اشرف که با زحمت زیاد وپول بیگانه ساخته شده بود، بسادگی فرو ریخت!

0
457

منظور ازاین برجسته ترین ها ، روسپیان سیاسی چندی هستند که پول گرفته و با سخنرانی های کوتاه خود در جلسات ترتیب داده شده توسط زیر دستان مسعود ومریم بنفع آنها سخنرانی کرده و سرشان را با سر  شیر مقایسه کردند که دراصل منحرف ترشان کرده و درحق شان ستم روا داشتند!  آنها بخوبی میدانستند که اشرف مانند آبی است که از جوی رفته وغیر قابل برگشت است وبا اینحال به مریم و … دروغ گفته وقول بی جهتی دادند که ازاشرف که ارزشش به صفر رسیده، هزاران اشرف خواهند ساخت!!  حکومت به تعهدات خود درقبال متحدان استراتژیک خود عمل کرده وآنچه را که درتوان داشته بکار برده و برعکس ادعای رجوی ها، به اهداف خود که ممانعت از تشکیل حکومت تروریست ها در سوریه و … بوده ، باندازه ی لازم دست یافته است. ضمنا مالکی نخست وزیر دائم العمر نبود که رفتنش اینهمه موجب جنجال گردد و بشار اسد هم که درحال سقوط بود ، بقدرت بلا منازع سوریه تبدیل شده و پایگاه اجتماعی ومحبوبیت زیادی در بین مردم کسب کرده است! دراین میان آنچه قابل رویت است ، قوی شدن جبهه ای است که ایران درآن حضور دارد دربرابر ضعیف تر شدن جبهه ای که مترصد برقراری حکومت داعش بر سوریه وعراق بود. 

اشرف که با زحمت زیاد وپول بیگانه ساخته شده بود، بسادگی فرو ریخت! 

حمید تبریزی ـ 05.09.2019

Albania-zendan ashar3 - Mojahedin-Rajavi MKO-260-410

آیا رجوی توانسته زندان اشرف 3 در آلبانی را برای مغزشویی آماده کند؟

اشرف که با زحمت زیاد وپول بیگانه ساخته شده بود، بسادگی فرو ریخت! 

واقعه ی 10 شهریور 1393که درحکم یک انتحار برای باند رجوی والبته بقیمت جان وزندگی دیگران ونه مسعود ومریم بود ، بعلت سماجت این زوج جاه طلب واصرار احمقانه ی شان برای تحت تصرف نگه داشتن کمپ اشرف روی داد و منبع هیچ افتخاری برای سازمان مجاهدین رجوی نشد وبلکه باردیگر بلاهت وخودخواهی این زن ومرد بوالهوس را بنمایش گذاشت! 

با این وجود، باند رجوی طی نوشته های متعدد برآنست که ازاین جنایتی که مسبب اصلی اش این زن ومرد بودند، لوح افتخاری برای خود درست کند ! 

یکی ازاین نوشته های مورد اشاره، ” اشرف، اسطوره فناناپذیر “ نام دارد ودرپاراگراف هایی ازاین نوشته چنین میخوانیم : 

” برجسته‌ترین اندیشمندان سیاسی اذعان کردند که جهان امروز، نیازمند مجاهدین و الگوی اشرف است و اگر اشرفی در کار نبود، ما باید کمک می‌کردیم که نه یک اشرف، بلکه ده اشرف ساخته شود؛ بینه‌یی بر صحت و حقانیت شعار هزار اشرف! “ 

منظور ازاین برجسته ترین ها ، روسپیان سیاسی چندی هستند که پول گرفته و با سخنرانی های کوتاه خود در جلسات ترتیب داده شده توسط زیر دستان مسعود ومریم بنفع آنها سخنرانی کرده و سرشان را با سر  شیر مقایسه کردند که دراصل منحرف ترشان کرده و درحق شان ستم روا داشتند! 

آنها بخوبی میدانستند که اشرف مانند آبی است که از جوی رفته وغیر قابل برگشت است وبا اینحال به مریم و … دروغ گفته وقول بی جهتی دادند که ازاشرف که ارزشش به صفر رسیده، هزاران اشرف خواهند ساخت!! 

همچنین : 

” از سوی دیگر، رژیم، نه در داخل خود و نه در عراق و سوریه، به هیچ‌یک از آنچه که می‌خواست، دست نیافتدر عراق، با اوجگیری قیام مردم و عشایر، دیکتاتور دست‌نشانده ولی‌فقیه ساقط گردید و همه سرمایه‌گذاری رژیم بر باد رفت و با فرو ریختن خاکریز عراق، رژیم آخوندی یک ضربه استراتژیک و غیرقابل جبران دریافت کرده، ضربه‌یی که به‌زودی و خواه ناخواه دیکتاتور خون‌آشام دمشق را نیز به همان سرنوشت مالکی دچار خواهد کرد؛ ضربه‌یی که جبهه منطقه‌یی رژیم را متلاشی کرده و آثار آن تا لبنان و فلسطین و سراسر منطقه را در خواهد نوردید “. 

حکومت به تعهدات خود درقبال متحدان استراتژیک خود عمل کرده وآنچه را که درتوان داشته بکار برده و برعکس ادعای رجوی ها، به اهداف خود که ممانعت از تشکیل حکومت تروریست ها در سوریه و … بوده ، باندازه ی لازم دست یافته است. 

ضمنا مالکی نخست وزیر دائم العمر نبود که رفتنش اینهمه موجب جنجال گردد و بشار اسد هم که درحال سقوط بود ، بقدرت بلا منازع سوریه تبدیل شده و پایگاه اجتماعی ومحبوبیت زیادی در بین مردم کسب کرده است! 

دراین میان آنچه قابل رویت است ، قوی شدن جبهه ای است که ایران درآن حضور دارد دربرابر ضعیف تر شدن جبهه ای که مترصد برقراری حکومت داعش بر سوریه وعراق بود. 

بازهم : 

” به این ترتیب، سحرگاه خونین 10شهریور اشرف، به‌راستی واجد آثار و پیامدهای عمیق استراتژیک است، اما درست در جهت معکوس آنچه ولی‌فقیه جنایتکار می‌پنداشت؛ اشرف، از یک قطعه خاک، به پرچم هماره افراشته یک مبارزه بلاوقفه با دیکتاتوری، به تجسم آرمان آزادیخواهانه یک ملت و به اسطوره فناناپذیر یک انقلاب تبدیل شد. بذر خجسته و فزاینده‌یی که از آن دهها اشرف دیگر رویید و هم‌چنان می‌روید و می‌شکفد و «هزار اشرف» را به واقعیتی محض تبدیل کرده است “. 

شما باوجود اینکه ازاشرف رانده شده بودید، 100نفری را درآنجا بخیال خام بازگشت مجدد بدانجا، نگه داشته وبدروغ عنوان کردید که این کاربرای  حفاظت ازاموال اشرف است که با پول مردم عراق خریداری شده ودرعین حال مال شماست وچون اعضاء ازهرگونه حق مالکیت برجان ومال وناموس خود محروم شده بودند ، دراصل آن اموال مال رجوی پنداشته میشد! 

شما با وجود کشتاری که ازکردها وشیعیان کرده بودید ودشمنان عراقی فراوانی داشتید ، میدانستید که جان این 100نفر درخطر است ولی با این حال وصرفابخاطر تمنیات پایان ناپذیر مسعود ومریم رجوی ، آنها را به کشتن داده وثابت کردید که جان بالاترین کادرهای تشکیلات تان هم پشیزی برایتان ارزش ندارد وآنگاه با وقاحت تمام برای این کشتگان راه جنون وشهوت رجوی اشک تمساح ریخته ودرصدد بهره برداری ازخون آنها هستید!! 

مرگ بیخودی این افراد، باعث تکان خوردن فنجان آبی هم درکشور نشد والبته  وصد متاسفانه ، خانواده های آنها که گرفتار مناسبات ننگین رجوی بودند، داغدار شدند ودیگر هیچ! 

————————————-

آرشیو موضوع : سایت نجات یافتگان در آلبانی

گفتگوی سبحانی با حیرانی:آیا رجوی توانسته زندان اشرف ۳ در آلبانی را برای مغزشویی …

گفتگوی سبحانی با حیرانی:آیا رجوی توانسته زندان اشرف ۳ در آلبانی را برای مغزشویی …

در رابطه با بردن نفرات به مزرعه حیوانات یا همان زندان اشرف 3 ، رجوی  مدعی بود که ضرورت این دوران است و خود ابریشمچی در نشست میگفت اینکه ما اومدیم اینجا فقط و فقط به دلیل این بحث دوسال است که ما نیاز به یک ظرف ارتش آزادیبخش داریم والا که اصلا نیازی نبود و ….و الان …

هادی ثانی خانی : فرقه رجوی ، مجاهدین خلق، و یاوه گوییهایش

گفتگوی سبحانی با حیرانی:آیا رجوی توانسته زندان اشرف ۳ در آلبانی را برای مغزشویی …

بعضی مواقع به خودم میگویم خدایا در چه فرقه ای بوده ام که تمام کارهایش و اخبارش را با سانسور پیش میبرد مگر مردمی وجود ندارند که این واقعیتها را ببینند وجواب اینها به این مردم چیست شاید در داخل خودشان بردش را ببرنند وافراد از سانسور بی خبر باشنند ولی ای کاش که آنها …

رحمان محمدیان: رجوی و شارلاتانیزم – ۲

رحمان محمدیان: رجوی و شارلاتانیزم – ۲

رجوی بارها گفته است و کسی هم نمی تواند اینرا حاشا کند که ملی گرایی یک دروغ است و کسانی راکه آنرامطرح می کردند تخطئه و می گفت فقط مبارزه با یک ایدئولوژی _ البته ایدئولوژی رجوی_ حقیقت دارد وبقیه همه اش فریب است! وملیت و ملی گرایی معنی ندارد و یک شعار امپریالیستی …

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید