عبدالکریم ابراهیمی: تناقض عملکرد هاى رجوى

0
446

اما باید به مسعود و مریم رجوی این مطرودین جانی و خائنین به ملت ایران یادآور شوم که شما به هر فریب و کلک روی بیاورید و به هر ترفندی دست بزنید بازنده میدان خواهی بود و دستان برای بدبخت‌های در اسارتتان رو خواهد شد و سرنگونی را نه در طرف دیگر بلکه در تشکیلاتتان بوقوع خواهد پیوست و شما هستید که باید سرنگون شوید. اقا و خانم رجوی! دیگر از حقوق بشر صحبت نکنید این کلمه مقدس را با اون دهن کثیفتان آلوده نفرمائید، شما مگر از انسانیت بویی برده اید!؟ غیر از کشتار و تروریسم و فتنه در میان مردم ایران و کشورهای همسایه، دست آورد دیگری داشته اید؟ چطور از آزادی و عدالت و آرای مردم حرف میزنید در صورتی که خودتان ضد انسانی ترین أفراد روی این کره زمین هستید!؟

تناقض عملکرد هاى رجوى

عبدالکریم ابراهیمی، ایران فانوس، 27.01.2020

فرقه رجوى بخصوص شخص مسعود و مریم بعد از عمل جنایتکارانه و تروریستى و تجاوزگرانه آمریکا در خاک عراق چنان از باده ترامپیسم و پمپئوویسم سرمست شده اند که انگار روزگار و لحظه سلطنتشون بر اریکه قدرت و نشستن بر تخت رهبرى و ریاست جمهورى خودخوانده شان فرا رسیده است! انگار ترور کردن یک فرد راه به نابودى آخوندا میبرد و این جانیان آینده مردم و کشورم رقم خواهند زد!

خطابم به شخص مریم و مسعود رجوى است که این روزها خشتک خودشان را جِر داده اند و به بهانه ترور سرلشکر سلیمانی و ابو مهدی المهندس براى فریب افراد در اسارت خود باز هم وسیله مخ زدن و شستشوى مغزى فراهم کرده و سخت ترین شرایط دیکتاتوری در تشکیلات آلبانى بوجود آورده اند، بطوری که نشست های ایدئولوژیکی برای افراد در اشرف ۳ در کشور آلبانی برگذار کرده که مضمون و موضوع آن خواندن بدهکاری و کم کاری افراد نسبت به مسعود و مریم رجوی است که چرا مسئله سرنگونی را جدی نگرفته اند! الان باید همه با وجود از میان رفتن سلیمانی و ابومهدی المهندس تعهد بدهند که تا حال نسبت به بحث رهبری برای سرنگونی، بدهکار سازمان هستند و از این پس تا روز حرکت به سمت ایران با انرژی هزار برابر کار و فعالیت کنند تا از قافله عقب نمانند. این بحث تعهد تک تک افراد را میطلبد و رجوی جانی و ابوداعش و پدر خوانده تروریسم روی این مسئله با اهرم مریم رجوی که در البانی برای پیشبرد این خط مستقر شده است و مستقیما‌ نشستهای لایه ای را اداره می‌ کند، حساب باز کرده است.

اما باید به مسعود و مریم رجوی این مطرودین جانی و خائنین به ملت ایران یادآور شوم که شما به هر فریب و کلک روی بیاورید و به هر ترفندی دست بزنید بازنده میدان خواهی بود و دستان برای بدبخت‌های در اسارتتان رو خواهد شد و سرنگونی را نه در طرف دیگر بلکه در تشکیلاتتان بوقوع خواهد پیوست و شما هستید که باید سرنگون شوید.

اقا و خانم رجوی! دیگر از حقوق بشر صحبت نکنید این کلمه مقدس را با اون دهن کثیفتان آلوده نفرمائید، شما مگر از انسانیت بویی برده اید!؟ غیر از کشتار و تروریسم و فتنه در میان مردم ایران و کشورهای همسایه، دست آورد دیگری داشته اید؟

چطور از آزادی و عدالت و آرای مردم حرف میزنید در صورتی که خودتان ضد انسانی ترین أفراد روی این کره زمین هستید!؟

اقا و خانم رجوی! حضور صد نفر در تجمعی که یک خواسته ای دارند و حتی در آن دست به جنایت زده میشود چه در ایران و یا عراق،  فریاد شما گوش فلک را کر می ‌کند و‌ روی آن تا می ‌توانید مانور می‌دهید اما حضور ملیونی مردم چه در ایران و چه در عراق که خواهان حق و عدالت هستند که اتفاقا ضد مسیر شیطانی شما میباشند اینقدر خفه خون میگیرید و دمی برنمیاورید!؟

اقا و خانم رجوی! آیا فقط صد نفری که می آیند توی خیابان و همانند داعش دست پرورده خودتان، دست به کشتار وغارت اموال مردم  میزنند اکثریت مردم هستند!؟

اقا و خانم رجوی! شما چگونه این تناقض به این بزرگی را توجیه میکنید!؟ چه منطقی برای توجیه آن دارید!؟ نکند که شما همانند ارباب گذشته تان دیکتاتور وحشی یعنی صدام حسین و ارباب فعلی تان ترامپ دیوانه، فقط با قدرت و زور میخواهید به اقناع برسید و خواست اکثریت مردم برایتان پشیزی ارزش نداشته و ندارد و فقط با ریا و فریب دم از حقوق انسان ها میزنید!؟

اقا و خانم رجوی! ماهیت شما برای من که بیش از ربع قرن اسیر دام شیطانی شما و ناظر جنایات شما بوده ام، کاملا واضح و روشن است. شما بویی از انسانیت نبرده اید جز کشتن انسانیت، شما جانیانی هستید که روی جنایتکارترین های تاریخ بشری را سفید کرده اید، شما فقط تشنه قدرت هستید و حاضرید برای به قدرت رسیدن خودتان حتی کل بشریت را قربانی این هدف شوم خود کنید اما بدانید که شما و زن عجوزه ات عددى نیستید و نخواهید بود که تأثیرى روى کسى داشته باشید جز مزدورى و خیانت. ارباب هایتان را بیاد بیاورید از صدام گرفته که چنان مغرور قدرت بود مثل آب خوردن ملت خود را سرکوب میکرد به کشورهاى همسایه حمله میبرد و از قدرت خود باد به غبغب میداد!، الان کجاست!؟ آن قدرت آمریکا که اسمش روزى لرزه بر تن مخاطب میانداخت و با قدرت خواسته اش را بر دیگران تحمیل میکرد کجا رفت!؟ ببینید که چگونه با موشک پایگاه هایش را به تله خاک تبدیل میکنند اما جرأت جواب دادن ندارد.

اقاى رجوى شما به چى خودتان مینازید!؟ تا کى سر نفرات شیره میمالید  و به زور در اسارت خود نگه میدارید!؟ نکنه باز به سرت زده است و سرمست شده أید که انقلاب مریم را دارید خودش یک ناو هواپیمابر است  و میتوانى با آن هنوز هم افراد در اسارتت را فریب دهید؟

باید به شما بگویم از زیر زمین و لانه موش ات بیرون بیا که دنیا تغییر کرده است و مستى دوران صدام را از سرت بیرون کن و واقعیتها را ببین که هر چه ایام طى شود زمان تاوان دادنهایت نزدیکتر میشود و روزى میرسد که بدست حق و عدالت بیفتید و آن روز دیر نخواهد بود.

„پایان“

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید