پیام غفور فتاحیان به هم بندان سابق و اسیر در زندان اشرف 3: عمرتان را بیهوده تلف نکنید

0
1070

البته این زندان به عبارت ساده تر یک گورستان برای سران فرقه رجوی است زیرا این زندان جدید با دیگر زندانها همانند اشرف و لیبرتی در عراق کاملا فرق دارد و تمام کسانی که آنجا هستند فقط باید منتظر آمدن جناب عزرائیل باشند و با توجه به سن بالای سالمندان و انواع و اقسام بیماریها به ندرت کسی از آنجا خارج می شود و آنجا یعنی همین اشرف سه بهترین اسارتگاه  برای قربانیان فرقۀ رجوی است. مریم قجر هم هر سال با وعدۀ سرنگونی و در حال حاضر با آویزان شدن به ترامپ مغز و جسم شما را بلوک کرده است که گویا همین امروز و فردا سرنگونی از راه می رسد و شما عقب می مانید در صورتی که می دانید سی سال بیghafour-fatahianش مرحوم رجوی سرنگونی را در چندماه دیگر بیش بینی می کرد که معلوم شد همه اش خیال بافی و دروغ برای نگه داشتن و فریب اعضای نگونبخت بود.

فرقۀ رجوی خوب می داند وعده وعیدهای تکراری سال به سال رهبر مرحومش با شعار «سرنگونی» همه اش پوشال و دروغ بوده است پس بنابراین اگر هر چه زودتر این اسیران از سر راهش کنار بروند به سودش است. از این رو فرقۀ جنایتکار رجوی با درست کردن اشرف سه منتطر مرگ تک به تک شما است .. دوستان دربند در اسارتگاه اشرف سه در آلبانی، آیا شما نمی دانید که ایستادن در کنار رجوی و ایادیش خیانت به مردم ایران است؟

پیام به هم بندان سابق و اسیر در اردوگاه بدنام اشرف سه: عمرتان را بیهوده تلف نکنید

غفور فتاحیان، پیوند رهایی ـ 20.10.2018

albania-mohammad-azim-meichmast-260-410

لینک به منبع

پیام به هم بندان سابق و اسیر در اردوگاه بدنام اشرف سه:

عمرتان را بیهوده تلف نکنید

نوشتۀ غفور فتاحیان عضو قدیمی جداشده از فرقۀ رجوی

اخیرا با تنی چند از دوستان سابق که به تازگی از فرقه مخوف رجوی توانسته اند فرار کنند و خود را به دنیای آزاد برسانند توانستم چند کلمه ای صحبت کنم که همگی انها از اینکه خیلی دیر اقدام به جدا شدن از فرقه رجوی کرده بودند به شدت ناراحت و افسوس می خوردند که چرا زودتر تصمیم به فرار نگرفتند و گذاشتند که رجوی جنایتکار عمر و جوانی آنها را بگیرد و در این سنین بالا از این فرقه دروغگو جدا شدند در حالی که همگی انها از خیلی سال پیش به پوشالی بودن وعده وعید های رجوی پی برده بودند و همۀ آنها به خوبی می دانستند که مرحوم رجوی و سران جنایتکارش برای جلوگیری از فرار و جدا شدن افراد دست به هر دودوزه بازی و کلکی می زنند.

به همین خاطر رجوی همۀ شماها را که الان در اشرف سه اسیر هستید و در سنینن بالا با انواع و اقسام بیماریها دست و پنجه نرم می کنید در آنجا به انتظار مرگ نگهداشته تا از شر تک به تک شماها خلاصی یابد. پس روال گرد آنها یعنی سرمداران این فرقه نشوید چرا که بعداز مرگ هر کدامتان آنها سواستفاده خاص خودشان از هر کسی را انجام خواهند داد.

البته این زندان به عبارت ساده تر یک گورستان برای سران فرقه رجوی است زیرا این زندان جدید با دیگر زندانها همانند اشرف و لیبرتی در عراق کاملا فرق دارد و تمام کسانی که آنجا هستند فقط باید منتظر آمدن جناب عزرائیل باشند و با توجه به سن بالای سالمندان و انواع و اقسام بیماریها به ندرت کسی از آنجا خارج می شود و آنجا یعنی همین اشرف سه بهترین اسارتگاه  برای قربانیان فرقۀ رجوی است.

مریم قجر هم هر سال با وعدۀ سرنگونی و در حال حاضر با آویزان شدن به ترامپ مغز و جسم شما را بلوک کرده است که گویا همین امروز و فردا سرنگونی از راه می رسد و شما عقب می مانید در صورتی که می دانید سی سال بیش مرحوم رجوی سرنگونی را در چندماه دیگر بیش بینی می کرد که معلوم شد همه اش خیال بافی و دروغ برای نگه داشتن و فریب اعضای نگونبخت بود.

فرقۀ رجوی خوب می داند وعده وعیدهای تکراری سال به سال رهبر مرحومش با شعار «سرنگونی» همه اش پوشال و دروغ بوده است پس بنابراین اگر هر چه زودتر این اسیران از سر راهش کنار بروند به سودش است. از این رو فرقۀ جنایتکار رجوی با درست کردن اشرف سه منتطر مرگ تک به تک شما است ..

دوستان دربند در اسارتگاه اشرف سه در آلبانی،

آیا شما نمی دانید که ایستادن در کنار رجوی و ایادیش خیانت به مردم ایران است؟

آیا شماها نمی دانید که سرمداران رجوی هر روز بر طبل تحریم و جنگ بر علیه مردم ایران را می نوازند و برای سرویس های خارجی جاسوسی می کند؟

دوستان اسیر و دربند در فرقه رجوی،

آیا زمان شوریدن به دروغ ها و شعبده بازیهای رجوی فرا نرسیده است؟

باور کنید که این فرقه جایی نه در ایران و نه حتی در میان ایرانیان خارج کشور دارد.

پس تا دیر نشده این چند سال عمر باقی مانده خود را در کنار جنایت کارترین جانیان این آب و خاک قرار ندهید و برای یک بار هم که شده تصمیم بگیرید و صف خود را از رجوی جدا کنید چرا که فردا خیلی دیر است و پشیمانی و افسوس هم دردی را دوا نخواهد کرد.

—————-

آرشیو موضوع : انجمن های مدافع حقوق بشر

جدایی آقای محمد میش مست از فرقه مجاهدین در آلبانی ـ موشک مخملی و …

جدایی آقای محمد میش مست از فرقه مجاهدین در آلبانی ـ  موشک مخملی و …

اما در طول سالیان هر آنچه را که دیدم ،تماما عکس تبلیغاتی بود که قبلا شنیده بودم و بخاطرش به آنها پیوسته بودم. همه دروغها و ناصداقتی ها در زیر پوش مبارزه و سرنگونی مشروع جلوه داده می شد و درعوض ترک آن محیط جهنمی که فرصت هر گونه فکر و تصمیم جدی را از انسان میگرفت نامشروع …

منوچهر عبدی: مبارزه روشنگرانه نجات یافتگان درآلبانی با فرقه مجاهدین

منوچهر عبدی: مبارزه روشنگرانه نجات یافتگان درآلبانی با فرقه مجاهدین

مریم رجوی و اعوان و انصارش باید بدانند آن سبو  بشکست و آن پیمانه ریخت . آنها هیچ غلطی نمی تواند بکنند با دست خودش دارد گور خود و تشکیلات به اصطلاح پولادینش را می کند و هیچ جدا شده ای دیگر از این تهدیدات خشونت طلبانه و تروریستی بیمی ندارد و اتفاقا می فهمند که باید هر چه بیشتر  …

جدایی رسمی آقای غلامعلی میرزایی عضو سی ساله مجاهدین از فرقه رجوی

جدایی رسمی آقای غلامعلی میرزایی عضو سی ساله مجاهدین از فرقه رجوی

و اما به  آلبانی که  آمدیم: تقریبا دست حضرات وسران فرقه مداهدین رو شد وماهیت فرقه ای آنها روز به روز برای ما روشن تر شد. اجحافات تشکیلاتی تحت پوشش ضوابط بیشتر شد ومجددا ارتباط با خانواده ها مرز سرخ و موبایل خطر ناکترین دشمن برای این فرقه شد و اگر کسی اسم تماس یا گوشی را بر …

مالک بیت مشعل:خاطرات من در فرقه مجاهدین خلق ۲ پرورش خبرچین و جاسوس

مالک بیت مشعل:خاطرات من در فرقه مجاهدین خلق ۲ پرورش خبرچین و جاسوس

وقتی آنجا رفتیم گفتند باید زن و زندگی را طلاق بدهید . در یک لحظه احساس عجیبی به من دست داد پیش خودم گفتم که  دیگر من خلاصی از اینجا ندارم  و  حسابی توی چاه افتاده ام و مگر اینکه بمیرم تا از اینجا خلاص بشوم . ما هم به ناچار باید کاعذهایی را پر می کردیم و …

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید