محمد رزاقی: جسد مالک شراعی کجاست ؟

0
652

جسد مالک شراعی کجاست 

محمد رزاقی، وبلاگ رزاقی، پاریس، پنجم ژوئیه ۲۰۱۸:…  بر اساس خبر های موثقی که از دوستانم در آلبانی بدستم رسیده . جسد مالک شراعی در وسط دریاچه اطراف اسارتگاه اشرف ۳ پیدا شده ولی شخص مریم قجر داعشی و شوهر سابق اش مهدی ابریشمچی اجازه نمی دهند خبر پیدا شدن جسد مالک شراعی بیرونی شود . خبر موثق اینکه مالک شراعی از کنار رودخانه  قصد فرار داشته که … 

Malek_Shara'i_Murdered_Albania_MEK_Maryam_RajaviRajavi’s Show In France Distracts From Sinister Death In Albania

لینک به منبع

جسد مالک شراعی کجاست ؟

بر اساس خبر های موثقی که از دوستانم در آلبانی بدستم رسیده . جسد مالک شراعی در وسط دریاچه اطراف اسارتگاه اشرف ۳ پیدا شده ولی شخص مریم قجر داعشی و شوهر سابق اش مهدی ابریشمچی اجازه نمی دهند خبر پیدا شدن جسد مالک شراعی بیرونی شود .

خبر موثق اینکه مالک شراعی از کنار رودخانه  قصد فرار داشته که توسط نگهبانان فرقه رجوی دستگیر و بشدت مورد ضرب و شتم قرار می گیرد و از هوش می رود . نگهبانان فرقه وی را در حالی که بیهوش بوده و یا در زیر ضرب چماقداران در همان لحظه فوت ده بود به اسارتگاه اشرف ۳ منتقل می کنند و به دروغ به پلیس البانی می گویند که مالک می خاسته یک نفر را نجات بدهد که خودش غرق می شود و ۳ روز کند و کاو هم توسط غواصان و … به نتیجه نمی رسد !

فرقه رجوی داعشی در خبرهای خود اعلام کرده بود که تجسس تیم ورزیده غواصان البانی برای یافتن جسد مالک شراعی هم نتیجه نداشته .اما خبر ها حاکی از ان است که جسد مالک شراعی  بعد از  ۳ روز تجسس  پلیس و غواصان البانیائی   توسط یک تیم مافیائی که برای فرقه رجوی در البانی کار می کنند به وسط دریاچه انداخته شده و دیروز جسد مالک شراعی توسط البانیائی ها پیدا شده اما سران فرقه در این رابطه هیچ خبری را بیرونی نمی کنند تا بتوانند با دادن رشوه و گرفتن برگه فوت برای دفن که گویا مالک بر اثر غرق شدن فوت کرده نه خفگی و … و بعد از خاکسپاری خبر پیدا شدن جسد مالک شراعی را بصورت عمومی اعلان کنند .

البته با درج این خبر هیچ تعجب نکنید که امشب یا فردا صبح سایتهای فرقه رجوی داعشی خبر پیدا شدن جسد در دریاچه را اعلان کنند ….

پاریس : محمد رزاقی

////////////////////////

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید