نامه سرگشاده غفور فتاحیان : نقض حقوق بشر در سازمان مجاهدین ادامه دارد

0
993

سازمان مجاهدین (فرقۀ رجوی) به هیچکسی اجازۀ خروج از تشکیلات خودش را نمی دهد و همه اعضایش را در یک حصار تشکیلاتی زندانی کرده و کسی هم جرأت مخالفت با رهبران آن و در رأسشان مسعود و مریم رجوی را ندارد چرا که سران این فرقه فرد مخالف را زندانی و سر به نیست می کنند. مثلا در سال 1994 بیش از هشتصد نفر را بدلیل انتقاد از رهبری این سازمان در عراق به زندان انداختند و خیلی از این افراد سر به نیست و کشته شدند. من خوشبختانه بعد از حمله آمریکا به عراق توانستم با کمک نیروهای آمریکایی از این فرقه نجات پیدا کنم و هم اکنون در کشور فرانسه به عنوان پناهندۀ سیاسی ساکن هستم. ما در تمام مدتی که در عراق بودیم هیچ گونه تماسی با خانواده های خود نداشتیم و از نظر سازمان حتی فکر کردن به این موضوع جرم تلقی می شد و با افراد برخورد خشن می کردند چون در سازمان می گفتند تنها باید به مسعود و مریم رجوی فکر کنید و خانوادۀ شما رهبران سازمان هستند!!. در پادگان اشرف در عراق در طی این مدت رادیو و تلفن و تلویزیون و انترنت نداشتیم و حتی الآن هم که در خاک اروپا و در کشور آلبانی هستند اعضای این سازمان به دستور رهبران آن حق دسترسی به این وسایل ارتباط جمعی بویژه انترنت استفادۀ آزاد از آن را ندارند. همچنین در این فرقه ازدواج و تشکیل خانواده و حتی فکر کردن به آن و نیز هر گونۀ رابطۀ دوستانه و صحبت خصوصی بین افراد اعم از زنان و مردان ممنوع بوده و می باشد. در تشکیلات این سازمان فقط یک تلویزیون مدار بسته وجود دارد که آن هم فقط برنامه های خود سازمان را پخش می کنند …

نامه سرگشادۀ غفور فتاحیان عضو قدیمی جداشده از فرقۀ رجوی به آقای جوزف بورل مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا

غفور فتاحیان، انجمن نجات از فرقه ها، 17.12.2019

مسعود رجوی و صدام حسین ـ به مناسبت سالگرد آزادی اعضای منتقد مجاهدین از زندان ابوغریب

جناب آقای جوزف بورل مسئول جدید سیاست خارجی اتحادیۀ اروپا؛

قبل از هر نکته ای مایلم انتخاب و آغاز به کار شما به عنوان مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا را به شما تبریک بگویم.

آقای جوزف عزیز

غفور فتاحیان پاریس

اینجانب غفور فتاحیان که بیش از بیست سال به طور حرفه ای برای آزادی میهنم ایران و مردممان، در پادگانهای مختلف سازمان مجاهدین خلق درعراق بودم و به واقع می توانم بگویم که تمام عمرم و جوانیم را در این سازمان گذرانده ام، وقتی متوجه شدم که این سازمان به رهبری مسعود و مریم رجوی آلت دست سرویسهای امینتی صدام حسین هستند و مسعود رجوی این سازمان را به یک فرقۀ خطرناک تبدیل کرده است، بعد از سالها تلاش بالاخره توانستم از این فرقه بیرون بیایم.

سازمان مجاهدین (فرقۀ رجوی) به هیچکسی اجازۀ خروج از تشکیلات خودش را نمی دهد و همه اعضایش را در یک حصار تشکیلاتی زندانی کرده و کسی هم جرأت مخالفت با رهبران آن و در رأسشان مسعود و مریم رجوی را ندارد چرا که سران این فرقه فرد مخالف را زندانی و سر به نیست می کنند. مثلا در سال 1994 بیش از هشتصد نفر را بدلیل انتقاد از رهبری این سازمان در عراق به زندان انداختند و خیلی از این افراد سر به نیست و کشته شدند.

من خوشبختانه بعد از حمله آمریکا به عراق توانستم با کمک نیروهای آمریکایی از این فرقه نجات پیدا کنم و هم اکنون در کشور فرانسه به عنوان پناهندۀ سیاسی ساکن هستم.

آقای رئیس؛

ما در تمام مدتی که در عراق بودیم هیچ گونه تماسی با خانواده های خود نداشتیم و از نظر سازمان حتی فکر کردن به این موضوع جرم تلقی می شد و با افراد برخورد خشن می کردند چون در سازمان می گفتند تنها باید به مسعود و مریم رجوی فکر کنید و خانوادۀ شما رهبران سازمان هستند!!.

در پادگان اشرف در عراق در طی این مدت رادیو و تلفن و تلویزیون و انترنت نداشتیم و حتی الآن هم که در خاک اروپا و در کشور آلبانی هستند اعضای این سازمان به دستور رهبران آن حق دسترسی به این وسایل ارتباط جمعی بویژه انترنت استفادۀ آزاد از آن را ندارند. همچنین در این فرقه ازدواج و تشکیل خانواده و حتی فکر کردن به آن و نیز هر گونۀ رابطۀ دوستانه و صحبت خصوصی بین افراد اعم از زنان و مردان ممنوع بوده و می باشد. در تشکیلات این سازمان فقط یک تلویزیون مدار بسته وجود دارد که آن هم فقط برنامه های خود سازمان را پخش می کند؛ لذا تمام افراد داخل تشکیلات سازمان مجاهدین (فرقۀ رجوی) از دنیای بیرون بی خبرند و هیچ ارتباطی با دنیای بیرون ندارند.

حتی اعضای متأهل این سازمان به دستور مسعود و مریم رجوی با یک دستور طلاق اجباری از همسراشان جدا شده اند و هر نوع فکر کردن یا احساس جنسی در تشکیلات این سازمان ممنوع است و افراد باید فورا خودشان آن را به مسئولین سازمان گزارش کنند.

در این سازمان موقعی که در زمان صدام حسین در عراق بودیم فقط مسعود رجوی به عنوان رهبر عقیدتی می توانست با تمام زنان آنجا رابطه داشته باشد که این موارد را زنانی که از این فرقه جدا شده اند و عضو لایه های بالای این سازمان بودند افشا کردند که از آنها می توانم نام خانم سلطانی را که در انجا می شناختم و عضو شورای رهبری سازمان بود ذکر کنم که جزئیات این کارهای مسعود رجوی با همکاری همسرش مریم رجوی را افشا کرده است.

آقای جوزف عزیز

در حال حاضر رهبر این سازمان به نام مریم رجوی در همین اروپا به دروغ دم از دموکراسی و عدالت خواهی برای مردم ایرا ن می زند در حالی که خود و سازمانش هیچ اعتقادی به دموکراسی و آزادی مردم ندارند. همین مریم رجوی که حتی در اروپا خودش روسری و حجاب دارد و به شدت افراطی است در عراق به هیچ کدام از زنانی که در تشکیلات سازمانش در عراق بودند اجازه برداشتن روسری را نمی داد و حتی در پایگاههای همین سازمان در فرانسه هم زنان حق برداشتن روسری را ندارند.

حالا همین خانم از مقررات اتحادیه اروپا سوء استفاده می کند و دم از آزادی زنان و دموکراسی می زند. آیا این دهن کجی به شعور مردم و دولتمردان اروپایی نیست؟.

این خانم همین الان صدها نفر را در کشور آلبانی در اسارت فکری قرار داده است.

حرف و نکته در این مورد بسیار زیاد است که توسط هزاران جدا شده از این فرقه نوشته و گفته شده است و در انترنت موجود است و اگر بخواهم این موارد را بنویسم صدها صحفه خواهد شد. اینجا فقط خواستم یک آشنایی کلی با این فرقۀ ناقض حقوق بشر که هم اکنون در فرانسه و کشور آلبانی ساکن هستند به شما بدهم زیرا می دانم که با انتخاب و آغاز به کار شما و با شناخت کاملی که از این فرقه دارم عناصر آن حتما در آینده با روشهای مختلف به سوی شما خواهند آمد و درخواست گرفتن عکسهای یادگاری با شما خواهند کرد تا از آنها به سود اهداف ضد بشری خودشان بهره برداری کنند.

آقای رئیس؛

اخیرا بسیاری از تشکیلات این سازمان در آلبانی فرار کرده اند که بسیاری آز آنها از مسئولین بالای همین سازمان بودند لذا برای آشنایی کاملتان با این فرقۀ خطرناک درخواست دارم یک ملاقات حضوری با شما داشته باشم.

غفور فتاحیان عضو قدیمی جداشده از فرقۀ رجوی – پاریس

16 دسامبر 2019

لینک به منبع

//////////////////////////////////////

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید