عبدالکریم ابراهیمی: توطئه بر علیه جداشدگان مجاهدین در آلبانى زیر چتر حمایتى جان بولتون

0
1216

توطئه بر علیه جداشدگان مجاهدین در آلبانى زیر چتر حمایتى جان بولتون

عبدالکریم ابراهیمی، ایران فانوس، ششم می ۲۰۱۹:… خبرها از این حکایت دارد که فرقه رجوى بخصوص شخص مریم رجوى، تمام پتانسیل مزدورى و خودفروشى خود و تشکیلاتش را به کار بسته که به هر شکلى شده از شر جدا شده هایى که در کشور آلبانى با حداقل امکانات زیستى مواجه هستند و بعضا هیچ امکانى براى زندگى و گذر روزانه خود را ندارند، خلاص شود. توطئه علیه جداشدگان مجاهدین

sobhani-teror shakhsiyat

محمد حسین سبحانی: نگاهی به شرایط اعضای منتقد و ناراضی مجاهدین خلق در آلبانی و درخواست های آنان 

لینک به منبع

توطئه بر علیه جداشدگان مجاهدین در آلبانى زیر چتر حمایتى جان بولتون

عبدالکریم ابراهیمی، ایران فانوس، ۰۵٫۰۵٫۲۰۱۹

عبدالکریم ابراهیمی آلمان

خبرها از این حکایت دارد که فرقه رجوى بخصوص شخص مریم رجوى، تمام پتانسیل مزدورى و خودفروشى خود و تشکیلاتش را به کار بسته که به هر شکلى شده از شر جدا شده هایى که در کشور آلبانى با حداقل امکانات زیستى مواجه هستند و بعضا هیچ امکانى براى زندگى و گذر روزانه خود را ندارند، خلاص شود. این ترفند خائنانه و رذیلانه،  شروع اش با کسانى است که در آلبانى مهر سکوت بر لب زده و دست به افشاگرى جنایات درون فرقه نزده اند و حتى از سران فرقه رجوى، مواجب و خرج و دخل خود را دریافت می کنند.

این ترفند یک توطئه و زمینه چینى بسیار رذیلانه اى است که رجوی ها براى حفظ و بقاء ننگین خود زیر چتر حمایتى وحوشى مانند جان بولتون و پمپئو، دارند پیش می برند و با خرید سیاستمدارانی از دولت آلبانى، زمینه چنین توطئه رذیلانه اى را فراهم کرده اند و در شرف انجام آن هستند.

جریان از این قرار است و زمینه این خیانت از چندین ماه پیش بروز پیدا کرد و کسانى که از تشکیلات مجاهدین  در البانى، جدا شده بودند و دست به افشاگرى جنایات رجوى در حق افراد زده اند و طبیعتاً کمک هزینه زندگى هم از کمیساریای پناهندگان می باید دریافت کرده و می کردند، به یکباره فشار از طرف کمیساریا بر افراد شدت گرفت و تهدید شدند که کمک به آن ها را قطع خواهند کرد و مریم رجوى در زد و بند فریبکارانه با کمیساریا، براى پرداخت حقوق به جدا شده ها توسط فرقه، در واقع نقش کمیساریا و رسیدگى هاى آن را که از وظایف اصلى این ارگان بین الملى است، به صفر رسانده و کمیساریا، إعلام می کند که دیگر نقشى در پرداخت کمک هزینه به جدا شده ها  را ندارد و این کار را مختومه و إعلام می کند  و این دفتر دیگر خدماتى به جداشده ها نمی دهد، توطئه اى ضد بشرى که مریم رجوى با کمک اربابان جنگ و جنایت اش، طرح ریزى و به اجرا می گذارد.

از طرف دیگر، افشاگرى و مقاومت چندین برابر اعضاى جدا شده در البانى و تن ندادن به خواسته هاى رذیلانه مریم رجوى و نیز به میدان آوردن فعالیت خانواده هاى خود و افشاگرى و نامه نگارى به ارگان هاى بین المللى و حقوق بشرى و همچنین همدردى وجدان های آگاه و آزاده و افکار عمومى مردم و نخبگان کشور آلبانى، این ترفند و توطئه مریم رجوى به آگاهى افکار عمومى مردم البانى از خطر روز افزون این فرقه و استقرار آن در آن کشور پى برده و مخالفت خود را با بقاء این فرقه تروریستى در کشور خود ابراز کرده و اعتراض و نارضایتی ىشان را از تهدید تروریسم در برابر سیاستمداران شان، ابراز می دارند و در آینده به قطع یقین نارضایتى در بین مردم البانى از حضور فرقه رجوى در کشورشان، بالا خواهد گرفت.

فعلا مریم رجوى با دم خود به خاطر نعره هاى سردمداران جنگ و کشتار در کاخ سفید بر ضد مردم ایران، گردو می شکند و سرگرم فریب افراد و مغزشویى در داخل تشکیلات و توطئه چینى در بیرون از آن بر علیه جدا شده هاست. ببینیم تا در آینده پیروز معرکه، مردم ایران و جدا شده هاى این فرقه خواهند بود یا مریم رجوى و شوهر مفقودش با تشکیلاتى زوار در رفته و در حال فروپاشى که میانگین سنى آن ها بالاى ۶۰ سال  است.

رجوی ها بدانند که روسیاهى براى زغال خواهد ماند و این موج فشار هم با درایت مردم فهیم و میهن دوست و با فرهنگ ایران، سپرى خواهد شد و اربابان رجوى حاکم بر کاخ سفید، خود به لبه پرتگاه سقوط و انحطاط کشیده می شوند.

جنگ طلبان حاکم بر کاخ سفید، از پیشرفت ملت ایران و روند رو به افول قدرت سرمایه دارى و آمپریالیسم  که خود نمایندگى آن را به عهده دارند، خشمگین هستند به همین دلیل آخرین زور و قدرت خود را در برابر ملت رشید ایران که سدى فولادین در برابر زیاده خواهى آن ها است،  بکار بردند و از این فشار مطمئنا هیچ تحفه اى به جیب نخواهند زد و این عمل شان نشانه عصبانیت آن ها از ملت استقلال طلب ایران است.

براى یادآورى، به مسعود و مریم رجوى باید گفت که شما براى تحمیل قدرت خود به هر خیانت و جنایت و مزدورى روى آوردید که ملت و خاک ایران را به بیگانه تقدیم کنید و از هر فرصتى بر علیه منافع مردم و کشور خود بودید و خواهید بود چون ماهیت تان قدرت طلب، وطن فروش و تروریسم است و زمانى که جهان تک قطبى بود و آمریکا با هر نعره ای حکومت ها را سرنگون می کرد و با لشکرکشى، هر جا که می خواست می تاخت و آن کشور را تسخیر می کرد و با یادآورى این که بعد از سرنگونى ارباب قبلى تان یعنى صدام حسین، توسط ارتش ارباب جدیدتان  و خط و نشان کشیدن او براى کشور ایران، هرگز ملت ایران خفت سرسپارى را تقبل نکرد و شما آقای رجوى، در نشست های تان براى عموم اعضاى تشکیلات دم از وعده  حتمى سرنگونى می دادید و بحث „جرقه و جنگ“ را پیش کشیده و می گفتید آمریکا، ایران را به زانو درخواهد آورد و با قدرت نظامى حکومت ایران را سرنگون خواهد کرد! دیدید که نتوانست، آن جیک جیک مستانه زدن هاتون و آن گردو با دم شکستن هاتون چى شد؟ که حالا دل به این خوش کردیده اید که فردا جان بولتون شما را در تهران بر تخت خواهد نشاند. مطمئن باشید، آرزوى تان را به گور خواهید برد. نه تها شما بلکه نسل اندر نسل تان.

توصیه ام به مریم رجوى و شوهر فرارى  و دور از انظار و خزیده در لانه موش اش، این است که دیگر از این خیانت کردن هاتون دست بردارید، از توطئه علیه جداشده ها دست بکشید که دود آن با افشاگرى صد برابر، به چشم تان خواهد رفت، از دل بستن  به ارباب جدیدتان و ارباب چه هاى تروریست پرورتان، دست بکشید چرا که در آینده اى نزدیک اتفاقاتى خواهد افتاد که یک دفعه می بینید که نه مو و نه پوستى در سر دارید و آن اربابان تون سرنوشتى همانند ارباب قبلى تان جناب دیکتاتور ملعون صدام حسین، خواهند داشت. آن وقت است که چاره اى جز خودکشى جمعى فرقه اى نخواهید داشت.

این است توصیه اى مشفقانه و دلسوزانه از یک عضو قدیمى و جدا شده از تشکیلات جهنمى تان، به امید آزادى تمام اسیران از چنگال فرقه رجوى و با آرزوی صلح و امنیت برای مردم ایران.

———————————

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید