احسان بیدی: فرقه تروریستی رجوی آعضای جداشده مستقر در آلبانی را تهدید به ترور کرد

0
872

بعد از مصاحبه ها و روشنگری های اعضای جداشده و همچنین  قرار گرفتن فرقه مجاهدین در لیست گروه های خطرناک و تروریستی آلبانی ، مریم رجوی لاجرم چهره حیوانی خودش را نشان داد و  اعضای ناراضی و منتقد و جداشده خود را تهدید به ترور و مرگ کرد. در همین راستا مریم رجوی به نفرات درون تشکیلاتی خودش دستور داده تا علیه نفرات جداشده شانتاژ و ترور شخصیت کرده و حتی دست به تهدید علنی و مرگ افراد ناراضی و منتقد بزنند. البته هوشیاری نفرات جداشده از فرقه مجاهدین و تدابیر اتخاذ شده آنها ، توطئه  های کثیف مریم رجوی را  خنثی کردند و با صبر و شکیبایی و افشاگری و اطلاع رسانی های به موقع بار دیگر به دنیا چهره واقعی مریم رجوی و فرقه مجاهدین را نشان دادند. از انجاییکه فرقه رجوی مورد تنفر  مردم و دولت البانی البانیا هستند، دیریا زود میبایستی جواب تمام جنایات خودشان را بدهند.Ehsan-Bidi-Top Channel ازاین جهت به اطلاع دوستان وخانواده ها میرسانم که هوشیار و اگاه باشند که مریم رجوی ماهیت تروریستی خود را نشان داده و جداشده ها در آلبانی را به مرگ تهدید کرده است و لازم است خانواده های قربانیان نیز  تهدیدات تروریستی فرقه مجاهدین را با نامه های افشاگرانه به نهادهای بین المللی اطلاع رسانی کنند. بدون تردید البانیا باتلاق فرقه تروریستی رجوی خواهد بود.

 فرقه تروریستی رجوی آعضای جداشده مستقر در آلبانی را تهدید به ترور کرد

احسان بیدی، تیرانا، آلبانی ـ 05.03.2018

منبع: سایت نجات یافتگان در آلبانی

 

 فرقه تروریستی رجوی آعضای جداشده مستقر در آلبانی را تهدید به مرگ میکند

حتما از سیر حوادث و اتفاقات فرقه مجاهدین در ایام اخیر در آلبانیا با خبر هستید، برای اینکه به بحث ورود کنم ، مایل هستم  اشاره ای به این مطلب داشته باشم.
ماهیت و ادامه حیات هر سازمان ترویستی در ترور ، قتل و کشتار نهفته شده است و در یک دهه گذشته ارباب رجوی تلاش داشت   این هیولا را بزک کرده و لباس یک دمکرات! به آن بپوشاند  ولی گذر زمان اثبات کرد که ماهیت  مریم رجوی و فرقه مجاهدین همچنان خلق و خوی حیوانی است .
حتما باخبرشدید که دولت و ارگانهای اداری  کشور آلبانیا  سازمان مجاهدین را در لیست تروریستی و سازمان های خطرناک خود قرار داده است و حتما در مورد افشاگری های نفرات جداشده از مجاهدین و مصاحبه های تلویزیونی آنها  در شبکه تلویزیونی تاپ چنل که یک تلویزیون فرا منطقه ای است یک ضربه اساسی برپیکره سازمان مجاهدین زد تا جاییکه تمام آنچه را که رجوی در این چهارسال ساخته بود، پنبه شد.
ولی صورت مسله من این نیست، بعد از مصاحبه ها و روشنگری های اعضای جداشده و همچنین  قرار گرفتن فرقه مجاهدین در لیست گروه های خطرناک و تروریستی آلبانی ، مریم رجوی لاجرم چهره حیوانی خودش را نشان داد و  اعضای ناراضی و منتقد و جداشده خود را تهدید به ترور و مرگ کرد. در همین راستا مریم رجوی به نفرات درون تشکیلاتی خودش دستور داده تا علیه نفرات جداشده شانتاژ و ترور شخصیت کرده و حتی دست به تهدید علنی و مرگ افراد ناراضی و منتقد بزنند.
البته هوشیاری نفرات جداشده از فرقه مجاهدین و تدابیر اتخاذ شده آنها ، توطئه  های کثیف مریم رجوی را  خنثی کردند و با صبر و شکیبایی و افشاگری و اطلاع رسانی های به موقع بار دیگر به دنیا چهره واقعی مریم رجوی و فرقه مجاهدین را نشان دادند.
از انجاییکه فرقه رجوی مورد تنفر  مردم و دولت البانی البانیا هستند، دیریا زود میبایستی جواب تمام جنایات خودشان را بدهند.
ازاین جهت به اطلاع دوستان وخانواده ها میرسانم که هوشیار و اگاه باشند که مریم رجوی ماهیت تروریستی خود را نشان دهده و جداشده ها در آلبانی را به مرگ تهدید کرده است و لازم است خانواده های قربانیان نیز  تهدیدات تروریستی فرقه مجاهدین را با نامه های افشاگرانه به نهادهای بین المللی اطلاع رسانی کنند.
بدون تردید البانیا باتلاق فرقه تروریستی رجوی خواهد بود.

Ehsan Bidi

//////////////////////////

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید