شما هم به همین اندازه صادق وانعطاف پذیر باشید

0
628

شما هم به همین اندازه صادق وانعطاف پذیر باشید

صابر از تبریز (امضاء محفوظ)، ایران اینترلینک، ششم فوریه ۲۰۱۸:… چه مانعی دارد که طرف مخاطب شما ، سرکوب را بی فایده وخطرناک دانسته و دست بدان نزند و نگذارد که انسان هایی کشته شود و خساراتی ببار آید؟ وقتی راه حلی بنفع مردم باشد ، چرا باید فرقه ی رجوی آنرا تخطئه کرده واصرار ورزد که این کار انجام نشود؟! آیا این بدان معنی نیست که … 

تقدیم لیست شهدای ضد امپریالیستی مجاهدین خلق به جان مک کین Sen. McCain adds Maryam Rajavi (Mojahedin Khalq, MKO, MEK, NCRI) to his long list of backed terrorists

The MEK’s dirty past includes the anti-Imperialist inspired murder of six Americans in pre-revolution Iran which it later celebrated in songs and publications

http://iran-interlink.org

شما هم به همین اندازه صادق وانعطاف پذیر باشید!

۱۷/۱۱/۱۳۹۶

سرمقاله نویس یکی از رسانه های رجوی ، مطلبی نوشته که بیش از هرچیز درتایید دولت وانعطاف پذیری قابل توجه آنست !

قسمت های اصلی آنرا باهم بخوانیم ونظر کوتاه خود درمورد هرپاراگراف انتخاب شده را بیان کنیم:

” پس از قیام ایران مهره‌ها و رسانه‌های رژیم  آن‌چنان  دچار هراس شده  که  خود را به زمین و زمان می‌زنند  تا آن را ریشه‌یابی کنند و راه چاره‌ای برای مقابله با آن بیابند. آنها … اعترافات قابل توجهی می‌کنند. ازجمله این‌که عبدالرضا فضلی وزیر کشور آخوند حسن روحانی   به این واقعیت اعتراف کرد که مردم در تمامی زمینه‌های سیاسی، اجتماعی، چگونگی اندیشیدن، زندگی کردن و… با این نظام در تقابل و در تعارض هستند و هشدار داد چنان‌چه که به خواستهای  آنان برای آزاد زیستن و در رفاه زیستن پاسخ مثبت داده نشود ” مردم منتظر نخواهند ماند . وی در ادامه توصیه کرد ”در مقابل سیل تغییر و تحول باید تغییرات اساسی ایجاد کنیم و اگر به این تغییرات پاسخ مناسب ندهیم قطعاً مغلوب خواهیم شد “.

تحلیل مشکلات وتلاش برای یافتن راه چاره برای غلبه بر آن شرط عقل است واین نویسنده ی رجوی چه عیبی دراین کار میبیند که رسانه های داخلی وعوامل حکومتی درپی ارائه ی طریق مسلمت جویانه میباشند؟!

پرواضح است که وظیفه ی یک فرد شرافتمند کمک به راه های مسالمت آمیز برای حل مشکلات مردم است واین نوع افراد تا ممکن است از تحمیل هزینه های اضافی برمردم جلوگیری میکنند ومعتقدند که ” گرهی که میتوان با دست باز کرد، بادندان نباید “.

البته که این موضعگیری مقامات دولتی عیبی ندارد وقابل تقدیر هم هست!

بنظر میرسد که نگرانی باند رجوی ازاین بابت است که به خواسته های معترضین رسیدگی شده وآرامش، ثبات ورفاه نسبی نصیب مردم بشود ودکان رجوی ها که درآشوب وبلوا وتخریب پر رونق است ، تخته شود!

همچنین :

” در این  رابطه  نیز روزنامه اعتماد۱۴بهمن ۹۶ توصیه‌اش به حکومت آخوندی این است که ” متقضیات دنیای نو“(بخوانید دنیای قیام و انقلاب) را درک کند و نباید در مقابل  ساختار دنیای نو ”سماجت کرد و اصرار ورزید“  که این کار برای آن هزینه کمتری خواهد داشت. همین روزنامه در مطلب دیگری ضمن اذعان به ناکارآمدی سرکوب قیام،  به نظام و کارگزارانش توصیه می‌کند که به جای روی آوردن به سرکوب ”باید دغدغه‌ها و مشکلات اساسی مردم بررسی و علت نارضایتی مردم را ریشه‌یابی کنیم و تا شاهد تکرار این اتفاقات نباشیم“.

البته دنیای نو قبل ازآنکه معنی قیام وانقلاب بدهد ، به دنیایی گفته میشود که سطح درک عمومی،هزینه ها وتوقعات بالا رفته ودرک ملزومات آن لازم است!

توصیه ی این روزنامه ، توصیه ای است کاملا عاقلانه واین توصیه چه امتیازی نصیب باند رجوی میکند؟

آیا اگر این توصیه برای سرکوب بود، رضایت خاطر شما را فراهم میکرد وچرا؟!

درادامه :

” این اعتراف  ها در گذشته عبور از مرزهای سرخ محسوب می‌شد، اما اکنون  و در شرایطی  که قیام ایران بیش‌از‌پیش طلسم ولایت علی خامنه‌ای  را شکسته است،  زبان  آنها  به گفتن بعضی از واقعیتها که البته در راستای مصالح و حفظ همین حاکمیت  است باز شده است “.

بلی!

سنت شکنی ها ، جسارت و جربزه میخواهد وای کاش که شماهم ازاین سنت شکنی ها بکنید تا نتایج خوب آنرا ببینید!

انسانی که  متفرعن نیست وخود را جایزالخطا دانسته و درصورت لزوم ازخود انتقاد میکند ، انسان دوست داشتنی است!

این موضعگیری عوامل حکومتی نشان میدهد که آنها  درمقایسه با شماازاستعداد بسیار زیادی در راستای کنار امدن با حقیقت ومردم را دارند ودهها بار قوی تر و باجرات تر ازشماها هستند که رهبر خود شیفته ی تان  مانند موش آب کشیده ای به کنجی خزیده وازسوراخ خود به دادن شعار وسرودن شعر میپردازد!

 دراین مورد اخیر ، بازهم ناچارم باین گمان متوسل شوم که شما حسودی انها را میکنید!!

بازهم :

بنابراین بر اساس گفته‌هایی که در بالا به آنها اشاره شد، راه‌حل سرکوب راه‌حلی است که حتی از نظر این  رسانه‌ها و مهره‌ها  مردود است  و بسیار خطرناک است. راهی که آنها پیشنهاد می‌کنند، راه تسامح و مدارا با مردم، ” شنیدن صدای مردم“،”باید دغدغه‌ها و مشکلات اساسی مردم بررسی و علت نارضایتی مردم را ریشه‌یابی“ کرد و… است “.

چه مانعی دارد که طرف مخاطب شما ، سرکوب را بی فایده وخطرناک دانسته و دست بدان نزند و نگذارد که انسان هایی کشته شود و خساراتی ببار آید؟

وقتی راه حلی بنفع مردم باشد ، چرا باید فرقه ی رجوی آنرا تخطئه کرده واصرار ورزد که این کار انجام نشود؟!

آیا این بدان معنی نیست که امور شما بدون قتل، کشتار وتخریب نمیگذرد واین بدان معنی نیست که شما تروریست تشریف دارید وترک عادت قدیمی تنها ازروی ترس ونبودن امکانات بوده است؟!

وهمینطور :

” در چنین شرایطی است که مقتضیات دنیای نو یعنی دنیایی عاری از سرکوب و چپاول  حکومت آخوندها و در یک نظام مردم سالار نصیب مردم می‌شود “.

پس سرکوب و … که به عادت فطری باند رجوی تبدیل شده و هنوز هم درصفوف آن ساری وجاری است ، نشان میدهد که سازمان مجاهدین رجوی ، ازمقتضیات دنیای نو بی بهره است وچیزی درباره ی آن نمیداند!

با این وصف شما تصو

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید