علیرضا نصراللهی: دروغ های فرقه مجاهدین علیه جداشدگان

0
1043

شما شاید بتوانید در یک مقطع سر خودتان را کلاه بگذارید و نمی توانید به مردم دروغ بگویید چون نفراتی در بیرون از شما شاهد همه ی جنایتهای این سازمان بوده و هست و تا جایی که جان در بدن داشته باشند به افشای این فرقه تروریستی ادامه خواهند داد،چون این فرقه نباید به حاکمیت برسد،چون از لحاظ فکری و سیاسی کثیف ترین افکار را در سرشان دارند. اگر شما راست می گویید بگذارید کسانی که می خواهند با خانواده های خودشان بدون مزاحمت ملاقات کنند،و آنوقت ببینید از سوار نامی میماند و نه اسب، همه ترس شما( سران فرقه رجوی ) از این است که خدای نکرده نکنند روزی برسد و همه اخبار مربوط به رهبری به دست نفرات آلبانی برسد،که دیگه آنوقت روز عزاست برای فرقه رجوی.و دیگه نمی تواند این داستان را جمع کند. و در آخر من هم مثل بقیه دوستان هر چه میخواهید در مورد من بگویید برایم مهم نیست چون هدف بالاتری دارم آنهم برهم خوردن تشکیلات سکت سازمان مجاهدین هست،و رساندن دوستانم در آلبانی به خانواده هایشان،من به هیچ کس و هیچ چیز وابسته نیستم من خودم هستم خودم،و چون شما قوم یزید هستید باید در مقابل دجال بازهای شما ایستادگی کنم و شماها رو افشا کنم تا مردم عزیز ایران بدانند با چه شیاطینی رو به رو هستند.

دروغ های میرواقف صداقی در برنامه پرونده علیه جداشدگان

علیرضا نصراللهی ـ یاران ایران ـ 04.10.2018

لینک به منبع

دروغ های میرواقف صداقی در برنامه پرونده علیه جداشدگان

نوشته علیرضا نصراللًهی از اعضا سابق سازمان مجاهدین (فرقۀ رجوی)

وقتی داشتم برنامه مربوط به پرونده آقایان میرباقر صداقی و مهدی نیکبخت و خانم نسرین ابراهیمی نگاه می کردم، از این همه دروغ که پشت سرهم در مورد جداشدگان سر هم می کنند برای چیست؟

چرا سازمان این همه وقت و انرژی را صرف گفته ها و مقاله های جداشئگان می کند؟

راستش وقتی دیدم برادر آقای میرباقر به این راحتی برادر و هم خونش را میفروشد،و به این راحتی پشت خانواده خودش دروغ می بافد،و آنها را عضو وزارت اطلاعات خطاب می کند،به این فکر فرو رفتم که چرا سازمان به این نکته توجه ندارد؛کسی که خانواده و برادر خودش را به راحتی زیر پا می گذارد وای به حال بقیه!

مادر و پدر و حتی برادر و خواهری که سالیان سال در کنار هم در بدترین و بهترین لحظات پای به پای هم زندگی کردنند،چجوری می شود که به یکباره تبدیل به بزرگترین دشمن هم شوند؟

این مزدور میرواقف صداقی که هم اکنون در آلبانی به سر میبرد آنقدر به راحتی دروغ می گوید که هر کسی این فرقه را نشناسد فکر میکند که همه حرفهای آنها واقعی و درُست است.

ولی آقای میرواقف خودت بهتر از هر کسی می دونی که درون این خانه وحشت چه جانورانی ساکن هستند،البته منظور کسانی هست که مثل سگ پاچه بچه های رو میگرند.

چجوری میشود که همه شما موبایل دارید ولی اکثر بچه ها از تلفن های شهری که مدتهاست از دور خارج شده استفاده می کنند؟

آن تعدادی که موبایل دارند از رده بالاهای فرقه هستند که در حال حاضر خود فرقه هم به هیچکس اعتماد ندارد برای همین برای تلفن و تردد از تیم های دو الی سه نفر استفاده می کند.

بعد اگه تو راست مگی چرا این فرقه اجازه نمیدهد که اعضای سازمان با خانواده و دوستان خودشان ارتباط برقرار کنند؟

آقای میر واقف صداقی یکبار در تمامی این دوران از خود پرسیدی که برادرم میرباقر چکار میکند،اگه گرفتار وزارت اطلاعات شده کمکش کنم،ولی خودت بهتر از هر کسی میدونی تمام حرفهایتان دروغی بیش نیست وگر نه برای نجات او حداقل کمی تلاش میکردی.

آقای میر واقف شرایط مبارزه بعد از سقوط صدام سخت نشده بود برعکس تازه شرایط راحتر از دوره صدام شده بود و فرم آن تغییر کرده بود،ما برای مبارزه در راه خلق از همه وجودمان مایه گذاشتیم ولی این شما هستی که از مرحله پرت شدی چون سازمان نمی گذارد اخبار درُست به دست اعضای خودش برسد و همه اخبار را فیلتر شده به شماها تحویل می دهند.

بعد شما در برنامه پرونده به دروغ می گویی همه ما به اینترنت دسترسی داریم،اگه شما به نت دسترسی داشتید الان حتی یک نفر هم در آلبانی باقی نمانده بود،چون هر کدام از شما با دیدن و شنیدن اخبار مربوط به خیانت و جنایت مسعود رجوی به عنوان رهبر این سازمان لحظه ای هم درنگ نمی کردید و از این فرقه جدا می شدید.

البته این را هم باید به شماها حق دهیم کسانی که الان جیره خوره رجوی هستند باید هر کاری که سازمان از آنها بخواهد بدون چون و چرا انجام دهید.

ولی میر واقف شب که به رختخواب میروی و به کارهای روزانه ات فکر میکنی از خودت و از خانواده ات و از مردم ایران شرم و خجالت نمی کنی؟

آیا وجدان تو در هنگام سکوت شب بیدار نمی شود،و از تو بخاطر همه دروغها و نیرنگ ها و کارهایی که خودت بهتر از هر کس میدونی شرم نمی کند؟

شما شاید بتوانید در یک مقطع سر خودتان را کلاه بگذارید و نمی توانید به مردم دروغ بگویید چون نفراتی در بیرون از شما شاهد همه ی جنایتهای این سازمان بوده و هست و تا جایی که جان در بدن داشته باشند به افشای این فرقه تروریستی ادامه خواهند داد،چون این فرقه نباید به حاکمیت برسد،چون از لحاظ فکری و سیاسی کثیف ترین افکار را در سرشان دارند.

اگر شما راست می گویید بگذارید کسانی که می خواهند با خانواده های خودشان بدون مزاحمت ملاقات کنند،و آنوقت ببینید از سوار نامی میماند و نه اسب،

همه ترس شما( سران فرقه رجوی ) از این است که خدای نکرده نکنند روزی برسد و همه اخبار مربوط به رهبری به دست نفرات آلبانی برسد،که دیگه آنوقت روز عزاست برای فرقه رجوی.و دیگه نمی تواند این داستان را جمع کند.

و در آخر من هم مثل بقیه دوستان هر چه میخواهید در مورد من بگویید برایم مهم نیست چون هدف بالاتری دارم آنهم برهم خوردن تشکیلات سکت سازمان مجاهدین هست،و رساندن دوستانم در آلبانی به خانواده هایشان،من به هیچ کس و هیچ چیز وابسته نیستم من خودم هستم خودم،و چون شما قوم یزید هستید باید در مقابل دجال بازهای شما ایستادگی کنم و شماها رو افشا کنم تا مردم عزیز ایران بدانند با چه شیاطینی رو به رو هستند.

///////////////////////

Manouchehr Abdi-2- 260-410

Mojahedin khalgh az Tehran ta tirana-4-Enghelab az man serghat shod4

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید