میرباقر صداقی: رجوی و نقض حقوق بشر و کاسه لیسی جنگ طلبان

0
1265

رجوی و  نقض حقوق بشر و کاسه لیسی جنگ طلبان

میرباقر صداقی، سایت وطنم، سوئیس، دوازدهم ژوئیه 2019:… خانم مریم رجوی  چرا دولت ما باید استحاله و عقب نشینی کند؟ دولت ما باید تمام قد در مقابل تمام زورگوئیها بایستد و این حق  ایران است که برای دفاع از خود هر نوع موشکی که دوست دارد تولید کند. هنوز یادمان نرفته است که صدام حسین با حمایت غرب و شرق تهران را به موشک می بست و ایران حتی یک موشک برای دفاع از خود نداشت. خانم مریم رجوی شما چرا همیشه طرف غیر ایرانی را میگیرید انگار شاقول شما مادر زادی کج بوده و شما باید به خود شک کنید . رجوی همیشه طرف دشمن ایرانیان را میگیرد. چرا؟ 

نگاهی به پیام مریم رجوی به تظاهرات آلمان و آرزوهای خانم مریم رجوی برای ایران

انجمن وطنم میرباقر صداقی هشتم ژوئیه 2019

Mirbagher-Sedaghi-MKO

در زمان جوانی تنها دیده بودم بعضیها سر محل یا توی شهر دست به اسلحه در درگیری جان داده اند یا در زندانها اعدام و اسمش هم شده شهید مجاهد خلق , بعد هم نوحه مظلوم نمائی مادران که نه میدانستند و نه میخواستند بدانند برای چه این همه خون , همه داد حق سر میدادند و این میان تنها مظلوم نمائی بود و انگیزه حس انتقام , درنا پیدائی هزاران نکته پیدا از جمله در مثال  جاسوس روس و مجاهد خلق محمد رضا سعادتی باید از خود می پرسیدم و در نهایت از خود پرسیدم اما خیلی دیر من نمیخواستم بشنوم یا کسی به من نگفت . چرا من در انتخاب کوچکی کردم ومجاهد شدم  این چه دامی بود که من و هزاران ایرانی گرفتار آنیم . مگر مسیح علی نژادها , عباس فخر آورها ,ایرج مصداقیها و مریم رجویهای در مزدوری و وطن فروش  چه باید  بکنند که تا ما به خود آئیم و از آنها تبری جوئیم .

خانم رجوی اینبار هم  چون میداند این رژیم ماندی است و هزاران بار اصلحتر در پیامش به مزد بگیران در تظاهرات برلین در وقاحت سنگ تمام گذاشت و از اروپا خواست تا در تحریمهای غیر قانونی و ضد انسانی سنگ تمام گذاشته و با آمریکا همسوئی کنند و چون رادیو آمریکا و بی بی سی فارسی  این دشمنان دیرن مردم ایران که در سیاه نمائی ایران استاد و ید طولانی دارند  تمامی اتفاقات از جمله حمله به کشتی های نفتکش و غیره را به ایران نسبت داد به نظرم به زعم این خانم هر وطن پرستی باید از دولت انقتاد کند  که چرا  در مقابل زور گوئیها اروپائیها  خیلی  کم کسرمیگذارد . بله باید این دولت برای شروع هر گونه مذاکره با پیش شرط جبران ضرر وزیان و جریمه خروج یکجانبه آمریکا از برجام وارد شود . این دولت با  تاخیر یکساله تازه آنهم به صورت محدود از تعهدات برجامی تا حدودی عقب نشسته است خانم مریم رجوی  چرا دولت ما باید استحاله و عقب نشینی کند دولت ما باید تمام قد در مقابل تمام زورگوئیها بایستد و این حق  ایران است که برای دفاع از خود هر نوع موشکی که دوست دارد تولید کند هنوز یادمان نرفته است که صدام حسین با حمایت غرب و شرق تهران را به موشک می بست و ایران حتی یک موشک برای دفاع از خود نداشت خانم مریم رجوی شما چرا همیشه طرف غیر ایرانی را میگیرید انگار شاقول شما مادر زادی کج بوده و شما باید به خود شک کنید .

اگر دلتان واقعا برای ایران و ایرانی می سوخت آستین بالا می زدید و برای آبادانی این خاک همّت , اما وای و دریغ . خانم مریم رجوی چرا اینهمه شما از پیشرفت ایران در سوزش و عذاب و چشم دیدن سرفرازی ایران را ندارید ممکن است ایران هزاران کم و کاستی هم داشته باشد اما من به آن درصدی دل بسته ام که همّت سرفرازی ایران کرده اند . خانم مریم رجوی شما دم از حقوق  بشر میزنید مگر شما کم جنایت کرید هنوزیادم نرفته  فرمان چگونه در مقابل چشمان ما خود را در محور سی و پنج ارتش آزادیبخش شما  به آتش کشید هیچگاه حمزه رحیمی را از یاد نمی برم تو او را چگونه کشتی تنها به بهانه نفوذی تو چگونه انسان بی رحمی هستید که حتی به نیروهای وفا دار خود هم رحم نکردی خانم مریم حمزه رحیمی نه نفوذی بود نه رژیمی او برای مبارزه با رژیم به شما پیوسته بود  چرا حمزه رحیمی را  زیر شکنجه کشتید

عکس از حمزه رحیمی که بدستور رجوی در عراق به قتل رسید

مریم رجوی مسعود رجوی در عراق حمزه رحیمی را به قتل رساندند

بیچاره بهروز نظریان میگفت مهدی ابریشمچی در قرارگاه باقرزاده   برگه مهر و امضا شده ای را جلوی من گذاشت و گفت بهروز این برگه پزشک قانونی توست که در بغداد امضا و مهر شده است تو را میکشیم و بعد هر چه دوست داشتیم در این برگه می نویسیم خانم مر یم رجوی تو در پیامت گفتی جامعه جهانی و مشخصاً اتحادیه اروپا باید حق فرقه شما  برای مقاومت به‌منظور سرنگونی را به‌رسمیت بشناسد شما چقدر بی بوته هستید که برای برسمیت شناخته شدن دست به دامان  اجنبی شدید اگر شما بی بوته نبودید و در دل مردم ایران جای داشتید نیازی نبود برای مقاومت شما کسی حق شما را برسمیت بشناسد .معلوم  شما خیلی عاشق جنگ هستید  شما چرا دنبال ارجاع پرونده ایران به شورای امنیت هستید ومیخواهید پرونده ایران به شورای امنیت کشیده شود, در حادثه لیبی دیدیم پرونده لیبی در شورای امنیت مردم لیبی را به چه خاک سیاهی نشاند واقعا دست مریزاد خانم مریم رجوی  شما چه آرزوهای برای ایران دارید .

لینک به منبع

///////////////////////////

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید