محمد رزاقی: کانونهای شورشی یا کانونهای داعشی ؟

0
866

اگر یک نگاه دقیق به اتفاقات افتاده داشته باشیم خواهیم دید اینبار چند ساعت بعد از اعتراض به حق مردم نسبت به گرانی بنزین بلافاصله یکسری اتفاقات و اقداماتی صورت می گیرد که در شهرها ئی که اعتراض نسبت به گرانی بنزین صورت گرفته است . ( سوزاندن کور کورانه از خانه های مردم تا بانکها ؛ غارت ؛ بکار گیری سلاح ؛  حمله به مراکز اقتصادی و نظامی ) . در شهرهایی که اعتراض صورت می گیرد چند ساعت بعد مطالبات به حق مردم  از طرف یک عده در گروههای چند نفره به اتش زدن  و غارت تبدیل می شود. این اعمال بصورت اتفاقی نبوده و نیست  . این نشان دهنده اینکه اربابان داعش از قبل با همه مزدوران و جیره خواران خود هماهنگی لازم را انجام داده و دستور داده که باید شهرهای ایران به یک شهر سوخته تبدیل کنید . درست مثل شهرهائی که داعش در عراق ؛ سوریه و … به دست می گرفت جزء کشتن ؛ اتش زدن و تخریب با خاک یکسان کردن هیچ کاری نمی کردند . حمله به مراکز اقتصادی و رفتن به سمت عسلویه برای کار گذاشتن بمب در لوله های نفتی نمی تواند کارمردم عادی باشد حتا بصورت صد در صد هم از رژیم ایران نا راضی باشند . بمب گذاری کار کسانی هست که هم اموزشهای لازم را دیده اند و هم امکانات و تجهیزات برای ساختن بمب را داشته اند و هم اینکه اموزش شیوه بمب گذاری را دیده باشند .که کجا و چطور باید بمب کار بگذارند ….

کانونهای شورشی یا کانونهای داعشی ؟

محمد رزاقی – 12.12.2019

Sobhani-Firouzmand-kanounhaye-shoureshi 5-Estrateji tavahom

کانونهای شورشی یا کانونهای داعشی ؟

انچه در چند هفته گذشته در ایران بعد از گرانی بنزین رخ داد با اینکه خسارات زیادی چه به لحاظ مادی و روحی و منجر به کشته شدن یک عده شد اما  چه در داخل ایران و یا در خارج ایران پرده از ماهیت و نیات  افراد ؛ گروهها و حتا کشورها کنار زد و معلوم شد هدف و نیات پلید افراد و گروهها و کشورها ی ضد ایران و ایرانی دقیقا ویران کردن ایران با سوزاندن و تبدیل شهرهای ایران به شهر سوخته و نهایت تبدیل ایران به سوریه ؛ عراق ؛ لیبی افعانستان و … بوده لا غیر .

اگر یک نگاه دقیق به اتفاقات افتاده داشته باشیم خواهیم دید اینبار چند ساعت بعد از اعتراض به حق مردم نسبت به گرانی بنزین بلافاصله یکسری اتفاقات و اقداماتی صورت می گیرد که در شهرها ئی که اعتراض نسبت به گرانی بنزین صورت گرفته است . ( سوزاندن کور کورانه از خانه های مردم تا بانکها ؛ غارت ؛ بکار گیری سلاح ؛  حمله به مراکز اقتصادی و نظامی ) .

 در شهرهایی که اعتراض صورت می گیرد چند ساعت بعد مطالبات به حق مردم  از طرف یک عده در گروههای چند نفره به اتش زدن  و غارت تبدیل می شود. این اعمال بصورت اتفاقی نبوده و نیست  . این نشان دهنده اینکه اربابان داعش از قبل با همه مزدوران و جیره خواران خود هماهنگی لازم را انجام داده و دستور داده که باید شهرهای ایران به یک شهر سوخته تبدیل کنید . درست مثل شهرهائی که داعش در عراق ؛ سوریه و … به دست می گرفت جزء کشتن ؛ اتش زدن و تخریب با خاک یکسان کردن هیچ کاری نمی کردند .

حمله به مراکز اقتصادی و رفتن به سمت عسلویه برای کار گذاشتن بمب در لوله های نفتی نمی تواند کارمردم عادی باشد حتا بصورت صد در صد هم از رژیم ایران نا راضی باشند .

بمب گذاری کار کسانی هست که هم اموزشهای لازم را دیده اند و هم امکانات و تجهیزات برای ساختن بمب را داشته اند و هم اینکه اموزش شیوه بمب گذاری را دیده باشند .که کجا و چطور باید بمب کار بگذارند .

فرقه رجوی داعشی قبلا درکار گذاشتن بمب در لوله های نفتی تجربه داشته ویک عده از اعضاء فرقه رجوی از فدائیان و گارد جمهوری صدام ملعون اموزش های خاص این عملیاتها را دیده و حتا بصورت عملی با بمب گذاری در لوله های نفتی و … را دارند . و با توجه به اینکه  فرقه رجوی با یک کسری امکاناتی که در کردستان عراق دارد مثل مقر خبات و …. می توانند این اموزشها را انجا به نفراتی که داخل ایران اجیر می کنند را اموزش بدهند و یا مزدوران الاحوازیه  درکردستا ن عراق و یا کشورهای ضد ایران مثل عربستان ؛ بحرین و …. همین اموزشها را ببینند .

وقایع چند هفته گذشته و میزان خسارت و شیوه کار کانونهای داعشی نشان داد و ثابت می کند گرچه در ظاهر مریم قجر داعشی ؛ شازده ؛ مزدوران الاحوازیه و … از هم جدا هستند ولی از انجا که اربابانشان امریکا ؛ اسرائیل ؛ عربستان هست یک خط و خطوط را در این مرحله پیش بردند انهم شیوه داعشی توسط کانونهای داعشی و اگر در میان این کانونهای داعشی یک عده از اراذل واوباش هم هست شواهد و مستندات نشان می دهد این اراذل واوباش هم بصورت فردی دست به تخریب غارت و اتش زدن کرده اند و هم اینکه یک عده از این اراذل اوباش قبلا توسط گرداننده گان کانونهای داعشی اجیر شده اند و برای همین روزها  تدارک دیده بودند و منتظر بودند تا زمینه سازان حضور داعش کاری کنند که اراذل اوباش  به همراه کانونهای داعشی دست به تخریب ؛غارت و اتش زدن منزل ؛ مغازه ؛ بانک و … بزنند .

اما مهمترین اتفاقی که در چند هفته گذشته رخ داد و باعث شد اربابان داعش به نیات پلید خود نرسند عدم همراهی مردم با گروههای داعش بود .

درست که مردم نتوانستند به خواسته خود همانا عقب نشینی دولت از گران کردن بنزین بود برسند اما با عدم همراهی خود توانستند جلو سوریه ؛ عراق شدن ایران بگیرند .

مردم ایران هم این موضوع را باید بصورت روشن و بی پرده باید بدانند هر وقت برای مطالبات و خواسته های به حق شان اعتراضی و یا تحصن و تظاهراتی راه می اندازند و نمی توانند به خواسته خود برسند تنها دلیلش منحرف کردن  خواسته های صنفی وازادیهای اجتماعی مردم  با شعارهای سیاسی توسط یک مشت  مزدور؛ وطن فروش و خائنانی که خود در امریکا و اروپا در جای گرم و نرم نشسته اند و با دریافت دلار های خونین از امریکا ؛ اسرائیل ؛ عربستان در ناز و نعمت زندگی می کنند و با خرج همان دلارهای خونین یک عده را در داخل ایران اجیر می کنند و تیم های داعشی درست می کنند و برای فریب مردم اسم کانون شورشی و مبارزان راه ازادی و … می گذارند تا با خاکستر کردن شهرهای ایران مثل شهرهای سوریه و عراق ولیبی و…به اهداف پلید خود برسند .

شواهد و مستندات تماما ثابت می کند که هیچ ایرانی وطن پرستی حتا صد در صد هم مخالف این رژیم باشد حاضر نمی شود شهرهای ایران به شهر سوخته ویران تبدیل شود .

این اعمال ضد انسانی فقط کار یک گروه می تواند باشد انهم داعش لا غیر .

شعار کانونهای شورشی ؛ مبارزان راه ازادی و … شعارهای انحرافی هست برای ایز گم کنی .

در ایران هیچ کانون شورشی وجود ندارد . هر چه هست کانون و گروههای داعشی .

/////////////////////////////////

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید