دلایل خشم مجاهدین خلق از بی.بی.سی

0
884

 

این بار خودتان خواستید وجای گله ندارد: هزاران جدا شده، اعضای خانواده ها ، گزارش های نهادهای حقوق بشری و … درستی این اتهامات را قبول دارند واصلا احتیاج به غور وبررسی بیشتر نیست؟!  آیا طلاق ها که غیر ازمسعود ومریم شامل همه شد، اختیاری بود واگر بود وخوب بود، چرا شامل این دو خونریز وشیاد نشد؟  آیا هرکس ازاعضای شما خواست که مثلا درحد یک زندانی جانی با خانواده اش ملاقات کند، چنین امکانی باو داده میشود؟  چرابه نهادهای قانونی بین المللی ویا حتی حقوق دانان ایرانی جزو اپوزیسیون و اعضای خانواده های انها اجازه داده شد که درمورد این مسائل تحقیق کنند؟!  اینکه مسعود ومریم همه کاره باشند و زنان مفلوکی را گماشته ی خود ساخته تا مردان هم ارز رجوی را سرکوب کنند، چه مطابقتی بادموکراسی دارد؟ 

دلایل خشم مجاهدین خلق از بی.بی.سی 

حمید تبریزی ـ 26.11.2019

وحشت رجوی از روشنگری های اعضای جداشده از مجاهدین خلق در رسانه های بین المللی

mobareze-mosalahane-Iran-Ghalam-Motade khoshounat 2

دلایل خشم مجاهدین خلق از بی.بی.سی

باند رجوی که میپندارد که آقای عارف شیرازی قلم بدست خوبی است ، اورا واداشته که یک مطلب طولانی درنکوهش برنامه های این حرفه ای ترین بنگاه سخن پراکنی جهان که البته دشمنی خود با مردم ایران را در پنبه ای مخفی میکند ومانند صدای آمریکا ودیگران ، آماتور نیست ولحنی کمی آرامتردارد وهدفش جذب نخبگان ونه اراذل واوباش است که دیگران این دومی را هدف قرار داده اند ، بنویسد وضمن معرفی بی. بی.سی بعنوان بلندگوی وزارت اطلاعات به حرف های خود اینگونه ادامه دهد : 

” شایان یادآوری است که این رسانه  ( بی.بی.سی)برای «ایز گم کردن» بعضا اعلام می کرد که نظر میهمانان برنامه الزاما نظر بی بی سی نیست و به این ترتیب «متمدنانه» از پذیرش مسئولیت مزخرفات مطرح شده در آن سر باز می زد، و یا با «خر مرد رندی» اعلام می کرد که مجاهدین اگر با این صحبتها موافق نیستند، می توانند نماینده خود را فرستاده و توضیح دهند. ترفندی لو رفته و شناخته شده، چه بی بی سی به خوبی می داند که مجاهدین هیچگاه بر سر میزی که آن رسانه چیده و مزدوران اطلاعات و یا لابی های رژیم را در آن جمع می کند و یا آنها روی خط می آورد، حاضر نخواهند شد و به آنها مشروعیت نخواهند داد “. 

احتمال دارد که واقعا هم اینطوری نباشد وگردانندگان بی.بی. سی خوشتر داشته باشند که مصاحبه شوندگانش با لحن وادبیاتی که خاص این رسانه است حرف بزنند . اما قطع صدای این فرد ، با حرفه ای گری بی بی سی منافاتی دارد وباید که اگر میخواهد پرمخاطب ترین رسانه ی جهان باشد ، درمواردی بادندان روی جگر گذاشتن هزینه ی این برتری اکران خود را بپردازد. 

مجاهدین هم دروغ میگویند که دراین برنامه ها حضور پیدا نمیکنند ونمونه ی بارز این ادعا، حضور دائمی آقای داعی در برنامه های متعدد رسانه های بیگانه است. 

علت عدم حضور مجاهدین در بعضی ازبرنامه ها، خوفی است که از احاطه ی طرف مقابل به مسائل دارد و مجاهدین میدانند که درمقابل سئوالات کم خواهند آورد وازاینرو دربرنامه های اینچنینی شرکت نمیکنند! 

میترسند سئوالاتی از اسرار مگو مطرح شود وآن وقت است که باید الاغ آورد وباقلا بارش کرد! 

درادامه  : 

طرح گزارشهای دروغ و عاری از حقیقت علیه مجاهدین و شرکت فعال در سیاست شیطان سازی رژیم و وزارت بدنامش علیه سازمان و طرح مسائلی چون زندانهای موهوم و شکنجه، فقدان دموکراسی، طلاقهای اجباری و … در مجاهدین “. 

این بار خودتان خواستید وجای گله ندارد: 

هزاران جدا شده، اعضای خانواده ها ، گزارش های نهادهای حقوق بشری و … درستی این اتهامات را قبول دارند واصلا احتیاج به غور وبررسی بیشتر نیست؟! 

آیا طلاق ها که غیر ازمسعود ومریم شامل همه شد، اختیاری بود واگر بود وخوب بود، چرا شامل این دو خونریز وشیاد نشد؟ 

آیا هرکس ازاعضای شما خواست که مثلا درحد یک زندانی جانی با خانواده اش ملاقات کند، چنین امکانی باو داده میشود؟ 

چرابه نهادهای قانونی بین المللی ویا حتی حقوق دانان ایرانی جزو اپوزیسیون و اعضای خانواده های انها اجازه داده شد که درمورد این مسائل تحقیق کنند؟! 

اینکه مسعود ومریم همه کاره باشند و زنان مفلوکی را گماشته ی خود ساخته تا مردان هم ارز رجوی را سرکوب کنند، چه مطابقتی بادموکراسی دارد؟ 

شما باید ازبی بی سی شاکر باشید که جریان رقص رهائی و کثافاتی زشت تر ازآنرا پنهان میکنند ونه اینکه بخواهید به سخنگوی تمام عیار شما تبدیل شوند که گفتیم بی بی سی سیاست جذب نخبگان ایران را پی میگیرد و ازداد وستد علنی با اراذل واوباش رجوی کم وبیش پرهیز میکند تا ازمیزان شنوندگان خود نکاهد! 

همینطور : 

” وانمود کردن و تبلیغ ثبات رژیم و از طرفی وانمود کردن اینکه مجاهدین در ایران پایگاهی نداشته و مردم جان به لب رسیده از دست آخوندها، «دلخوشی از مجاهدین هم ندارند  “. 

شما با جمع کردن آدم های نداشته ی خود وتشکیل یک صف مستقل چند صد نفری در شهرهای ایران میتوانستید به بی بی سی وانمود کنید که وضع تان باین بدی ها که میگویند نیست ولی نتوانستید! 

مجددا: 

” هر چند الان نیز هر گونه حرکت مسالمت آمیزی اگر امکان پذیر باشد، مورد استقبال مجاهدین قرار می گیرد. چون در مسیر رهایی، از پیکر خونفشان میهن، خون کمتری ریخته می شود“. 

نه بابا؟! 

شما ازشرکت کنندگان هرحرکت مسالمت آمیزی میخواهید که دست بخشونت بزنند ونشان میدهید که برای چیزی جز خونریزی و تخریب رضایت ندارید وآنگاه با چه رویی میگویید که با حرکات مدنی موافقید؟! 

جواب این سئوال را خودم میدهم: 

برای اینکه خیلی دریده ودشمن هرنوع صداقت وراستگویی هستید! 

————————————-

مجاهدین خلق در آلبانی چه می کنند؟

غسل و توبه در نشست های شبانه با خواندن تناقضات جنسی

مجاهدین خلق در آلبانی چه می کنند؟ غسل و توبه در نشست های شبانه با خواندن تناقضات جنسی

 مجاهدین خلق در آلبانی چه می کنند؟ غسل و توبه در نشست های شبانه با خواندن تناقضات جنسی

گفتگوی تلویزیون بی بی سی با آقای حسن حیرانی در برنامه 60 دقیقه

تلویزیون بی بی سی در برنامه 60 دقیقه خود با آقای حسن حیرانی از اعضای جداشده از مجاهدین خلق در آلبانی و آقای رفیع زاده به عنوان پژوهشگر که مدعی بود سازمان مجاهدین ، یک فرقه نیست، گفتگو کرد. در این برنامه آقای حیرانی به روشنی در مورد روابط درونی فرقه مجاهدین خلق توضیح داد همچنین او گزارش شبکه جهانی بی بی سی  از وضعیت اعضای سازمان مجاهدین خلق در آلبانی را تایید و البته ناکافی دانست . حسن حیرانی تاکید کرد  که صدها نفر از اعضای مجاهدین خلق این گروه را در آلبانی ترک کرده اند و همه مورد ترور شخصیتی رجوی قرار گرفته و می گیرند . او  مناسبات داخل تشکیلات سازمان مجاهدین خلق را به ” مزرعه حیوانات ” تشبیه کرد.

همچنین حسن حیرانی در پاسخ به خبرنگار تلویزیون بی بی سی  هر فرد در این گروه   بسته به سطح دانش خود از کامپیوتر و فضای مجازی و آشنایی با زبان‌های متفاوت چندین حساب کاربری متفاوت به زبان های عربی ، انگلیسی ، فرانسه و فارسی در شبکه‌‎های اجتماعی برای خود داشت، از جمله خود من و  افراد طبق برنامه‌ای که هر روز صبح از بخش سیاسی گروه اعلام می‌شد فعالیت‌های مشخصی مانند لایک و ریتوئیت کردن توئیت‌های مریم رجوی و خطوط دیگری که فرماندهان مشخص می کردند را باید انجام می‌دادند و گزارش کار خود را به مسئولین خود می دادند.

حسن حیرانی همچنین گفت که افراد در درون سازمان مجاهدین دفتر کوچکی دارند که باید لحظات عاشقانه و  تناقضات جنسی خود را روزانه در آن می نوشتند و هر شب در نشست هایی تحت عنوان ” دیگ ” ، ” عملیات جاری ” و ” غسل ” شرکت می کرده  و در مقابل فرمانده خود و سایرین تناقضات پیش آمده از  فشار های جنسی  که برای او پیش می امده ، می خوانده و توبه می کرده است.

تیرانا ، تحریریه سایت نجات یافتگان از مجاهدین خلق در آلبانی ، ایران آزادی ـ 14.11.2019

لینک به منبع

///////////////////////////////////////

 

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید