نامه خانواده های قربانیان فرقه مجاهدین به وزیر خارجه آلبانی

0
802

نامه خانواده های استان مرکزی به وزیر خارجه آلبانی

 Bushati_Ditmir_Albani_Foregn Ministerانجمن نجات، مرکز اراک، هفتم فوریه ۲۰۱۸:… ما پدران و مادرانی رنج کشیده هستیم. چندین سال است فرزندانمان در سازمان تروریستی مجاهدین به اسارت گرفته شده اند زمانی که سازمان تروریستی مجاهدین در عراق مستقر بود با مشکلات جسمی که داشتیم نه یک بار بلکه چندین بار به عراق سفر کردیم که شاید بتوانیم بعد از چندین سال … 

تیرانا آلبانی مجاهدین خلق فرقه رجوی تروریسم فساد قاچاقAlbania’s Modern Slavery Problem Alienates Europe

لینک به منبع

لینک به متن انگلیسی

نامه خانواده های استان مرکزی به وزیر خارجه آلبانی

توسط انجمن نجات مرکز اراک آخرین بروزرسانی ۱۷ بهمن ۱۳۹۶

عالیجناب آقای دیتمیر بوشاتی وزیر خارجه محترم کشور آلبانی

با سلام و احترام !

ما پدران و مادرانی رنج کشیده هستیم. چندین سال است فرزندانمان در سازمان تروریستی مجاهدین به اسارت گرفته شده اند زمانی که سازمان تروریستی مجاهدین در عراق مستقر بود با مشکلات جسمی که داشتیم نه یک بار بلکه چندین بار به عراق سفر کردیم که شاید بتوانیم بعد از چندین سال دوری از فرزندانمان با آنها دیداری داشته باشیم. وقتی به پادگان اشرف مراجعه می کردیم و از سران سازمان تروریستی مجاهدین درخواست می کردیم و به آنها می گفتیم که می خواهیم با فرزندانمان دیداری داشته باشیم به ما پدران و مادران توهین می کردند و یک سری از عناصر خود را توجیه می کردند با سنگ و اشیاء فلزی از ما استقبال کنند و همین کار را با ما انجام می دادند و متاسفانه در آن زمان یک مادر و دو پدر از ناحیه دست و پا زخمی شدند .

Bushati_Ditmir_Albani_Foregn Minister

عالی جناب دیتمیر بوشاتی !

سازمان تروریستی مجاهدین یک سال و اندیست که از عراق به کشور آلبانی منتقل شده است و تا به حال به فرزندانمان اجازه نداده تماسی با ما بگیرند و از وضعیت آنها با خبر شویم . فرزندان ما را در یک محیط بسته شستشوی مغزی می دهد با این کار می خواهد عواطف خانوادگی را در ذهنشان پاک کند و مثل برده از آنها کار بکشد . این سازمان بهترین دوران زندگی را از فرزندانمان گرفت و الان هم نمی دانیم فرزندانمان در کمپ سازمان تروریستی چه وضعیتی دارند ما نگران فرزندانمان هستیم از شما تقاضا داریم راهی برای ما میسر کنید که در کشور شما آلبانی با فرزندانمان دیداری داشته باشیم .

با تشکر از شما .

پدران و مادران استان مرکزی ( اراک )

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید