مجاهدی وجود ندارد تا استحکام هم داشته باشد!

0
600

خانواده ها چیزی جز انجام ملاقات و برقراری تماس های تلفنی آزادانه با کسانی که عزیزانشان به لطایف الحیل درچنگ خون چکان رجوی قرار گرفته اند ، ندارند وبنابراین حق ابتدائی ومسلم شان را میخواهند واگر وزارت اطلاعات دراین مورد با خانواده ها هم نظر است ، ازاین روست که بخوبی میداند اعضای دربند رجوی دربرابر انجام این ملاقات ها چقدر آسیب پذیراست وچرا؟ برای اینکه مسعود رجوی  که خانواده ها را بزرگترین دشمن خود میداند بخوبی براین امر واقف است که اگر این بخت برگشتگان زمان چند بار با خانواده های خود ملاقات کنند، عواطف زیر خاکستر دفن شده ی آنها غلیان کرده، احساس قدرت میکنند وتوجهی مانند گذشته به لاطائلات وزور گویی های رجوی نکرده و تشکیلات بنا نهاده با جور وستم ونیرنگ وریای او مانند بادکنکی  حقیرمیترکد. ضمنا اگر آن برادر ذکر شده ی ساکن ایران ازاحتمال کرونا گرفتن تو دلواپس ونگران است، واکنش منطقی به قضیه دارد ومیداند که در کمپ قلعه گونه ی مانز آلبانی ، افرادی ازاین بیماری تلف شده اند وچه بسا برادر او هم مریض شود واوتنها بعد ازمرگ برادرش ازاین قضیه آگاه خواهد شد که دربرابر آن کاری نخواهد توانست بکند ودرستتر میداند که پیشاپیش اخطار های لازم را بدهد.

مجاهدی وجود ندارد تااستحکام هم داشته باشد!

حمید تبریزی ـ 09.05.2021

مقدمه ی مقاله ای که توسط یکی از اسرای رجوی نوشته شده ویا به گمان همیشگی ما تنها با امضای او منتشر گردیده، عبارت ازاین است که این فرد ابتدا هوادار فدائیان خلق بوه وزمانی که انشعاباتی دراین سازمان روی داد، ترجیح داده که هوادار مجاهدین شود وبعنوان یک معلم، بیشتر درخدمت زحمتکشان؟! کشور قرار گیرد ودرنهایت کار کشور را بقصد ورود به صفوف جریان استحاله یافته ی مجاهدین خلق درخارج از ایران ترک کند.

روشن است که چنین جدائی واینگونه پیوستن بخاطر دوری فدائیان از درگیری های مسلحانه بوده که کاری مثبت تلقی میشود وبا مذاق این آقا وبا احتمال زیاد دستور دهندگانش سازگار نبوده است.

ضمنا او یا ایشان فرضی هیچ اشاره ای به کلاس های تفتیش عقاید که بارها از کارهای سازمان تنویر افکار رضا شاه ضدانسانی تراست ، اشاره ای نکرده وننوشته که جریان طلاق اجباری چه بوده وده ها جنایتی که مسعود رجوی با معاونت مریم کرد وچند دوجین عمله های درجه یک شیطانی بنام رجوی، تنور را برای این اعمال شنیع داغ نگه داشته یا آتش بیار معرکه شدند.

اوبجای شرح منصفانه ی بیوگرافی خود در سازمان ، یک راست به سراغ خانواده ها رفته وکوشیده است که تلاش های انسانی وعاطفی تحسین برانگیز آنها را تحقیر وخنثی کند :

” یکی از ابزارهای شیطان‌سازی رژیم طی سال‌های گذشته، برخی از اعضای خانواده‌های مجاهدین است که با تهدید و تطمیع آن‌ها را به خدمت گرفته است. ولی اکثریت عظیم خانواده‌ها تسلیم فشارهای وزارت اطلاعات نشده و دست رد به سینه جلادان و دژخیمان زده‌اند. در همین راستا، مطلع شدم، از زبان برادرم به نام …، در خصوص سلامتی من، نامه‌ای منتشر شده و منتشرکننده آن‌ که مزدوران انجمن نجات آخوندها – همان انجمن نجاست – هستند، «نسبت به سلامتی من اظهار نگرانی شدید» کرده، و مدعی شده‌آند: «سال‌های زیادی است که برادرم را ندیده‌ام و صدای او را نشنیده‌ام»، او (یعنی من) «در اردوگاه بسته و دورافتاده و فاقد ارتباط مجاهدین خلق ایران» بسر می‌برد. «ما را خبری به‌شدت نگران کرده و آن این است که از طرفی برادرمان احتمالاً به بیماری ناشی از ویروس کووید ۱۹ مبتلا شده و در شرایط بسیار حادی بسر می‌برد و از طرف دیگر شرایط بهداشتی داخل اردوگاه نیز نامساعد است» و «آلبانی به‌عنوان حمایت از مجاهدین خلق به ما ویزا نمی‌دهد و امکان سفر ما را فراهم نمی‌کند، سازمان مجاهدین خلق حتی اجازه یک تماس تلفنی هم به اعضای خود نمی‌دهد”.

خانواده ها چیزی جز انجام ملاقات و برقراری تماس های تلفنی آزادانه با کسانی که عزیزانشان به لطایف الحیل درچنگ خون چکان رجوی قرار گرفته اند ، ندارند وبنابراین حق ابتدائی ومسلم شان را میخواهند واگر وزارت اطلاعات دراین مورد با خانواده ها هم نظر است ، ازاین روست که بخوبی میداند اعضای دربند رجوی دربرابر انجام این ملاقات ها چقدر آسیب پذیراست وچرا؟

برای اینکه مسعود رجوی  که خانواده ها را بزرگترین دشمن خود میداند بخوبی براین امر واقف است که اگر این بخت برگشتگان زمان چند بار با خانواده های خود ملاقات کنند، عواطف زیر خاکستر دفن شده ی آنها غلیان کرده، احساس قدرت میکنند وتوجهی مانند گذشته به لاطائلات وزور گویی های رجوی نکرده و تشکیلات بنا نهاده با جور وستم ونیرنگ وریای او مانند بادکنکی  حقیرمیترکد.

ضمنا اگر آن برادر ذکر شده ی ساکن ایران ازاحتمال کرونا گرفتن تو دلواپس ونگران است، واکنش منطقی به قضیه دارد ومیداند که در کمپ قلعه گونه ی مانز آلبانی ، افرادی ازاین بیماری تلف شده اند وچه بسا برادر او هم مریض شود واوتنها بعد ازمرگ برادرش ازاین قضیه آگاه خواهد شد که دربرابر آن کاری نخواهد توانست بکند ودرستتر میداند که پیشاپیش اخطار های لازم را بدهد.

آیا تو با طرح کردن جملات آخر پاراگراف ، منکر عدم وجود تماس تلفنی وندادن ویزایی که کاملا مسلم است ، میباشی؟

یا طبق دستور مجبور به طرح این دروغ وقیح میباشی؟

بازهم :   

” این‌ها، همه کدهای شناخته‌شده وزارت اطلاعات است که در وب‌سایت‌هایش به‌وفور یافت می‌شود. ماه‌هاست که رژیم آخوندی از تلفات گسترده مجاهدین در اشرف ۳ صحبت می‌کند. وزارت اطلاعات، با همین ادعا، در اوایل امسال با ادعای واهی طومار ۸۰۰۰ امضا از خانواده‌ها در تهران، مدعی شده بود که فرزندان این خانواده‌ها در دست [مجاهدین] ”اسیر” هستند و نخست‌وزیر و دولت آلبانی را هم به همدستی با [مجاهدین] متهم کرده بود”.

کد کجا بود پسر؟

اینها مسائلی است که در راستای حق کشی مسلم برعلیه شما های نوعی توسط رجوی و دولت فرومایه ی آلبانی وجود داشته ودارند وآیا تو ( بخوان پادوان اصلی رجوی ونه شخص تو) وجود داشته وتو آیا میخواهی هم ویزا وهم تماس های تلفنی وجود دارد؟

اگر جواب مثبت است، نویسنده ی اصلی این لاطائلات آدم بی شرم وماکیاولیستی است .

دوباره :

” مافیای ترور و جاسوسی اگر راست می‌گوید نیمی از صدها میلیون دلاری را که هزینه جاسوسی، ترور و شیطان‌سازی و مزدور سازی و جاسوس ژروری علیه مجاهدین می‌کند را،  هزینه مقابله با کرونا و خرید واکسن برای مردمی که در ایران هرروز قربانی کرونا می‌شوند، بکند که شمار قربانیان، از ۲۶۰ هزار نفر بالاتر نرود “.

مبارزه با تروریزم که ایران درمنطقه میکند ، بودجه ی خاص خود را دارد ومبارزه با کرونا بودجه ی خودش را.

ایران بخاطر محاصره ی اقتصادی آمریکا درخرید همه چیز وازجمله واکسن کرونا دست اش درپوست گردو بود واندک اندک وبا راه های پیچیده ودشوار وبراثر ضعف علاج ناپذیری که امپراطوی آمریکا دچارش شده ، نزدیک 70 میلیون واکسن گرفته یاسفارش داده و واکسن های بیشتری را هم راسا ویا درهمکاری با کوبا بزودی  وارد میدان میکند.

با این حال میتوان به تاخیر درتهیه ی واکسن ایراداتی بر دولت گرفت واین بدان معنی نیست که ازاو خواست که مخارج حداقلی مبارزه با تروریزم را کنار بگذارد.

همینطور:

“من از زمانی که لباس رزم و مجاهدت پوشیده‌ام، در جنگ بی‌امان با تمامیت رژیم آخوندی و همه دسته‌بندی‌ها و باندها و ضدارزش‌های آن بوده و هستم و تا روزی که همراه با خلق قهرمان، این رژیم را سرنگون نکرده‌ایم و خواهر مریم را به سرزمین شیر و خورشید نرسانده‌ایم، دمی از ژای نخواهم نشست، من اعلام می‌کنم خانواده من خواهران و برادران مجاهدم و همه خانواده‌های شهدا و زندانیان سیاسی و همه مردم ستمدیده ایران هستند، که این روزها زیر بار گرانی و کرونا در جهنم رژیم آخوندی دست‌وژا می‌زنند و هیچ فریادرسی جز مقاومت ایران ندارند “.

این ادعا اقلا صدها وبلکه هزاران بار مطرح شده وباند رجوی ابله تر ازآنست که بداند که خوانندگان میدانند که تماما شبیه انشای یک بچه دبستانی و  بهتر، رونوشت برابر اصل است .

یعنی ابتدا کسی از پادوان اصلی رجوی این جملات را نوشته ودیگران مجبور به رونویسی از آن هستند.

ما درمورد این مطلب گفته ایم که این سبک برخورد با مسائل عینی ، شبیه برداشتن سنگ بزرگی است که به کسی زده نخواهد شد!

_________________________________________________________________________

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید