میرباقر صداقی: دیگ به دیگ میگه روت سیاه

0
1143

اما روی سخن ام با مجاهدین مانند ضرب المثل دیگ به دیگ میگه روت سیاه  است

میر باقر صداقی، سایت وطنم، چهاردهم دسامبر 2019:… سایت آفتایکاران اخیرا به قلم نعمت فیروزی مدعی شده که “بی بی سی” بلندگوی روباه پیر در خدمت کفتار پیر و یا در جای دیگرسایت آفتابکاران  مدعی شده که ده نفر از کارکنان بخش فارسی بی‌ بی‌ سی‌ مستقیم از وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی حقوق میگیرند و در ادامه اشاره میکند که یک منبع آگاه به شرط این که نامش فاش نشود به سایت آفتابکاران گفت که ده نفر از کارمندان بخش فارسی بی‌ بی‌ سی‌ مستقیم از وزارت اطلاعات حقوق ماهانه دریافت میکنند.  این منبع اضافه کرد که حقوق این افرا د به خانواده آنها در ایران تحویل داده میشود  منبع با تاکید  بر فاش نشدن نامش گفت این رسانه در جریان اعتراضات آبان ماه  با دعوت از فرخ نگهدار و افرادی از این قبیل به  نحو دلخواه این وزارتخانه  پوشش رسانه‌ای را مدیریت کرده است . مجاهدین خلق، بی بی سی، من و تو ، ایران اینترنشنال 

Nejatyaftegan az mojahedin dar Albani-Reza Eslami 2- 260 -410

اما روی سخن ام با مجاهدین مانند ضرب المثل دیگ به دیگ میگه روت سیاه  است

میر باقر صداقی انجمن وطنم سوئیس هشتم دسامبر 2109

سایت آفتایکاران اخیرا به قلم نعمت فیروزی مدعی شده که “بی بی سی” بلندگوی روباه پیر در خدمت کفتار پیر و یا در جای دیگرسایت آفتابکاران  مدعی شده که ده نفر از کارکنان بخش فارسی بی‌ بی‌ سی‌ مستقیم از وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی حقوق میگیرند و در ادامه اشاره میکند که یک منبع آگاه به شرط این که نامش فاش نشود به سایت آفتابکاران گفت که ده نفر از کارمندان بخش فارسی بی‌ بی‌ سی‌ مستقیم از وزارت اطلاعات حقوق ماهانه دریافت میکنند.  این منبع اضافه کرد که حقوق این افرا د به خانواده آنها در ایران تحویل داده میشود  منبع با تاکید  بر فاش نشدن نامش گفت این رسانه در جریان اعتراضات آبان ماه  با دعوت از فرخ نگهدار و افرادی از این قبیل به  نحو دلخواه این وزارتخانه  پوشش رسانه‌ای را مدیریت کرده است .

اما تجربه تاریخی میگوید که از زمان شاه تا به امروز بی بی سی فارسی کاری جز بیان نکات منفی و سیاه نمائی از ایران وظیفه دیگری بر دوش نداشت گویا آقایان در فرنگ در بهشت زندگی میکنند و سهم مردم ما در ایران از این زندگی صفر ,ایران ما با تمامی مشکلاتش نکات مثبت زیادی دارد از جمله سیستم بیمه خوب خدمات اجتماعی  , پزشکان خوب با تجربه کاری ممتاز , سطح آموزش خوب دانش آموزان و دانشجویان , مالیات بر در آمد کم و هزاران نکات مثبت دیگر در حالیکه هر کدام از این موضوعات ذکر در بالا در اینجا  ….. آنم آرزوست.

اما روی سخنم با مجاهدین مانند ضرب المثل دیگ به دیگ میگه روت سیاه  است  , بعضی از آدم ها خودشان عیبی دارند، اما به خاطر همان عیب، دیگران را سرزنش  می کنند. مثلا، خودشان خیلی پر حرف هستند، اما به بقیه هم ایراد می گیرد که چرا آن ها پر حرفی می کنند.هر کسی خوب است اول به فکر عیب های خودش باشد. یادش بخیر برادر مسعود خودش مشکل کرسی و رده طلبی داشت و هیچوقت از کرسی رهبری پائین نیامد تا روز گور به گور شدن  اما همیشه ما رزمندگان را سرزنش میکرد که کرسی طلب و رده خواه هستیم یا برادرمسعود  خودش مشکل جیم و شیطان رجیم داشت و تمامی خواهران مجاهد در حریم او بودند و خدا میداند با چند دختر مجاهد ….. ولی با پر روئی به ما میگفت شما مشکل جیم و جنسی دارید. حال بر کسی پوشیده نیست این فرقه در زمان صدام حسین تمامی مخارج خودشان را از صدام حسین دیکتاتور عراق میگرفت از جمله توپ و تانک  و امروز فرقه رجوی تمامی مخارج خودش  را از عربستان و دولتهای متخاصمی همچون اسرائیل و …. میگیرد . البته این شگرد دجالگرانه سازمان مجاهدین است که به دیگران انگ و تهمت  میزند تا خودش را مبرا و تبرئه کند اگر واقعا گفته فرقه رجوی درست باشد چرا سفیر ایران در لندن از شبکه بی بی سی فارسی شکایت میکند متن خبرشکایت  به قرار زیر است :

 سفارت ایران در لندن از سه شبکه بی بی سی ، ایارن اینترنشنال و من و تو بخاطر فعالیتشان در جریان اعتراض های گرانی بنزین به نهادناظر رسانه های انگلیس موسوم به«آفکام» شکایت کرده است.

حمید بعیدی نژاد سفیر ایران در انگلیس  امروز(جمعه) با انتشار پیامی در توئیتر نوشت: سفارت کشورمان در لندن در نامه رسمی به نهاد نظارت بر شبکه‌های تصویری در انگلیس (آفکام)، از شبکه‌های فارسی زبان همچون «بی‌بی‌سی فارسی، ایران اینترنشنال و من‌وتو»، به علت تحریف مغرضانه تحولات اخیر ایران و دعوت به خشونت گسترده علیه نهادهای مدنی در کشور، شکایت کرد و اجرای قانون را نسبت به آنها خواستار شد.

سفارت کشورمان درلندن درنامه رسمی به نهادنظارت برشبکه های تصویری درانگلیس(آفکام)،ازشبکه های معاندفارسی زبان همچون BBCفارسی،ایران اینترنشنال ومنو‌تو، به علت تحریف مغرضانه تحولات اخیر ایران و دعوت به خشونت گسترده علیه نهادهای مدنی ایران شکایت،و خواستار اجرای قانون نسبت به آنهاگردید.

به دنبال تغییر نظام پرداخت یارانه به بنزین و اصلاح قیمت آن که براساس مصوبه شورای عالی هماهنگی سران قوا از دقایق اولیه بامداد جمعه ۲۴ آبان‌ماه به اجرا گذاشته شد، اعتراض‌ها و تجمع‌هایی در برخی شهرها صورت گرفت. برخی با سوءاستفاده از اعتراض‌های مردمی، با هدف اغراض سیاسی، اقدامات خشونت‌آمیز و غیرقانونی را با آسیب رساندن به جان و مال مردم عادی و نیروهای امنیتی و انتظامی مرتکب شدند و مطالبات به حق مردم  را به بیراهه کشاندند.

بعیدی‌نژاد پیشتر در توئیتی نوشته بود، مردم ایران هیچ‌گاه این روزها را فراموش نمی‌کنند که چگونه شبکه‌های معاندی همچون «بی‌بی‌سی فارسی»، «صدای آمریکا»، «من‌ و تو» و «ایران اینترنشنال»، با ارتزاق از بودجه دولت‌های خارجی و گروه پهلوی در تلاشند آشوبگران سازمان‌یافته، قاتلان جان و آتش‌زنندگان اموال را منتقدان سیاسی معرفی کنند و ایران را به ناامنی بکشند.

راستی هدف مجاهدین از درج این خبر دروغ چیست مگر مجاهدین دنبال مدیریت و شکل دهی اذهان نیستند .

میر باقر صداقی  هشتم دسامبر 2019

لینک به منبع

///////////////////////////////

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید