خودت زن ستیز قهاری هستی مریم خانم!

0
1180

مریم رجوی نوشته است: ” خشونت جنسی علیه زنان در محیط کار و به ‌توصیف سازمان بین المللی کار «سم محیط کار» بی‌داد می‌کند. این خشونت‌ها به‌خصوص در فضای کار زنان کارگر به‌گونه‌یی عریان و بیرحم حاکم است. این وضعیت محصول شرائطی است که در آن زنان کارگر به‌۱۲ ساعت کار روزانه با دستمزد اندکی که در بسیاری موارد ‌نصف یا یک سوم حداقل دستمزد رسمی است، وادار شده و به‌‌اعتراف مقام‌های رژیم به‌تحمل یک «برده‌داری جدید» محکوم‌اند “.

چطور شده که این سم، در تشکیلات شما به پادزهر تبدیل شده وشما با زن ستیزی مضاعف – سوء استفاده ی فیزیکی وجنسی از زنان عضو فرقه ی رجوی- ازاین پادزهر برای حفظ نصف ونیمه ی تشکیلات مافیایی رجوی بهره ی کافی میبرید ونشان میدهید که ” کافر همه را به کیش خود پندارد ” ! اینکه دستمزدها ، وضع وحشتناکی دارند،  واقعیتی است که دراغلب کشورهای جهان متداول است و معمولا فرقی بین زن ومرد وجود ندارد . این دستمزد کم، طبق نظر کارشناسان بیرحم نئولیبرالیزم پرداخته میشود وشما بعنوان یک پادو وکاسه لیس نئولیبرالیست ها ، نباید گله ای ازاین بابت داشته باشید! نئولیبرالیست ها ادعا دارند که کارگر آزاد است کاری را درمقابل دستمزد کم قبول کند ویا نکند ودر برابر ، کارفرما هم آزاد است میزان دستمزد اورا- هرچه کمتر بهتر- تعیین کند ودرقاموس نئولیبرالیست ها ، این کنش و واکنش متقابل عین آزادی است ومعترضین به آن، حکم مرند، نافرمان وتروریست را دریافت میکنند! آیا شما که مریم خانم ما باشید ، انتقادی به این آزادی نئولیبرالی دارید؟!

خودت  زن ستیز قهاری هستی مریم خانم!

حمید تبریزی ـ 29.11.2018

در پیام مریم رجوی به‌مناسبت روز جهانی منع خشونت علیه زنان چنین میخوانیم :

” در روز جهانی منع خشونت علیه زنان، به‌همه خواهرانم در ایران و سراسر جهان که برای برابری و آزادی و پایان دادن به‌ خشونت و ستم علیه زنان به‌پاخاسته‌اند و به‌ همه زنانی که در این پیکار رنج کشیده، شکنجه شده … درود می‌فرستم “.

تو که درمناسبات زن ستیزانه ی رجوی ، شریک جرم درجه اول مسعود خودشیفته و بوالهوس تشریف داری ، نمیتوانی اقدام به صدور چنین پیام هایی بکنی !

با همکاری تو بود که صدها زن، شوهر و فرزندان خود را ازدست دادند وتنی چند سربه نیست گردیدند وبنابراین این پیام تو پشیزی ارزش ندارد و حکم اشک تمساحی است که برای قربانی اش میریزد!

باردیگر :

” ایدئولوژی این رژیم زن‌ستیزی است. اگر از خشونت و نابرابری نهادینه شده در قوانین و احکام شرع آخوندی دست بردارد، اگر به عملیات کنترل و سرکوب روزانه زنان به‌خاطر بدحجابی خاتمه بدهد، اگر به تعرض و هتک حرمت علیه ‌زنان زندانی ادامه ندهد و اگر مانع خشونت‌های جنسی در محیط کار و در معابر عمومی شود، حاکمیت خود را هم نمی‌تواند حفظ کند “.

اوضاع اینها هرچقدر بد باشد، بدان بدی نیست که درتشکیلات شما وبرعلیه زنان وجود دارد!

شما هم حجاب خاص خود را دارید ولباس های متحد الشکلی که زنان باید برتن کنند!

خشونت های جنسی برعلیه زنان درمحیط کار وغیر آن، مختص ایران نیست واین عمل غیر انسانی دراغلب جوامع با شدت وضعف خاص خود ادامه دارد!

شما توضیح نداده اید که چرا تعرض جنسی به زنان ، سبب حفظ حاکمیت رژیم میشود و خواننده وشنونده ی حرف های شما ، استحکام منطقی بین این دومقوله ی لازم وملزم ازنظر شما را درک نمیکند و استنباط من این است که حرف مفتی است که بر ذهن تان آمده ومطرح کرده اید!

اگر اصرار دارید که واقعا هم معتقدید که حفظ این رژیم از زن ستیزی حاصل میشود ، آنگاه چرا باید نتیجه نگیریم که  شما هم این کار را برای حفظ فرقه ی رجوی انجام داده اید!

همچنین :

” خشونت جنسی علیه زنان در محیط کار و به ‌توصیف سازمان بین المللی کار «سم محیط کار» بی‌داد می‌کند. این خشونت‌ها به‌خصوص در فضای کار زنان کارگر به‌گونه‌یی عریان و بیرحم حاکم است. این وضعیت محصول شرائطی است که در آن زنان کارگر به‌۱۲ ساعت کار روزانه با دستمزد اندکی که در بسیاری موارد ‌نصف یا یک سوم حداقل دستمزد رسمی است، وادار شده و به‌‌اعتراف مقام‌های رژیم به‌تحمل یک «برده‌داری جدید» محکوم‌اند “.

چطور شده که این سم، در تشکیلات شما به پادزهر تبدیل شده وشما با زن ستیزی مضاعف – سوء استفاده ی فیزیکی وجنسی از زنان عضو فرقه ی رجوی- ازاین پادزهر برای حفظ نصف ونیمه ی تشکیلات مافیایی رجوی بهره ی کافی میبرید ونشان میدهید که ” کافر همه را به کیش خود پندارد ” !

اینکه دستمزدها ، وضع وحشتناکی دارند،  واقعیتی است که دراغلب کشورهای جهان متداول است و معمولا فرقی بین زن ومرد وجود ندارد . این دستمزد کم، طبق نظر کارشناسان بیرحم نئولیبرالیزم پرداخته میشود وشما بعنوان یک پادو وکاسه لیس نئولیبرالیست ها ، نباید گله ای ازاین بابت داشته باشید!

نئولیبرالیست ها ادعا دارند که کارگر آزاد است کاری را درمقابل دستمزد کم قبول کند ویا نکند ودر برابر ، کارفرما هم آزاد است میزان دستمزد اورا- هرچه کمتر بهتر- تعیین کند ودرقاموس نئولیبرالیست ها ، این کنش و واکنش متقابل عین آزادی است ومعترضین به آن، حکم مرند، نافرمان وتروریست را دریافت میکنند!

آیا شما که مریم خانم ما باشید ، انتقادی به این آزادی نئولیبرالی دارید؟!

دوباره :

” مقاومت ایران که دستیابی به‌برابری زن و مرد و ریشه‌کنی هرنوع بهره‌کشی و خشونت علیه زنان، بخش تعیین‌کننده‌یی از مبارزه‌اش را تشکیل می‌دهد، مؤکداً خواهان آن است که در ایران آزاد فردا همه عوامل فرودستی زنان، آنچه سبب پایین نگهداشتن آنان در تعادل قوای حاکم بر محیط‌های کار و آموزش می‌شود و همه موانع انتخاب‌گری زنان حذف شود “.

شما عملا خلاف این ادعای خود را ثابت کرده اید!

ببینید که دربرابر دونالد ترامپ ضد زن ، چه کرنشی نشان میدهید وآنگاه اگر ظرفیت خجالت کشیدن را دارید، ازاین حرف های خودشرمنده باشید!

بهره کشی تا زمانی که قدرت اقتصادی دردست عده ای خاص باشد و این عده حتی میتوانند تماما زن هم باشند ، وجود دارد و شما با کدام روش ها – درزمانی که دربرابر نمایندگان وسخنگویان بهره کشان اعظم جهانی بخاک میافتید –به بهره کشی خاتمه خواهید داد؟!

کسی که بدنبال راه حل واقعی است، این را میداند که اگر یک زن هم صاحب قدرت باشد، زنان ومردان را بطور بالسویه استثمار واستحمار خواهد کرد چنانکه خودتان درتشکیلات فسقلی خود میکنید!

ونیز :

” زنان باید حق آزادانه و یکسان برای انتخاب همسر، ازدواج و طلاق داشته باشند “.

پس چرا نخواسته ونگذاشتید درتشکیلات خودتان چنین شود؟

جریان طلاق های اجباری بی شرمانه را که رجوی براه انداخت وشما وردست اصلی او بودید، فراموش کرده اید یا فکر میکنید مردم اینهمه فراموش کارند؟!

ودرنهایت :

“چند همسری ممنوع است “.

پس با اختصاص دادن صدها همسر برای رجوی ، دنبال چه غلط کردنی بودید؟!

من با آگاهی ازپر روئی خاص شما، این انتظار را دارم که بگویید که این مرحله ی گذر بوده وشما بدنبال آزمایش وخطا بودید؟!!

///////////////

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید