میرباقر صداقی:تحریم یعنی شکنجه دائمی و سازمان یافته مردم و حمایت فرقه رجوی از آن

0
702

تحریم یعنی شکنجه دائمی و سازمان یافته مردم  و حمایت فرقه رجوی از این شکنجه های  سازمان یافته 

میر باقر صداقی، انجمن وطنم، سوئیس، سی و یکم مارس ۲۰۱۹:… این مطلب گوشه ای از سایت آفتابکاران فرقه رجوی برای قضاوت مردم ایران , این سایت متعلق به فرقه رجوی سالهاست با درج اخبارضد ایرانی داوطلبانه  بلندگوی ذلت ملی و بردگی مردم ایران است البته ضعف های جدی در ما یعنی  مردم ایران است که چنین راحت اسیر پر و پاگاندا های  رسانه های غربی  شدیم از اینرو  فرقه رجوی به راحتی جرات میکند هر چه دلش را خواست تبلیغ و ترویج کنند .

لینک به منبع

تحریم یعنی شکنجه دائمی و سازمان یافته مردم  و حمایت فرقه رجوی از این شکنجه های  سازمان یافته .

میر باقر صداقی انجمن وطنم بیست و چهارم مارس ۲۰۱۹

این مطلب گوشه ای از سایت آفتابکاران فرقه رجوی برای قضاوت مردم ایران , این سایت متعلق به فرقه رجوی سالهاست با درج اخبارضد ایرانی داوطلبانه  بلندگوی ذلت ملی و بردگی مردم ایران است البته ضعف های جدی در ما یعنی  مردم ایران است که چنین راحت اسیر پر و پاگاندا های  رسانه های غربی  شدیم از اینرو  فرقه رجوی به راحتی جرات میکند هر چه دلش را خواست تبلیغ و ترویج کنند .

اخیرا آقای ژان ایو لودریان , وزیر خارجه فرانسه به جمهوری اسلامی هشدار داده که تلاشها برای حفظ برجام به معنای آن نیست که از نقض حقوق بشر در ایران چشمپوشی خواهد شد اما از نظر ایشان  تحریم و شکنجه و گرسنگی دادن مردم ایران مصداق حقوق بشری ندارد و آنها یعنی کشورهای غربی  حق دارند مردم یمن را در گرسنگی جمعی نگه داشته  و بصورت   سازمان یافته شکنجه و به نابودی بکشانند   به گزارش رویترز , آقای لودریان پنجشنبه ۱ فروردین خطاب به قانون گذاران فرانسوی گفته است که صدور حکم علیه نسرین ستوده , خشم جهانیان ( منظور فرانسه ) را به دنبال داشته و ما نیز خشم خود را اعلام میکنیم وقاحت این آقا در این است که یکی دو کشور را جهان میداند . چین , روسیه , هند , پاکستان و صدها کشور دیگر در مورد خانم نسرین ستوده هیچ نظری نداده اند و  جزو جهان محسوب نمیشوند  .

مجاهدین خلق مزدور مریم رجوی سوء استفاده از نسرین ستوده و ایرانیان

وزیر خارجه فرانسه همچنین با اشاره به تلاشهای اروپا برای حفظ توافق هسته ای با ایران ( برجام ) تاکید کرد : تلاشهای ما به معنای چک سفید امضا برای ایران نیست تا حقوق بشر را نقض کند .  فرانسه برای تضمین آزادی خانم ستوده  همه اقدامات لازم را انجام خواهد داد , خانم نسرین ستوده , وکیل دادگستری و  فعال مدنی در آخرین پرونده اش به ۳۳ سال و شش ماه زندان( این  خبردروغ است  به گفته ای ۷ سال حکم بدوی زندان خانم ستوده است )  و ۱۴۸ضربه شلاق  که باز این خبر دروع است محکوم شده است بخاطر این خبر دروغ منتشر شده توسط شوهر خانم نسرین ستوده ( آقای رضا خندان ) آمریکا به تحریمهایش علیه مردم ایران اضافه کرد تا هشتاد میلیون ایرانی بخاطر یک زن بیشتر گرسنگی و شکنجه شوند  .

حکم خانم نسرین ستوده چه منصفانه باشد چه غیر مصفانه  این ملاک و لحاظی شده است که آقایان غربی به خود اجازه بدهند تا هشتاد میلیون ایرانی را به بهانه خانم نسرین ستوده گرسنگی داده و شکنجه کنند بله این منطق آقای  ژآن ایولودریان که خود را سخنگوی جهان میداند است   حال خود فرانسه در برخورد با جلیقه زردها چه کرده است .

ناظران و بازیگران سیاسی فرانسه در اولین روز اعتراضات (۲۶ آبان/۱۷ نوامبر) با تعجب به بیش از ۲۰۰ هزار نفری می‌نگریستند که محورها و بزرگراه‌های استراتژیکی را در سراسر فرانسه بند آوردند.

این اعتراضات که به تظاهرات “جلیقه زردها” موسوم شده است نه تنها از کانال احزاب و سندیکاهای سنتی فرانسه شکل نگرفته بود، بلکه بسیاری از معترضان تأکید می‌کردند که برای نخستین بار است که به یک تجمع می‌آیند.

در چند روز در طول هفته گذشته این “جلیقه زردها” توانستند جمعیت قابل توجهی را به خیابان بیاورند و خود را به تیتر یک رسانه‌ها و فضای سیاسی فرانسه تحمیل کنند. ماجرا از پریسیلیا لودوسکی، زن راننده جوان سی دو ساله شروع شد که در یکی از حومه های دور پاریس زندگی می‌کند. او ماه مه برای کاهش قیمت سوخت در پمپ بنزینهای فرانسه کمپین و توماری روی اینترنت منتشر کرد و از مردم خواست آن را امضا کنند.

او در درخواست خود نوشته بود قیمت بنزین و گازوئیل به طور مرتب از طرف دولت افزایش می‌یابد. این درخواست اینترنتی لودوسکی اما تا ماه اکتبر ۲۰۱۸ توجه کسی را جلب نکرد. تا اینکه در ماه ۲۲ اکتبر روزنامه “لوپریزین” گزارشی درباره این اقدام راننده منتشر کرد. وقایع ماه های بعد نشان داد که خواستهای برحق مردم فرانسه با سرکوب مواجه شد . بعنوان مثال

روز شنبه ۲۹ دیماه ۹۷ ، بار دیگر هزاران نفر از جلیقه ‌زردهای فرانسه به خیابان آمده و علیه امانوئل ماکرون شعار دادند.

برپایه گزارشات منتشره، پلیس فرانسه برای جلوگیری از این تظاهرات از سلاح “فلش بال” و گاز اشک آور استفاده کرد. در پی این درگیری شماری از معترضان به شدت زخمی و شما زیادی نیز بازداشت شدند. در همین خصوص وزیر کشور فرانسه بر لزوم استفاده پلیس از گاز اشک آور و سلاح فلش بال برای «حفظ نظم عمومی» تاکید کرد. ولی گروههای مدافع تظاهرکنندگان و برخی روزنامه نگاران تعداد افرادی را که بر اثر استفاده پلیس از فلش بال به شدت زخمی شده اند «حدود ۱۰۰ نفر» اعلام کرده اند .

سازمان ملل از فرانسه خواست در مورد سرکوب جلیقه زردها تحقیق کند :

میشل باشله، رئیس کمیساریای عالی حقوق بشر سازمان ملل متحد روز چهارشنبه از فرانسه خواست «تحقیقات موشکافانه‌ای» در مورد خشونت پلیس این کشور علیه اعتراض جلیقه زردها که از ماه نوامبر آغاز شده است انجام دهد.

وی شرکت کنندگان در تظاهرات جلیقه زردها را افرادی دانست که «خود را محروم از حقوق اقتصادی و مشارکت در امور عمومی» می دانند.

رئیس کمیساریای عالی حقوق بشر سازمان ملل متحد اظهار داشت: «ما دولت فرانسه را تشویق می کنیم که به گفتگو ادامه دهد و به طور اضطراری یک تحقیق موشکافانه در مورد تمام گزارشهای دریافتی مبنی بر استفاده نامتعارف از زور انجام دهد .

میر باقر صداقی

———————

https://www.youtube.com/watch?v=yQtTG9RUW4I

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید