بررسی امور پناهندگان در پارلمان اروپا ـ مجاهدین خلق یک تهدید جدی برای آلبانی

0
894

آقای جبلی ادامه دادند: “چطور می شود دوهزار نفر را که تا سال ۲۰۱۴ در لیست تروریستی بودند سازمان ملل از عراق آورده به آلبانی و اونجا دوباره دریک کمپ نظامی مستقرکرده وانهااجازه ندارند با خانواده هایشان ملاقات کنند و چند ماه پیش هم آنهارا به ۲۰ کیلومتری تیرانا برای قطع کامل انها ازدنیای خارج منتقل کردند و با درست کردن کمپی مانند عراق این اسیران بیش از ۳۰ سال هست از عزیزانشان خبرندارند و ملاقات ممنوع هستند. از شما خواهشمندم برای انجام دیدارشان با خانواده هایشان اقدام کنید. این سازمان نه تنها یک تهدید برای آلبانی بلکه یک تهدید جدی برای آینده اروپاست و با توجه به تجربه عملیات تروریستی ۱۱ سپتامبرسیاست دشمن دشمن من دوست منست دیگرواقعی نیست و در حقیقت دشمن دشمن من کابوس ما خواهد بود.” …  ماهمگی ازاعضای سابق مجاهدین ایرانی بوده ایم که سالها دریک کمپ درعراق اسیربوده و بطورکلی ازدنیای ازاد قطع بودیم واجازه هیچگونه ارتباطی با عزیزانمان نداشتیم. بسیاری از ما پدرو مادر انمان را از دست دادیم بدون اینکه بتوانیم آنهارا ببینیم. رهبر همین سازمان مریم رجوی به همین پارلمان می اید و دررابطه با حقوق بشر صحبت می کند … 

Ex_members_MKO_MEK_Maryam_Rajavi_Cult_In_EU25052018شرکت اعضای انجمن زنان و آوا درکنفرانس پارلمان اروپا دررابطه با بررسی امور پناهندگان

کانون آوا، بیست و پنجم می ۲۰۱۸:

لینک به منبع (و عکسهای بیشتر)

انجمنهای زنان و آوا – بروکسل – ۲۴ می ۲۰۱۸

شرکت اعضای انجمن زنان و آوا درکنفرانس پارلمان اروپا دررابطه با بررسی امور پناهندگان

روز پنجشنبه ۲۴ ماه مه ۲۰۱۸ جلسه بزرگی توسط گروه سوسیال دموکراتها پارلمان اروپا در سالن اصلی این پارلمان باحضور تعداد زیادی از علاقمندان برگزارشد.

موضوع اصلی این جلسه بررسی مسائل پناهندگان از منظر حقوقی و انسانی بود.

جداشدگان از مجاهدین خلق فرقه رجوی در پارلمان اروپا

ریاست جلسه را آقای آنتونیو پانزری رئیس کمیسیون حقوق بشر پارلمان اروپا بعهده داشت.

از طرف جداشدگان خانم بتول سلطانی، امیرموثقی، رضا جبلی و علی اکبرراستگو در این جلسه شرکت کردند.

آقای رضا جبلی ضمن معرفی اعضای منتقد جدا شده از فرقه رجوی، طی سخنان پرشوری رهبری فرقه مجاهدین را به چالش کشیدند که با استقبال زیاد حضار روبروشد.

به بخشی از سخنان آقای جبلی در این جلسه اشاره می کنیم:

“ماهمگی ازاعضای سابق مجاهدین ایرانی بوده ایم که سالها دریک کمپ درعراق اسیربوده و بطورکلی ازدنیای ازاد قطع بودیم واجازه هیچگونه ارتباطی با عزیزانمان نداشتیم. بسیاری از ما پدرو مادر انمان را از دست دادیم بدون اینکه بتوانیم آنهارا ببینیم. رهبر همین سازمان مریم رجوی به همین پارلمان می اید و دررابطه با حقوق بشر صحبت می کند. لطفا دفعه بعد که آمد از ایشان دراین رابطه سئوال کنید. هم اکنون هم دوهزارنفر به همین شکل در آلبانی دراسارت هستند. از شما تقاضا می کنم بافرستادن هیئتی به آلبانی این موضوع را مورد بررسی قراربدهید.”

آقای جبلی ادامه دادند: “چطور می شود دوهزار نفر را که تا سال ۲۰۱۴ در لیست تروریستی بودند سازمان ملل از عراق آورده به آلبانی و اونجا دوباره دریک کمپ نظامی مستقرکرده وانهااجازه ندارند با خانواده هایشان ملاقات کنند و چند ماه پیش هم آنهارا به ۲۰ کیلومتری تیرانا برای قطع کامل انها ازدنیای خارج منتقل کردند و با درست کردن کمپی مانند عراق این اسیران بیش از ۳۰ سال هست از عزیزانشان خبرندارند و ملاقات ممنوع هستند. از شما خواهشمندم برای انجام دیدارشان با خانواده هایشان اقدام کنید. این سازمان نه تنها یک تهدید برای آلبانی بلکه یک تهدید جدی برای آینده اروپاست و با توجه به تجربه عملیات تروریستی ۱۱ سپتامبرسیاست دشمن دشمن من دوست منست دیگرواقعی نیست و در حقیقت دشمن دشمن من کابوس ما خواهد بود.”

آقای پانزری درجواب نماینده کانون آوا گفتند موضوع این سازمان و حضورش در آلبانی و اروپا با توجه به حساسیت آن یکی از بحثهای جاری ما در پارلمان اروپا می باشد

نماینده سازمان ملل درامورپناهندگان نیز درجواب اظهارداشت که موضوع وضعیت این سازمان در آلبانی را حتما به مراجع ذیربط سازمان ملل خواهد رساند.

در پایان کنفرانس اعضای هیأت جداشدگان از فرقۀ رجوی با بسیاری از شرکت کنندگان و برگزار کنندگان جلسه در مورد وضعیت فرقۀ رجوی در آلبانی و فریبکاریهای آن و اندیشه ها و رفتارهای ارتجاعی و سرکوبگرانه و ضد دموکراتیک رهبران آن دیدار و گفتگو کردند.

جهت ملاحظه فیلم سخنان آقای جبلی در یوتیوب لطفا اینجا را کلیک کنید!

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید