مداحی برای فرقه مجاهدین خلق و مریم رجوی، شرم آور است!

0
638

این مسئله ی استحاله شدن یا نشدن رژیمی درخارج از سرحدات آمریکا ، چه ربطی به روسای آمریکا دارد ؟! شاید بگوئید که چون ما کشور استثنائی و اجتناب ناپذیر ( بقول اوباما ) هستیم ، ربط دارد! اما مسئله این است که جهان بیدار شده وچنین حقی برای آمریکا قایل نیست و اتفاقا بیشتر مشکلات آمریکا ازهمین بابت میباشد! البته منظور این سناتورازمردم-  سناتوری که بخاطر دریافت چند صد هزار دلاری به مداحی دلاله ی محبت کم نظیری مانند مریم رجوی پرداخته- همان تعداد قلیلی ازشهروندان ایرانی وخارجی است که بعلت منافع گوناگون  وگاه غیر مرتبط ، درواشنگتن سرو صدا راه انداخته بودند وگرنه هیچ سریشمی منافع او را با منافع مردم ایران پیوند نمیدهد ومنظورش از مردم، اینها- مردمان واقعی ایران – نیست!

مداحی برای  فرقه مجاهدین خلق و  مریم رجوی، شرم آور است!

حمید تبریزی ـ 25.06.2019

 

 

Sobhani-Firouzmand-rooykarde teroristi mojahedin

رویکرد تروریستی و جنگ طلبانه مجاهدین خلق ـ رجوی علیه مردم ایران

 

 

طبق گزارش رسانه های رجوی، سناتور رابرت توریسلی هم درتظاهرات خائنانه ی چاکران  و مزدبگیران رجوی در واشنگتن حضور داشته وسخنانی گفته است.

او میگوید :

” ما در یک لحظه متفاوت در راه آزادی مردم ایران هستیم. اکنون ما در اینجا شانه به شانه ایستاده ایم تا به دوستانمان یادآوری کنیم که چیزی در مورد این رژیم را باید به خاطر بسپارید. چیزهایی درباره این رژیم ما می دانیم که شما ممکن است ندانید. هیچ رفرم و اصلاحاتی در رژیم آخوندی وجود ندارد. وقتی۳۰هزار نفر را در سال ۶۷ اعدام کردند رفرمی وجود نداشت. وقتی حزب الله انفجار می کرد رفرمی وجود نداشت و اکنون که پهپاد آمریکایی را هدف قرار می دهند رفرمی وجود ندارد. تروریستها رفرم نمی کنند “.

شما آقای سناتور آمریکائی !

چه الفت ومنافع مشترکی با مردم ایران میتوانید داشته باشید؟!

مثلا مردم ایران هنوز هم ازنتایج وحشتناک کودتای آمریکائی- انگلیسی 28مرداد در رنج اند وبه سیستم آمریکا که در راس این کودتا قرار داشت، لعن ونفرین میکنند وآیا شما هم چنین وضعیتی دارید؟!

حتما که ندارید وگرنه نمیتوانستید سناتور یک کشور سلطه گر باشید!

رقم اعلام شده درمورد اعدامی ها، بسیار مبالغه آمیز است و باوجود این  ودر زمانی که اقدامات خائنانه ی شخص مسعود رجوی دراین مورد نقش مهمی داشت، درموقع خود، چرا شما ودولت آمریکا وبطور کلی هیئت حاکمه ی آمریکا حرفی نزدید؟!

حزب اله لبنان اگر درراستای بیرون راندن بیگانگان اشغالگر ازسرزمین خود، اقدامی کرده ، اقدامش ماهیت رهائی بخشی داشته وانجام این نوع کارها توسط مردمان کشورهای اشغال شده ، جرم محسوب نمیشوند و درهیچ قانون ومنشور سازمان ملل متحد و کمیسیون حقوق بشر وابسته به آن  وهمچنین درنظر بشریت ترقی خواه وضد سلطه ، منعی دراینمورد نگذاشته و به  همراه آن، به آمریکا هم اجازه نداده است که استثنائا از حق سلطه گری برخوردارباشد!

دیگر اینکه بهپاد یک چیز مقدسی نیست که نتوان آنرا درزمانی که علیه حق حاکمیت کشوری بکار گرفته میشود ، ساقط کرد!

این کار نه به تروریزم مربوط است ونه ارتباطی با رفرمیسم دارد!

البته کار آمریکا که این بهپاد را که مقدس نیست و بخاک ایران هدایت کرده ، تروریزم دولتی محسوب میشود!

چیزی که به عادت دائمی امریکا تبدیل شده واز شدت استعمال، قباحت خود را دربین بعضی ساده لوحان ازدست داده است!!!

ونیز :

” آقای رئیس جمهور و آقای وزیر خارجه به یاد داشته باشید رژیم آخوندها استحاله نمی شود. ما تغییر رژیم ایران را میخواهیم و این را هم اکنون می خواهیم. می پرسند تغییر رژیم چگونه صورت می گیرد: ما می گوئیم توسط مردم ایران. در همه شهرها ایران مردمی هستند که جانشان را در معرض خطر قرار میدهند شعار می نویسند پلاکارد حمل می کنند. تظاهرات می کنند “.

این مسئله ی استحاله شدن یا نشدن رژیمی درخارج از سرحدات آمریکا ، چه ربطی به روسای آمریکا دارد ؟!

شاید بگوئید که چون ما کشور استثنائی و اجتناب ناپذیر ( بقول اوباما ) هستیم ، ربط دارد!

اما مسئله این است که جهان بیدار شده وچنین حقی برای آمریکا قایل نیست و اتفاقا بیشتر مشکلات آمریکا ازهمین بابت میباشد!

البته منظور این سناتورازمردم-  سناتوری که بخاطر دریافت چند صد هزار دلاری به مداحی دلاله ی محبت کم نظیری مانند مریم رجوی پرداخته- همان تعداد قلیلی ازشهروندان ایرانی وخارجی است که بعلت منافع گوناگون  وگاه غیر مرتبط ، درواشنگتن سرو صدا راه انداخته بودند وگرنه هیچ سریشمی منافع او را با منافع مردم ایران پیوند نمیدهد ومنظورش از مردم، اینها- مردمان واقعی ایران – نیست!

بازهم :

” آقای پمپئو و آقای رئیس جمهور ما در این مبارزه فقط از شما یک چیز می خواهیم در جهت بهترین منافع مردم ایران حرکت کنید که خواستار آزادی و آینده بهتر برای فرزندانشان هستند. لطفاً در کنار ما بایستید “.

ترامپ درزمان مبارزات انتخاباتی خود میگفت که او رئیس جمهور آمریکاست وکاری به کشورهای دیگر ندارد که البته براثر فشار دولت پنهان ( هسته ی مرکزی قدرت یا همان هیئت حاکمه ) جرات تکرار این حرف را نیافت!

درهر صورت، چرا فکر میکنید که این دو تن بعنوان سخنگویان سلطه گر اعظمی بنام آمریکا ، میتوانند ازمردم ایران حمایت کنند؟؟!!

میخواهید این دو بیچاره را بخاطر اقدام برعلیه سلطه گری ، سربه نیست کنند!

سربه نیست کردنی شبیه کندی ها که پیشنهادات  وتوقعات خیلی کمتری داشتند وبه حد مخالفت با سلطه گری نرسیده بودند!

شما میدانید که آنها ( پمپئو و …” نه درخصلت شان ونه درقدرتشان هست که ازمردم ایران دفاع کنند وفقط دارید بنفع مریم اسارت ودلاله ، سخن پراکنی میکنید!

//////////////////////

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید