عیسی آزاده: شعار در اشرف ۳ در آلبانی: ترامپ بولتون جولیانی زدن استارت سرنگونی!

0
1058

شعار در اشرف ۳ در آلبانی: ترامپ بولتون جولیانی زدن استارت سرنگونی!

عیسی آزاده، پیوند رهایی، دوازدهم می ۲۰۱۸:… Issa Azadehفرقه افراد را جمع کرده بود که سخنرانی ترامپ را ببینند و از قبل یک سری شعار هم آماده کرده بود که افراد بصورت جمعی شعار بدهند و فیلم آنرا برای آقای بولتون و جولیانی و سایر اربابانشان بفرستند. شعارها از این قبیل بوده است: ترامپ ترامپ متشکریم، بولتون بولتون متشکریم، جولیانی جولیانی متشکریم، ترامپ بولتون جولیانی زدن استارت سرنگونی!! …

لینک به منبع

دگردیسی فرقه رجوی

جشن و پایکوبی در مقرهای فرقۀ رجوی در آلبانی و اروپا به دنبال خروج آمریکا از برجام

شعار در اشرف ۳ در آلبانی: ترامپ بولتون جولیانی زدن استارت سرنگونی!!

نوشتۀ عیسی آزاده از مسئولان و فرماندهان سابق سازمان مجاهدین

بعد از خروج ترامپ از برجام طیف های مختلف از چپ و راست تا میانه و سلطنت طلب مواضع خودشان را اعلام کردند.

اما در این بین فرقه رجوی که بعد از افشاگری نتانیاهو که اینبار فرقه را بازی نداد و خودش راسا وارد شد حسابی توی سرش خورد.از سوی دیگر نتانیاهو در مصاحبه با شبکه سی ان ان اعلام کرد که پروژه اتمی ایران را ما قبلا از طریق گروههای ایرانی افشا کرده ایم که این گروه مورد نظر نخست وزیر اسرائیل فرقه رجوی است. در همان زمانها یادمان هست که چگونه مسعود رجوی و مریم قجر بعد از دریافت اطلاعات از موساد و علنی کردن آنها در واشنگتن و پاریس و… توسط سران فرقه شان بادی در غبغب انداخته و آنرا یک فتح الفتوح یا فتح مبینی دیگر اعلام و طوری برای افراد اسیر در فرقه اش وانمود می کردند که گویا در سری ترین سیستم های ایران نفر دارند ومستمرا در جریان سری ترین اخبار و اطلاعات داخل رژیم هستند!!. ما هم بی خبراز همه جا هاج و واج می شدیم که اگر ادعای فرقه درست است پس چرا وعده ای سرنگونی از سال ۱۳۶۰ تا کنون محقق نشده است؟!. چرا ما مستمرا در معرض ضربات رژیم هستیم و عوامل سازمان به ما اطلاع نمی دهند!!!.

هم زمان با اعلام خروج ترامپ فرقه در کلیه مقراتش افراد را جمع کرده بود که بصورت مستقیم سخنرانی ترامپ را ببینند و از قبل یک سری شعار هم برای خوشحالی طرف حساب های امریکایی اش آماده کرده بود که افراد بصورت جمعی شعار بدهند و فیلم آنرا برای آقای بولتون و جولیانی و سایر اربابانشان بفرستند. شعارها از این قبیل بوده است:

ترامپ ترامپ متشکریم، بولتون بولتون متشکریم، جولیانی جولیانی متشکریم، ترامپ بولتون جولیانی زدن استارت سرنگونی!!.. و با پخش نقل و شیرینی و نمایش فیلم سینمایی همراه با آجیل یک جشن با شکوه هم برگزار کردند!!!

از طرف دیگر بیش از نود درصد اعضای اسیر در آلبانی از این رویکرد جدید فرقه که با دستور مریم قجر انجام شده است حسابی متناقض شده و با کنایه به مسئولین فرقه در تیرانا می گفتند که راستی از آمریکایی ها تشکر کردیم ولی چرا نگفتیم نتانیاهو تشکر تشکر؟!. مسئولشان هم در جواب می گوید که فعلا به لحاظ سیاسی به صلاح نیست علنی اسم نتانیاهو را ببریم ولی هر کس با هر ایده و تفکری یک سنگ هم به سمت این رژیم بیندازد ما دستش را هم می بوسیم!!. در اشرف هم بارها از قول مریم این حرف را شخصی بنام مژگان پارسایی تکرار می کرد.

علاوه بر قرارگاه اشرف ۳ در آلبانی در مقرها و دفاتر فرقۀ رجوی در فرانسه حومۀ پاریس (اور سور اواز مقر مریم قجر)، نروژ و هلند نیز مراسم جشن و شادمانی و پایکوبی به همین مناسبت برگزار شده است.

واقعا داستان فرقه رجوی همانند انتری است که لوطی اش مرده است. یک دورانی در سال ۱۳۶۴ فرقه رجوی دست به دامن شوروی سابق شد و در نامه ای با امضای فرهاد الفت (منوچهر) در خواست ۳۰۰ میلیون دلار وام کرد که رژیم را سرنگون کند و بعد از سرنگونی انرا باز پرداخت نماید (این جریان وام از اتحادجماهیر شوروی را چند بار شخص رجوی در جلسات خصوصی تر و عمومی اعلام کرد و می خواست وانمود کند که ما هر راهی را که متصور بود رفتیم ولی نشد و با این ترفند آمدنش به عراق و رفتنش زیر حمایت دلاری نفتی و نظامی صدام را توجیه کند).

البته دولت آن زمان شوروی جواب نامه فرقه را هم نداد و محلی به رجوی نگذاشت.

رجوی بقول خودش بعد از نا امیدی از شوروی دست به دامن صدام حسین شد و به پابوس صدام رفت و با شیادی عجیب و غریبی در زیارتگاه امام حسین در کربلا یقه چاک داد و عربده کشید که ما پناهنده تو هستیم وکتاب لیست شهدا را هم به امام حسین تقدیم کرد.

بگذریم که داستان هدیه کتاب لیست شهدا مضحکۀ مریم رجوی شده است آنجا که یک بار به شهردار و یک بار به بقال و چقال و یک بار هم به فاشیست ترین جنگ طلب ها و نژاد پرستان آمریکایی این لیست شهدا را هدیه می کند. در واقع از دیدگاه رجوی افراد در هر سطح و مداری هم که باشند تنها یک ابزار برای رسیدن به هدف هستند. واقعا این را همه نفراتی که در این فرقه بوده اند با پوست و گوشت خود لمس کرده اند. نمونه اش دوران اعزام تیم های عملیاتی به ماموریت های بدون بازگشت بود که تیم را به خانه های لو رفته و با قاچاقچی هایی که برای گرفتن پول بیشتر تیم ها را تسلیم مرزبانان ایرانی می کردند اعزام می نمودند ویا در دوران نخست وزیری نور المالکی در عراق به عمد و با تحریک نیروهای عراقی و با فحاشی مستمر به سران جکومت عراق و حمایت مالی از تروریست های القاعده و داعش در عراق زمینه حمله و تهاجم نیروهای عراقی را به اشرف فراهم کرده و دهها تن را به کشتن دادند.

یادآوری می شود که اقای دکتر علامه الحسینی لبنانی در افشاگری هایش بر علیه فرقه رجوی اعلام کرد که در جلسه خصوصی با مریم قجر از وی خواستم که افراد را هر چه سریع تر از عراق خارج کنید که تلفات نداشته باشیم اما در مقابل؛ مریم قجر گفت: «نه ما برای بهرۀ سیاسی هرچه بیشتر به مطرح شدن نیاز داریم که با هر بهایی در عراق بمانیم و بهای آنرا هر چقدر هم که لازم است بپردازیم ولو اینکه صدها شهید باشدو زیرموشک باران باشیم». البته فشاری به مریم قجر که نمی آمد زیرا وی در کل دوران حیاتش یک سیلی هم نخورده است و همیشه در تمام بزنگاهها به همراه همسرش همه را در جهنم جنگ گذاشته و جیم شده است.

علیرغم تمام خوش رقصی های رجوی برای صدام حسین و تحریک کردن صدام برای شروع جنگ مجدد با ایران صدام هم رجوی را نا امید کرد و تمام رشته های رجوی پنبه شد. فقط تعدادی از مجاهدین بی گناه در مرزها یا در مسیر های رفتن به داخل ایران کشته و اسیر شدند که البته رجوی ککش هم نمی گزید. بقول خودش با آن ترقه بازی ها رژیم را وادار کرد که تمام قرارگاههای فرقه را از شمال عراق تا جنوب عراق موشک باران کند که با این بهانه صدام هم وارد معرکه شود اما صدام که خودش غرق در بحران بود این خطر را نکرد و رجوی که یک بار از کمک هوایی ارتش صدام در عملیات فروغ بور شده بود بازهم بور شد.

بعد از سرنگونی صدام هم فرقۀ رجوی دست به دامن ژنرال های امریکایی در عراق شد امریکایی هم مدتی به رجوی وعده سرخرمن دادند و اخر سر هم امریکا هایی رسما اعلام کردند که افتخار خلع سلاح توسط ارتش امریکا را به فرقه دادند و حاصل فرقه از تمام خوش رقصی ها و میهمانی های کذایی برای سربازان و نیروهای امریکایی اجازه حمل چماق بود!!.

چند سالی هم نامه فدایت شوم برای مالکی فرستادند ودر کنارش حمایت از تروریست های القاعده در عراق که باز هم رشته ها پنبه شد و باز هم رجوی بور شد واین دخیل بستن ها هم نتیجه ای نداشت تا اینکه سر افکنده از عراق اخراج شده و در گوشه ای از کشور آلبانی خزیدند بعد هم با دجالگری اعلام کردند که آمدن فرقه به آلبانی خواست و مشیت خدا بوده است. و حتی جرأت نداشتند بگویند که اگر دخالت امریکا و جان کری و دادن پول به دولت البانی نبود محال بود که دولت آلبانی نفرات فرقه را به این کشور بپذیرد.

رجوی طی چهل سال نعل وارونه زدن مانند بازی مار پله برگشت به دم مار و الان با شادی و هلهله به امام زاده ترامپ و شرکاء دخیل بسته است تا شاید از این امام زاده معجزه ای برایش حاصل شود. یک دورانی رجوی با دلارهای صدام حسین برای هر مخالفی یک کتاب منتشر می کرد و مارک های عجیب و غریبی به آنها می زد مبنی بر اینکه جریانها و شخصیتهای سیاسی اپوزیسیون تبدیل به باند شده اند و در ساحل امن خوش می گذرانند.

عبرت روزگار را ببینید که چگونه این سازمان در حال حاضر بطور مطلق از یک سازمان سیاسی به یک باند تبهکار تبدیل شده است. این را من نمی گویم همه می توانید به سایت رسمی این فرقه و سایت های پوششی آن نظری بیندازند وقضاوت کنید چون می بینید از بالا تا پایین سایت اصلی فرقه از جولیانی وبولتون و سایرین شروع شده و به انها ختم می شود.

از نظر تمام اسیرانی که در حال حاضر در آلبانی تحت کنترل شدید تشکیلاتی مریم قجر هستند بوی الرحمن فرقه بلند شده است و همۀ نفرات به صراحت می گویند که بعد از چهل سال مبارزه به مزدوران سازمان سیا و موساد و سعودی تبدیل شده ایم و علنا باید جلوی مک کین و بولتن رژه برویم و تعظیم و تکریم کنیم. وهمه دنبال راهی و سوراخی هستند که خودشان را ازشر این فرقه رها سازند و روند جدایی ازکادر های جدید به قدیمی ترین کادر های با سابقه چهل ساله رسیده است. با این شرایط بزودی شاهد فرو پاشی این فرقه جنایتکار خواهیم بود فرقه ای که با خون و رنج تعدادی انسان بی گناه خودنمایی و تجارت می کند و نفراتی را به جایی کشانده است که همه آرزوی مرگ می کنند که این فرقه دست از سر آنها بردارد.

نتیجه گیری:

سازمانی که روزگاری تیراژ نشریه اش به ۵۰۰ هزار در چهل سال قبل می رسید به روزی افتاده است که مردم ایران از این فرقه تنفر دارند. بعد از چهل سال خیانت و پرپر کردن یک نسل تاریخ جزای انها را داد و پایان حیات در شکاف را برای انها رقم زد. از زیستن در شکاف حاکمیت و جریان لیبرال در سال ۱۳۵۹ تا دراز کردن دست التماس و گدایی به سمت شوروی سابق و خزیدن به زیر عبای صدام راهی به جایی نبردند و اکنون با آویزان شدن به امام زاده ترامپ و دخیل بستن به آن جشن و پایکوبی راه انداخته اند که مریم قجر در بهمن ۹۷ بر تخت سلطنت جلوس خواهد کرد زیرا آخرین موعد سرنگونی رژیم و حاکم شدن خودشان به ریاست جمهوری مریم قجر!! را بهمن سال جاری ۱۳۹۷ اعلام کرده اند. منتظریم که این چند صباح هم بگذرد و ببینیم دیگر رجوی چه ماری از کیسه و جعبه های مارگیری اش بیرون خواهد آورد!.

اما برای ما مثل روز روشن است که باز هم رجوی یک بار دیگر برای هزارمین بار رسوا و روسیاه خواهد شد. آنچه باقی خواهد ماند یک خاک بر سری تاریخی برای رهبران فرقه ای است که نسلی را به قربانگاه فرستادند و رهبر مفلوک آن که بدترین خیانت ها را به وطنش کرد از ترس جانش به سوراخ موشی خزیده است. البته این بار همانند دهه های دوران عراق نخواهد بود بلکه همه چیز بر سرش آوار خواهد شد.

عیسی آزاده

پاریس ۱۱ می ۲۰۱۸

/////////////////

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید