میرباقر صداقی:آقای محمد محدثین تو بچه کجا هستی آیا میشود به تو ایرانی گفت ؟

0
1072

محمد محدثین شورای ملی مقاومت ایران یا عربستان ؟

میر باقر صداقی، سایت وطنم، دوم ژوئن ۲۰۱۹:… محمد محدثین مسئول کمیسیون خارجه شورای ملی مقاومت ایران در سلسله توئیتهایی در توضیح وقایع کنفرانس فوق‌العاده سران عرب در مکه گفت: تصمیمات متخذه در این کنفرانس بر این حقیقت صحه گذاشت که رژیم ایران عامل اصلی جنگ و ناامنی است. از به خطر انداختن کشتیرانی تا جنگ یمن و سوریه و موشک‌پرانی و ناامنی در کشورهای منطقه. مسئول کمیسیون خارجه شورای ملی مقاومت ایران افزود : اعتراض عراق نسبت به محکوم نمودن اقدامات رژیم ایران توسط کنفرانس سران عرب در مکه نشان می‌دهد که این کشور همچنان گروگان رژیم ایران و سکوی صدور تروریسم وبنیادگرایی است .

آقای محمد محدثین تو بچه کجا هستی آیا میشود به تو  ایرانی گفت ؟

Sobhani-Kankashi dar Shoraye Meli Moghawemat 5

آقای محمد محدثین تو بچه کجا هستی آیا میشود به تو  ایرانی گفت ؟

میر باقر صداقی  انجمن وطنم سوئیس ۱ ژوئن ۲۰۱۹

میرباقر صداقی سوئیس

نشست سران عرب شامگاه پنجشنبه / ۹ خرداد با سخنان ملک سلمان، پادشاه عربستان در انتقاد از برنامه موشکی و برنامه هسته‌ای ایران آغاز شد , این نشست روز  جمعه / ۱۰ خرداد پیش از سحر با انتشار بیانیه‌ای ایران را بخاطر دخالت در امور کشورهای عربی محکوم کرد. در بیانیه پایانی نشست اضطراری سران عرب در مکه، حادثه نفت‌کش‌ها در بندر فجیره امارات و حملات پهپادی حوثی‌های یمن به تأسیسات نفتی عربستان سعودی  و همچنین «اشغال» جزایر سه‌ گانه در خلیج فارس که امارات ادعای مالکیت بر آن‌ها را دارد و همچنین دخالت‌های ایران در امور داخلی کشورهای عربی از جمله سوریه و یمن محکوم شد. سران کشورهای عربی در بیانیه اجلاس اضطراری مکه رفتارهای ایران در منطقه را بی‌ثبات کننده دانستند و از جمهوری اسلامی خواستند با توجه به اصل همجواری از دخالت در امور کشورهای دیگر دست بردارد. سران کشورهای عربی اعلام کردند جامعه بین‌المللی باید موضع قاطعی در قبال ایران و فعالیت بی‌ثبات‌کننده این کشور در منطقه به عمل آورد و در برابر تلاش‌های تهدیدکننده امنیت انرژی، آزادی و سلامت تأسیسات دریایی در خلیج فارس و آبراه‌های دیگر بایستد . عراق بیانیه پایانی را امضاء نکرد . در قبال بیانیه فوق باید پرسیئ  رگ غیرت میهن پرستی کجاست  چرا آقای محمد محدثین سر  جمله اشغال جزایر سه گانه  توسط ایران در خلیج فارس و ادعای مالکیت امارات اینگونه بی غیرت شده است مگر داشتن موشک و برنامه هسته ای منافع ملی هر کشور دارنده ای را تضمین نمیکند وقتی عربستان با بی شرمی به ترامپ پیام میدهد ایران را تحریم کن من سهم نفت ایران را در بازار جهانی پر میکنم تا آمریکا راحت بتواند  مردم ایران را با گرسنگی دادن شکنجه کند   منافع ملی ایران ایجاب نمیکند جلوی این زور گوئی بایستد تازه هنوز هیچ منبع آگاه و موثقی  دخالت ایران در حادثه نفت کش ها را در بندر فجیره امارات را تائید  نکرده است من نوعی مدعی میشوم اینکار کار اسرائیل بوده هست تا آمریکا را برای جنگ تحریک کند مگر میشود با حدس و گمان کشوری را محکوم  کرد , چرا فرقه مجاهدین باید اینگونه هیستریک دنبال منافع ملی آمریکا و کشورهای عربی باشند , سر انجام کار یمن و عراق و سوریه با مردم این کشورها است نه کشورهای مرتجع عربی , هنوز یادمان نرفته است هادی ربه منصور مستعفی  را چه کشوری شاخ کرده به عربستان چه ربطی داشته و دارد که به یمن چه کسی حکومت میکند یا نمیکند . چرا آقای محمد محدثین نمیگوید سران کشورهای عربی غلط کرده اند که سر جزایر سه گانه ادعای مالکیت میکنند در یک کلام گفته و نوشته آقای محمد محدثین در سایت ایلاف لندن گند نامه و گنده گوئی  است باید مجاهدین سر این گفته ها شرم کنند  و اگر فرقه رجوی از شدّت شرم بمیرد بر آن ملامتی نیست .

محمد محدثین مسئول کمیسیون خارجه شورای ملی مقاومت ایران

اما اراجیف محمد محدثین :

سایت ایلاف لندن روز شنبه ۱۱خرداد۹۸ نوشت :‌ محمد محدثین مسئول کمیسیون خارجه شورای ملی مقاومت ایران در سلسله توئیتهایی در توضیح وقایع کنفرانس فوق‌العاده سران عرب در مکه گفت: تصمیمات متخذه در این کنفرانس بر این حقیقت صحه گذاشت که رژیم ایران عامل اصلی جنگ و ناامنی است. از به خطر انداختن کشتیرانی تا جنگ یمن و سوریه و موشک‌پرانی و ناامنی در کشورهای منطقه.

مسئول کمیسیون خارجه شورای ملی مقاومت ایران افزود : اعتراض عراق نسبت به محکوم نمودن اقدامات رژیم ایران توسط کنفرانس سران عرب در مکه نشان می‌دهد که این کشورهمچنان گروگان رژیم ایران و سکوی صدور تروریسم وبنیادگرایی است .

محدثین در رابطه با اشغال عراق توسط رژیم ایران بعد از ۲۰۰۳ گفت :‌ بعد از جنگ ۲۰۰۳ و سرنگونی رژیم سابق عراق و باز کردن دروازه‌های آن توسط آمریکا این رژیم توانست بدون پرداخت هیچ قیمتی عملاً عراق را اشغال و سکوی پیشروی در منطقه کند ,محدثین خاطرنشان ساخت تا رژیم از عراق اخراج نشود و قیمت تجاوزاتش را ندهد به وقایعی مانند انفجار کشتی‌ها در فجیره و خطوط لوله نفت سعودی ادامه می‌دهد .

مسئول کمیسیون خارجه شورای ملی مقاومت ایران در ادامه افزود: مماشات‌گران مبلغ این تئوری احمقانه بودند که بنیادگرایی سنی خطرناکتر از شیعه است و با دومی می‌توان به جنگ اولی رفت. ما از اول می‌گفتیم مرز غیرقابل عبوری بین آنها وجود ندارد و اگر قلب بنیادگرایی اسلامی در تهران ملایان خاموش شود نه از حزب‌الشیطان و نه از داعش اثری باقی نمی‌ماند.

​میر باقر صداقی  انجمن وطنم سوئیس

لینک به منبع

——————————

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید