رجوی میداند که درد آمریکا چیست ولی به مردم نمیگوید!

0
1139

 درحالی که من معتقدم درد آمریکا نه موشکهای دفاعی ونه فعالیت های محدود هسته ای ماست که دراصل خواهان  تسلیم کامل ما ( برسمیت شناختن اسرائیل، کمک به تجزیه ی سوریه ، قبول احداث پایگاه های نظامی درخاک ما، استفاده از موقعیت ما برای تسخیر روسیه وسپس چین ) است باید به آقای مطهر نیا بخاطر مثبت اندیشی اش غبطه بخورم!من واقعا چنین نظر مثبت اندکی را که ایشان دارند ، ندارم! البته با تقویت بنیه های اقتصادی- سیسی کشورواستفاده  هوشمندانه از توازن ها و تضادهای موجود جهانی ، ایران همچنان قادر است که منافع ملی وموجودیت خود را به آمریکا وهرکشور دیگر تحمیل کند! من برخلاف باند رجوی که همه ی تخم مرغ هایش را درسبد دشمنان مردم ایران ریخته ، راه غلبه بر دشواری های ناشی از زورگویی های آمریکا را تکیه بقدرت لایزال مردم وامکانات بالقوه وبالفعل ایران دانسته و پناه بردن همه جانبه به کشور خارجی خاص را شرط عقل نمیدانم که فرقه ی رجوی چنین کرده است!!

رجوی میداند که درد آمریکا چیست ولی بمردم نمیگوید!

حمید تبریزی ـ 29.04.2018

رجوی میداند که درد آمریکا چیست ولی بمردم نمیگوید!

” سرانجام مشترک دو راه‌حل متضاد” نام سرمقاله ی وبسایت رسمی رجوی است که درآن چنین میخوانیم :

“محمد بن سلمان در همین سفر ۲هفته‌یی به آمریکا گفت اگر ایران روش‌های سیاسی و اقتصادی خود را تصحیح نکرد، چاره‌یی جز برخورد باقی نمی‌ماند». حرفش در یک کلام این است که دارد یک ائتلاف جهانی علیه نظام شکل می‌گیرد. پایهٔ این ائتلاف از یک طرف اتحادیه اروپا است که بعد از سفر وزرای خارجه انگلیس و فرانسه به تهران، نتوانست راه‌حل خودش را پیش ببرد. در نتیجه اروپا، در اثر برتری اقتصادی آمریکا ناگزیر می‌شود در فشار به رژیم با آمریکا هم‌سو شود. از طرف دیگر در منطقه هم عربستان و متحدانش برای سرنگونی نظام کمر بسته‌اند “.

بسیار خوب!

درمورد روش های سیاسی ایران، منظور این شاهزاده ی عربستانی را که حاکمیت اش با بدعمل کردن یک پهپاد کوچک اینهمه دچار بحران وسراسیمگی شده  میتوان کم وبیش درک کرد.

مثلا گفت که او فکر میکند که ایران ، چرا به آمریکا وامثال او کمک نمیکند که سوریه را تکه پاره کرده و پیاده شدن نقشه ی شوم خاورمیانه ی بزرگ را تسهیل کند!

یا مثلا به عربستان کمک کند که یمن را اشغال وضمیمه کرده و اشغال نظامی بحرین توسط عربستان را برسمیت بشناسد و …

اما نظر او را درمورد شیوه های رفتارهای اقتصادی ایران را نمیتوان فهمید ؟!

او مسلما با اقتصادی که ترکیبی ازاقتصاد  ماقبل سرمایه داری ، تجاری – دلالی ورانت خواری باشد مانوس بوده و قاعدتا این نوع اقتصاد مختلط، محبوب اوست!

بااین حساب زمانی این ولیعهد خیره سر وجاه طلب عربستان وارباب رجوی، زمانی  از ایران بدش میآید که  ازاین نوع اقتصاد  محبوب او دوری  جسته و دست به بازسازی اقتصاد مولد، رسیدن به خودکفایی و ارتقای خدمات عمومی باشد !

اگر چنین شده است ، ما به دولت وحکومت خود افتخار باید کرده و به باند رجوی ازبابت دشمنی با این وضع ، ننگت باد بگوییم!!

دیگر اینکه آقا یا خانم  سرمقاله نویس !

فعلا به عربستان اجازه دهید که از باتلاق یمن بیرون آمده وآنگاه درصدد لشکر کشی برعلیه ما بکند! زیادی فشار نیآورید به این طفلک!

همچنین :

مطهرنیا یک مهرهٔ دیگر باند روحانی هم گفته: «آمریکایی‌ها یک تفسیر محدود و یا مضیق در ارتباط با برجام را به جامعه بین‌المللی دیکته خواهند کرد. سفر ترامپ به آسیای شرقی و کلید زدن سیاست بنگاهی‌اش در ارتباط با کاهش خرید نفت ایران توسط کشورهای آسیای شرقی،  نمونه یکی از این اقدام‌ها است “.

درحالی که من معتقدم درد آمریکا نه موشکهای دفاعی ونه فعالیت های محدود هسته ای ماست که دراصل خواهان  تسلیم کامل ما ( برسمیت شناختن اسرائیل، کمک به تجزیه ی سوریه ، قبول احداث پایگاه های نظامی درخاک ما، استفاده از موقعیت ما برای تسخیر روسیه وسپس چین ) است باید به آقای مطهر نیا بخاطر مثبت اندیشی اش غبطه بخورم!

من واقعا چنین نظر مثبت اندکی را که ایشان دارند ، ندارم!

البته با تقویت بنیه های اقتصادی- سیسی کشورواستفاده  هوشمندانه از توازن ها و تضادهای موجود جهانی ، ایران همچنان قادر است که منافع ملی وموجودیت خود را به آمریکا وهرکشور دیگر تحمیل کند!

من برخلاف باند رجوی که همه ی تخم مرغ هایش را درسبد دشمنان مردم ایران ریخته ، راه غلبه بر دشواری های ناشی از زورگویی های آمریکا را تکیه بقدرت لایزال مردم وامکانات بالقوه وبالفعل ایران دانسته و پناه بردن همه جانبه به کشور خارجی خاص را شرط عقل نمیدانم که فرقه ی رجوی چنین کرده است!!

حمید تبریزی

/////////////////

 

 

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید