتوانید بروید و میگویید در کشتزارهای توام با موانع زیاد ، میتوانید قهرمان مسابقه ی دویددن باشید!

پیام عید فطری مریم رجوی شعر وشعاری بیش نیست!

حمید تبریزی ـ 17.05.2021

فرا رسیدن عید فطر فرصتی بدست مریم رجوی که عاشق حرف زدن وپیغام پسگام فرستادن است تا پیام خود را صادر کند.

من فقط این حرف را درمورد پیام فرستادن ها وسخنرانی های او میتوانم بزنم که مریم بخاطر جنایت های زیاد درعرصه ی ازبین بردن اساس خانواده ها ودست زدن به بی ناموسی های بی نظیر، نشست وبرخاست با دنی ترین دشمنان مرم ایران و… ، میبایست ازخجالت آب میشد وبه زمین میرفت ونه اینکه اظهار طلبکاری هم بکند و برای مردم ستور العمل صادر کند.  

درپیام منتشر شده ی او چنین آمده است :

” هموطنان عزیز،‌ شورشگرانی که در تدارک قیام برای سرنگونی رژیم هستید، مجاهدین خلق. دلیران کانون‌های شورشی. اشرف‌نشان‌ها و زندانیان سیاسی، تبریک به‌ مردم‌مان در سراسر ایران که فطریه خونین آزادی را پرداخته و می‌پرداز‌ند، با ۱۲۰ هزار شهید راه آزادی… و با رنج عظیمی که مردم ما از بیماری کرونا و از سیاست ضدبشری حکومت در گستراندن این بیماری می‌کشند”.

اولا شما به مردم ایران پشت کرده وانواع جنایت ها را درحق آنها ومخصوصا تعدادی ازمرم ایران که فرزنانشان را درگروگان خود دارید  مرتکب شده اید وبه تبع آن نمیتوانید آنها را بعنوان هموطنان خود مورد خطاب قرار دهید.

ثانیا شما بعنوان یکی از عوامل موثر در استحاله ی سازمان مجاهدین خلق ، مجاهدی باقی نگذاشته اید که بخواهید پیامی برایشان بفرستید.

ثالثا تعداد شورشگران شما قابل اعتنا نیست و شما دراصل افراد موهوم را مورد خطاب قرار داده اید.

رابعا با قبول ایده آل نبودن مبارزه ی حکومت ومرم ایران با کرونا ، درمقایسه با کشور صنعتی ای مانند هندوستان که شماها آنجا را بزرگترین دموکراسی جهان مینامید ، ایران وضعیت بهتر والبته بازهم غیر قابل قبولی دارد.

خامسا ، جان باختگان شما نه شهید حساب میشوند ونه تعداد آنها به 130هزار نفر میرسد وبنظر میرسد که بهتر است همان آمار ترورهای خود را که بنا براعلام حکومت ایران حدود 15 هزار نفر است با آمار شهدای راه رجوی منطبق سازید تا کمی آبرومندانه باشد!

بازهم :

” درست است که این عید رنگی از خون‌جگرها و اشک‌های مردم‌مان را در خود دارد، درست است که خونین دل و دردمند است،‌ اما از شکست نهایی ولایت فقیه خبر می‌دهد و این روز دور نیست “.

دراین مورد خیلی ساده میتوان گفت که اگر خواسته باشیم حرف مفت ونامربوطی را تعریف کرده والگویی بدست بدهیم ، همین دوخط ازپیام مریم رجوی کافی است و لازم نیست که من جواب بیشتری بدهم!

دوباره :

” عید فطر عید توانستن و بایستن است. یعنی که می‌توان و باید بر موانع درونی غلبه کرد، می‌توان و باید بر موانع سیاسی و اجتماعی و بر ستم و استبداد و بهره‌کشی غلبه کرد و می‌توان و باید رژیم ولایت فقیه را سرنگون کرد “.

همچنین :

” دراین ماه رمضان و شبهای قدر، مجاهدین و کانون‌های شورشی نقشه‌مسیرهای خود و سوگندهای خود را در مداری بس متفاوت ترسیم کردند و قدری برای خود رقم زدند که ره‌آوردی بزرگ برای مردم ایران باشد “.

چهل سال است که از دستآوردهای شب قدری شما آگاهی داریم ومطمئنا در شبهای قدر سال آینده هم خواهیم دید که مثل همیشه دور خود چرخیده وهیچ غلطی جز ازدست دادن تعدادی  ازپیر مردان وپیرزنان تحت اسارت تان ، نکرده اید.

همنطور:

” تقلای رژیم در مذاکره بر سر سرنوشت توافق اتمی و موضوع تحریم‌ها در بن‌بست است. حکومت به لغو تحریم‌ها نیاز حیاتی دارد، در عین حال تن‌دادن به‌ خواست‌ها و شروط آمریکا و اروپا را برای رژیم لرزانش خطرناک می‌داند.

حکومت وبیشتر ازآن مردم ایران حق دارند که دربرابر تروریزم اقتصادی مواجه شده دست به هرعملی برای رفع این ستم بزرگ برعلیه خود بنمایند واین امر نه تنها ایرادی ندارد بلکه عین خق خواهی است.

مذاکره جزئی ازمبارزه برای عدالت خواهی است وبشرط حفظ منافع ملی ، کار پسندیده وعاقلانه ایست.

ضمنا مسئله ی هسته ای تنها یک بهانه است ودراصل ازما خواسته میشود که تسلیم بلا قید وشرط خواسته های هیئت حاکمه ی آمریکا بشویم که ما با انقلاب بهمن 1357نشان دادیم که ازاین تسلیم طلبی ها به ستوه آمده وقصد مستقل زیستن را داریم.

مشکلات موجود در روند مذاکرات ، دقیقا ازاین خواسته های قلدرانه ی آمریکا وعزم جزم ما برای کسب استقلال همه جانبه نشآت میگیرد والبته توازن قوای موجود به اندازه ی  گذشته بنفع آمریکا نیست !

وایضا :

” مهم‌ترین تلاش رژیم کارزار عظیم پخش دروغ و افترا علیه مجاهدین و مقاومت است. انتشار کتاب‌های متعدد و تولید و پخش انواع فیلم‌ها و سریال‌ها برای مخدوش‌کردن چهره مقاومت ایران و تاریخچه این جنبش همه و همه برای این هدف است که وانمود کند، آلترناتیوی در کار نیست “.

احتمالا پخش کتاب وفیلم ، برای آگاه ساختن جوانانی است که باند رجوی را نمیشناسند وممکن است تعدادی از اقشار نا آگاه این مجموعه ، با فریب ونیرنگ های متعددی که شما بکار میبرید دردام شما افتاده وزندگی شان را تباه کنند.

وگرنه انسان هایی که عمری ازآنها گذشته دربرابر نیرنک و تبلیغات شبانه روزی شما روئین تن شده اند.

ونیز :

” آری فطر رهایی و آزادی مردم ایران در راه است و به‌ پشتوانه نسل شورشگر، کانون‌های شورشی و ارتش آزادی هیولای سرکوب و اختناق را منکوب خود خواهد کرد. قلعه‌های سیاه ارتجاع و سالوس و ریا را فرو خواهد ریخت. ایران را آزاد می‌کند و صلح و آرامش را به منطقه و جهان باز می گرداند.”

واین امر چه ربطی بشما بعنوان مرتجعین ومستبدین بی همتا دارد؟

هرگشایش درکار مردم  ایران ومنطقه که علت وجودی شما وجود نابسانی هاست ، بمنزله ی صدای ناقوسی است که مرگ شما را زود رس تر میکند وشما به چه دلیل درقصد جان خود کردن عجله دارید ؟!

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید