موسی دامرودی: ویروس کرونا و چرندیات بی مغزهای فرقه رجوی

0
1982

گویا نه می داند ویروس چیست و نه واگیری ویروس بطور خاص ویروس کرونا که یکی از ویژگیها و تفاوت با ویروسهای دیگر را طبق گفته همه متخصصین سرعت زیاد واگیر و پخش ان را می گویند ولی در ان پیام منتسب  به رجوی نوشته شده است> حمله کنید ؛ انبار ها را مصادره کنید ؛ خامنه ای فورآ 100 میلیارد بدهد ! حقوق کارگران را با این پول بدهید ! بیمارستان ها را از کنترل سپاه خارج کنید و … که همه این ادعا ها سفسطه ای بیش نیست چون همه متخصصان خارجی و یا ایرانی تاکید دارند با ماندن در خانه ودوری از تجمعات و حتا دیدارهای خانوادگی مانع گسترش ویروس شویدولی این بی مغز در این شرایط فرمان میدهد که تضاهرات کنید بریزید به خیابانها و چهارشنبه سوری آتش به پا کنیدو…….. اما رجوی مغز پوسیده که جان ملت ایران برایش مهم نسیت ، که گویا در نفهمی  گوی سبقت را ربوده است  که اقدام به نوشتن این نوع پیام در این موقعیت می کنند . به سران فرقه بطور خاص به مریم قجر و شوهرش  پلیدش باید گفت: اگر راست می گوئید. چرا خودتان اردوگاه اشرف ۳ را قرنطینه و از ترس ممنوع تردد کرده اید ولی برای مردم ایران روزه میخوانید. ایا مرگ حق است برای  همسایه نه برای سران فرقه ؟ !

ویروس کرونا و چرندیات بی مغزهای فرقه رجوی

تیرانا ، موسی دامرودی ، سایت نجات یافتگان از مجاهدین خلق در آلبانی ـ ایران آزادی ـ 28.03.2020

 

نزدیک به 3 ماه در صدر اخبار دنیا پخش شدن ویروس کرونا از ووهان چین و یکماه هم گذشته آغشته شدن هموطنانمان در ایران و وجود ویروس کرونا در بیش از 150 کشور می گذرد .

 

چینی ها با قرنطینه کردن استان ووهان با بکارگیری نیروی نظامی توانست از پخش شدن این ویروس در دیگر شهرهای چین جلوگیری بکند و نتیجه مثبت در جلو گیری از پخش شدن ان را بدست بیاورد .

 

بعد از چین ایتالیا نیز اول با قرنطینه کردن دو شهر و بعد کل ایتالیا را در دستور کار گذاشت و نیروهای پلیس کنترل شهرها و ترددات بدست گرفت. متاسفانه در ایران با اشکار شدن ویروس کرونا در شهر قم و استان گیلان دولت بی تدبیر هیچ تدبیر و تصمیم جدی برای کنترل و قرنطینه کردن را در دستور کار قرار نداد و مردم هم رعایت نکردند و همین باعث شد با مسافرت و جابجائی ویروس کرونا در اکثر استانهای ایران پخش شود و باعث مریضی هزاران نفر و مرگ صدها نفر از هموطنانمان شود .

 

هم زمان با آشکار شدن ویروس در البانی که مقر فرقه رجوی هم در این کشور می باشد دولت البانی یکسری تصمیمات برای جلو گیری از پخش ویروس کرونا می گیرد از جمله :تمام محلهای عمومی را مثل کافه و رستورانها را تعطیل کرد وترددات اتوبوسها را ممنوع  کرد هر محل غذاخوری عمومی که تعطیل نکند ۲۰میلیون لک جریمه می;شود.

 

Rajavi nejatyaftegan dar Albani – Tahdid va totee 260-410

 

از ساعت ۶صبح روز جمعه، تدابیر اتخاذ شده توسط دولت برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا اجرایی شده است.و. هم;چنین گشتهای پلیس اضافه شده است تا بتوانند خودروهای در حال عبور و مرور را کنترل کنند. یعنی دولت میزبان فرقه رجوی داعشی هم از نیروی پلیس برای کنترل ترددات به خاطر جلو گیری از گسترش ویروس استفاده می کند .

 

ــو همچنین دولت فرانسه تصمیم گرفت با 100 هزار نیروی پلیس کنترل ترددات در فرانسه را به عهده بگیرند .

 

ــ فرماندارایالت نیویورک آمریکا گارد ملی برای کمک در کنترل مناطقی که مبتلایان زیادی به ویروس کرونا دارند وارد کرده و ایتالیا هم برای تردد غیر ضروری جریمه مشخص کرده است.

 

دراین اوضاع واحوال پیام منتسب به رجوی بی مغز درسایتهای فرقه رجوی داعشی درج شده . که جا دارد به هزیان و یاوه هائی که سران فرقه رجوی به اسم رجوی بی مغز  جا زده اند را ببینیم که چقدر در این پیامها بصورت ابلهانه و احمقانه باد معده رجوی بی مغز  با سس مبارزه به خورد اعضاء نگون بخت می دهند .

 

در پیام شماره 22 منسب به رجوی بی مغز. دستورات قصاری صادره شده که آدم وقتی می خواند مطمئن می شود که مخ پوسیده هائی که به اسم رجوی این چرندیات نوشته در حال و هوای دیگری سیر می کند گویا نه می داند ویروس چیست و نه واگیری ویروس بطور خاص ویروس کرونا که یکی از ویژگیها و تفاوت با ویروسهای دیگر را طبق گفته همه متخصصین سرعت زیاد واگیر و پخش ان را می گویند ولی در ان پیام منتسب به رجوی نوشته شده.

 

حمله کنید ؛ انبار ها را مصادره کنید ؛ خامنه ای فورآ 100 میلیارد بدهد ! حقوق کارگران را با این پول بدهید ! بیمارستان ها را از کنترل سپاه خارج کنید و … که همه این ادعا ها سفسطه ای بیش نیست چون همه متخصصان خارجی و یا ایرانی تاکید دارند با ماندن در خانه ودوری از تجمعات و حتا دیدارهای خانوادگی مانع گسترش ویروس شویدولی این بی مغز در این شرایط فرمان میدهد که تضاهرات کنید بریزید به خیابانها و چهارشنبه سوری آتش به پا کنیدو…….. اما رجوی مغز پوسیده که جان ملت ایران برایش مهم نسیت ، که گویا در نفهمی  گوی سبقت را ربوده است  کهاقدام به نوشتن این نوع پیام در این موقعیت می کنند .

 

به سران فرقه بطور خاص به مریم قجر و شوهرش  پلیدش باید گفت: اگر راست می گوئید. چرا خودتان اردوگاه اشرف ۳ را قرنطینه و از ترس ممنوع تردد کرده اید ولی برای مردم ایران روزه میخوانید. ایا مرگ حق است برای  همسایه نه برای سران فرقه ؟ !

 

از انجا که در همه بلاهای طبیعی مثل سیل و زلزله و بیماریهای واگیر دار و …در همه جای دنیا ارتش و نیروی انتظامی برای کمک به مردم به محل وقوع حادثه می فرستند در ایران هم قرار بر این شده که نیروهای ارتش و سپاه در کنترل ویروس کرونا به همراه تیم های امدادی کمک کار باشند رجوی روح پلید از قبر پیام داده و ادعا کرده ورود نیروی نظامی مثل برقرار کردن حکومت نظامی زمان شاه است !

 

بله از نظر این بی مغز متوهم در کشورهای دیگر استفاده از نیروی نظامی برای کنترول خوب است وبجا می باشد ولی به ایران که میرسد نیروی نظامی میشود نیروی سرکوبگر و حکومت نظامی . آری باید به این بی مغز متوهم گفت که شما بتمرگید سرجای خودتان مردم ایران نیازی به یاوه گویهای شما خائنین و وطن فروش نیازی ندارد.

 

////////////////////////////////////////

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید