محمد رزاقی: شامورته بازی مریم قجر برای سرپوش به شکستهای فرقه رجوی

0
356

شامورته بازی مریم قجر برای سرپوش به شکستهای فرقه رجوی

محمد رزاقی، وبلاگ رزاقی، بیست و چهارم ژانویه ۲۰۱۹:…  اگر راست می گویند در ایران جایگاهی در بین ایرانیان دارند و کانونهای شورشی دارند در داخل ایران از بین ۸۰ ملیون ایرانی ۸۰ نفر در ساعت ؛ روز و میدان مشخص با آرم و پرچم فرقه تظاهراتی بر گزار کند! در غیر اینصورت برگزاری تظاهرات در پاریس و دل بستن به  اسرائیل و عربستان و بولتون  هیچ دردی از درد های بی درمان رجوی علاج نخواهد کرد … 

لینک به منبع

شامورته بازی مریم قجر برای سرپوش به شکستهای فرقه رجوی

با برگزاری تظاهرات در پاریس .

محمد رزاقی فعال حقوق بشر پاریس

خبرهای دقیق و موثق از درون فرقه رجوی در مورد نشستهای درونی سران فرقه رجوی در البانی و کال کنفرانس درون تشکیلاتی فرقه رجوی بیانگر شامورته بازی مریم قجر داعشی و سران فرقه رجوی برای سر پوش گذاشتن به شکستها وحقه بازی برای ادامه  نگه داشتن اعضاء نگون بخت در اسارت ذهنی و جسمی می باشد .

بعد از حضور شخص مریم قجر داعشی در اسارتگاه اشرف ۳ در البانی و برگزری نشستهای فریب و تهدید اعضاء نگون بخت توسط سران فرقه در استانه وعده پوشالی که رجوی به اعضاءنگون بخت مبنی بر سرنگونی رژیم تا ۲۲ بهمن سال ۹۶ داد بود حال نوبت به فریب اعضاء و جیره خوارن نزدیک به فرقه رجوی در کشورهای اروپائی رسیده است .

برای این منظور یکی از سران شیاد فرقه رجوی که سعی کرده جنایتهای رجوی لاپوشانی کند .  بهزاد نظیری نامی هست که یک روز خودش را نماینده حقوق بشر در اتحادیه اروپا جا می زند ؛ یک روز سخنگوی فرقه رجوی در فرانسه  و … در حالی که بهزاد نظیری بعنوان یکی از سران فرقه لاپوشانی جنایتهای فرقه رجوی در مجامع بین المللی هست و فریب دادن نماینده گان اروپائی و یکی از سرپلهای فرقه رجوی برای رشوه دادن به نماینده ها برای شرکت در شوء های مریم قجر می باشد .

مریم قجر داعشی و سران فرقه تمام تلاش خود را بکار گرفته اند تا این شکست خفت بار با در اوردن ادا اطوارهای بوزینه وار از سر بگذارنند . به همین خاطر می خواهند در ۱۹ بهمن در پاریس تظاهرا تبر گزار کنند سپس همین موضوع را چند روز در بوق کرنا بکنند که گویا سرنگونی در سال ۲۰۱۹ ( ۹۸ خورشیدی ) محقق خوهد شد و می خواهند اینطور القا کند که گویا سال ۹۸ اماده باش برای سرنگونی هست !

زمانیکه رجوی روح پلید در اردوگاههای اهدائی صدام ملعون مستقر بود برای مشغول کردن اعضاء به عناوین مختلف  وعده سرنگونی می داد و اعضاء نوگون بخت مثل برده به کارهای طاقت فرسا و بیهوده وادار می کرد .

مریم قجر داعشی و دیگر سران فرقه دقیقا همان روشی را ادامه می دهند که رجوی روح پلید تا در قید حیات بود برای فریب اعضاء نگو نبخت  بکار می گرفت .

ما جدا شده ها از این فرقه با روش و ترفندهای این فرقه دقیق اشنا هستیم و می دانیم این ادا اطوارها تنها برای اینکه به هر طریق ممکن جلو ریزش و جدا شدن اعضاء را بگیرند .

مریم قجر و سران فرقه بهتر از هر کس می دانند که مردم ایران در داخل و ایرانیان خارج کشور از این فرقه متنفر هستند و هیچ پایگاهی در بین ایرانیان ندارند و با پرداخت دستمزد به یک عده جیره خوار و دستمزد به پناهنده گان غیر ایرانی می خواهد شوء و تظاهرات برگزای میکند .

واقعیت اینکه  نزدیک به ۳۰ سال رجوی از طرف صدام ملعون به انواع سلاح ها و امکانات مجهز شد و تمام عیارپشتیبانی لجستیکی و مالی شد . انهم زمانی که اعضاء فرقه در اردوگاههای اهدائی صدام ملعون در نزدیکی مرزهای ایران مستقر بودند رجوی روح پلید نتوانست غلطی بکند . حال با اعضاء نگون بخت کهن سال که با بستن پوشک روزگار خود را می گذارنند هزاران کیلومتر از مرزهای ایران دور هستند و در اسارتگاه البانی دوران کهولت را سپری می کنند چه غلطی می خواهند بکنند؟ !

اما به یک موضعی که این روزها مریم قجر و سران فرقه به ان اتکا می کنند و مدام می گویند خود اقای خامنه ای گفته سال ۹۸ ممکن دشمن شرارتهائی بکند .  به نظر می رسد مخ پوسیده های فرقه رجوی می خواهند این موضوع را نقطه ضعف و بعنوان یک اعتراف در افکار اعضاء نگون بخت و همچنین در افکار عمومی جا بزنند .

مریم قجر و سران فرقه طبق معمول سورنا را از طرف گشاد می زنند .

در حالی که این هشدار نه تنها نقطه ضعف نیست بلکه نشان دهنده اینکه از شخص اول تا رده های بعدی در دردون رژیم هوشیار هستند و حرکات دولتها و شخصیتهای ضد ایران و ایرانی را رصد می کنند و برای مقابله با هرتوطئه اماده هستند .

برگزاری تظاهرات در پاریس باز بیانگر یک واقعیت دیگر هست که شیادی و حقه بازی فرقه رجوی مشخص می کند .

مریم قجر و دیگر سران فرقه در هر نشست و برخاست و در هر مصاحبه و مطلب در تلویزیو ن خود که  در بین ایرانیان به سیمای اسارت معروف هست مدعی هستند که در ایران با کانونهای شورشی می خواهد رژیم سرنگون بکند ! اگر راست می گویند در ایران جایگاهی در بین ایرانیان دارند و کانونهای شورشی دارند به جای جمع کردن یک مشت مزدور جیره خوار و یا پرداختن دستمزد به یک عده پناهجوی غیر ایرانی در داخل ایران از بین ۸۰ ملیون ایرانی ۸۰ نفر در ساعت ؛ روز و میدان مشخص با ارم و پرچم فرقه تظاهراتی بر گزار کند !

در غیر اینصورت برگزاری تظاهرات در پاریس و دل بستن به همکاری با اسرائیل و عربستان و بولتون ؛ مولتون …. هیچ دردی از درد های بی درمان رجوی علاج نخواهد کرد و این شامورته بازی ها برای خوش رقصی به دشمنان ایران ؛ ایرانی هست و لا غیر .

پاریس : محمد رزاقی

———————-

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید