همچنان ترور و خشونت در دستور کار رهبری فرقه مجاهدین خلق

0
1167

این نمایش مسخره پرده های دیگری را هم در پی داشت تا اینکه رهبران مجاهدین، ابوالقاسم(محسن) رضایی را به برنامه ای دیگر از تلویزیون خود فرستاد تا این بار شدت عمل بیشتری از خود نشان دهد.
آنها پرویز خزایی نماینده رجوی در نروژ را به پای این مجادله کشاندند تا آنچه خود نمی توانند بگویند را از زبان او جاری سازند تا شاید تهدید های علنی مانع از تداوم درخواست ملاقات امیر یغمایی با مادرش در آلبانی و دیگر خانواده ها شوند. پرویز خزایی چاقو تیز کن رجوی در کنار ابوالقاسم(محسن) رضایی و در برنامه زنده تلویزیونی، تهدید به ترور فیزیکی اسماعیل وفا یغمایی پدر امیر را به شنیع ترین شکل ممکن انعکاس می دهد و مورد استقبال ابوالقاسم(محسن) رضایی نماینده مسعود و مریم رجوی و دبیر شورای بی صاحب قرار می گیرد. تهدید به ترور مخالفان تحت عنوان خائنین در برنامه تلویزیونی مجاهدین …

دستور کار ترور اسماعیل وفا یغمایی در برنامه تلویزیونی مجاهدین خلق

جواد فیروزمند ـ 21.05.2020

دستور کار ترور اسماعیل وفا یغمایی در برنامه تلویزیونی مجاهدین خلق

جواد فیروزمند ـ 21.05.2020

Jawad Firoozmand

با بالاگرفتن درخواست خانواده ها برای ملاقات با فرزندان خود در زندان اشرف۳ ، باند تبهکار رجوی در واکنش زبونانه ای استمرار جنگ با خانواده ها را در دستور کار خود قرار داد.
طوریکه علاوه بر انبوه مقاله ها، اطلاعیه ها و موضع گیری ها در وب سایت های رسمی، شوهای تلویزیونی علیه خانواده های ایرانی در داخل و خارج به راه انداخت تا درخواست انسانی این افراد را به وزارت اطلاعات ایران وصل نماید.


یکی از این خانواده ها که در اروپا زندگی میکند، خانواده یغمایی است. امیر وفا یغمایی که پس از ۱۵ سال دوری از مادر، به مقر مجاهدین در آلبانی رفت، درخواست ملاقات داد و بلافاصله از طرف مجاهدین به عضویت وزارت اطلاعات و سپاه قدس متهم گردید. که آی وزارت اطلاعات او را فرستاده است تا اطلاعات مجاهدین را برباید و به رژیم ایران بدهد!

محمد سید المحدثین و اکرم حبیب خانی در بازار تلویزیونی علیه خانواده های مجاهدین

مسعود و مریم رجوی برای عمق بخشیدن به ترور های اخلاقی، محمد سید المحدثین را به صحنه فرستاد و اکرم حبیب خانی مادر امیر وفا یغمایی را در بازار شام تلویزیون خود وادار نمود تا فرزند خود را مزدور و اطلاعاتی بنامد و با همین ادعا به درخواست ملاقات فرزند خود پاسخ منفی بدهد.
این نمایش مسخره پرده های دیگری را هم در پی داشت تا اینکه رهبران مجاهدین، ابوالقاسم(محسن) رضایی را به برنامه ای دیگر از تلویزیون خود فرستاد تا این بار شدت عمل بیشتری از خود نشان دهد.
آنها پرویز خزایی نماینده رجوی در نروژ را به پای این مجادله کشاندند تا آنچه خود نمی توانند بگویند را از زبان او جاری سازند تا شاید تهدید های علنی مانع از تداوم درخواست ملاقات امیر یغمایی با مادرش در آلبانی و دیگر خانواده ها شوند.
پرویز خزایی چاقو تیز کن رجوی در کنار ابوالقاسم(محسن) رضایی و در برنامه زنده تلویزیونی، تهدید به ترور فیزیکی اسماعیل وفا یغمایی پدر امیر را به شنیع ترین شکل ممکن انعکاس می دهد و مورد استقبال ابوالقاسم(محسن) رضایی نماینده مسعود و مریم رجوی و دبیر شورای بی صاحب قرار می گیرد.

تهدید به ترور مخالفان تحت عنوان خائنین در برنامه تلویزیونی مجاهدین :

این گام علنی و عملی رجوی در جنگ با خانواده اعضای مجاهدین در ایران و اروپا، یک بار دیگر نشان از حقانیت خانواده ها برای ملاقات با فرزندان خود و در طرف مقابل بیانگر ذات پلید و تروریستی باند تبهکار رجوی در برخورد با درخواست ملاقات آنان می باشد. بدون شک اگر رجوی توان ترور و حذف فیزیکی دگراندیشان را داشت، حتما بکار می بست و در اروپا اقدام به ترور منتقدان و مخالفان خود می نمود!

جواد فیروزمند – دو‌شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ – ۱۸ می ۲۰۲۰

لینک به منبع

 

—————————————–

 

 

 

 

 

 

 

 

———————————————–

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید