ایران قلم خطاب به مهدی سامع:جنگ،خشونت و وطن فروشی،هم استراتژی هم تاکتیک

0
1180

اگر به چند پاراگراف اشاره شده از مقاله مهدی سامع توجه کنید، می بینید که فرقه رجوی هیچ راه حلی برای مردم ایران ندارد، جز جنگ و بمباران خارجی . اگر هم هر کس بگوید با جنگ و خشونت و دخالت بیگانگان مخالف هست، پایه های رژیم جمهوری اسلامی را محکم می کند. مهدی سامع یادش نیست که آنچه باعث تثبیت جمهوری اسلامی شد،  آغاز خشونت و ترور و اتخاذ روش مبارزه مسلحانه توسط سازمان مجاهدین و  مسعود رجوی در 30 خرداد 1360 بود که صد البته مهدی سامع هم در نشریه سازمان چریک های فدایی خلق درسال 1361 ( البته قبل از اخراجش از سازمان چریک هایی فدایی خلق ـ اقلیت ) با مقاله تشکیل ” جوخه های رزمی و … ” از آن حمایت می کرد. آقای مهدی سامع! آیا رابطه ای بین بار  رنج و درد مردم ایران در شرایط کنونی با آغاز تروریسم لجام گسیخته در سال 1360 و تئوریزه شدن آن توسط شما تحت عنوان تشکیل جوخه های رزمی برای گسترش ترور و خشونت نمی بینید؟ آقای مهدی سامع باید بداند که ارباب وی ، یعنی مسعود رجوی و مریم رجوی که تازه آنها خود ارباب دیگری دارند، تلاش می کنند با الگو برداری از حمله آمریکا به  عراق، خواستار حمله نظامی ترامپ و  آمریکا  به ایران شوند و در این مسیر ضدمردمی و ضدمیهنی از هیچ تلاشی فروگذار هم نمی کنند. اجیر شدگانی مانند جان بولتون ، پاتریک کندی روی جولیانی  شهردار سابق نیویورک که از نومحافظه کاران و جنگ سالاران امریکاییهستند را با پول های هنگفت روانه می کنند تا در میتینگ های تبلیغاتی فرقه رجوی فریاد بزنند: “ایران را بمباران کنید!”

ایران قلم خطاب به مهدی سامع: جنگ، خشونت، وطن فروشی، هم استراتژی هم تاکتیک

04.02.2018 ـ تحریریه ایران قلم

ایران قلم خطاب به مهدی سامع: جنگ، خشونت، وطن فروشی، هم استراتزی هم تاکتیک

وطن فروشی ، مزدوری و آویزان شدن به بیگانگان اوج  انحطاط سیاسی و اخلاقی فرقه رجوی را نشان می دهد ، یکی از نشانه های این موضوع  بکارگیری آنان توسط اربابان این فرقه تمام عیار ایدئولوژیک برای برنامه های تبلیغاتی و فضا سازی برای خشونت و جنگ می باشد. اربابان فرقه رجوی که عمدتا از میان بدنام ترین جنگ سالاران و نئوکان های آمریکایی هستند، کارچاق کن های کارخانه های اسلحه سازی هستند که پیشاشیش در صدی هم از سود آن به فرقه رجوی برای گرم کردن تنور جنگ و خشونت می دهند. این جنگ طلبان هدفی جز حمله به ایران و تجزیه آن را در سر ندارند و برای رسیدن به هدف خود نیازمند به مزدوران “فارسی زبان” می باشند. بدبختی این است که رجوی که خود به بیگانگان آویزان می شود و  برای آنان مزدوری می کند، سر سفره این مزدوری، خود مزدورهای دیگری نیز دارد که باید دستشان را جلوی رجوی دراز کنند. یکی از اینها مهدی سامع می باشد که نقش مرید فرقه رجوی را بازی می کند ولی خوب می داند بعد از جدایی آقایان کریم قصیم و محمد رضا روحانی از ” شورای ملی مقاومت ” چطوری رجوی را بدوشد و در صد بیشتری از سهم مزدوری خود را از فرقه مجاهدین طلب  کند. مهدی سامع در مقاله ای  تحت عنوان “خروش خلق و فروپاشی چند خُرافِه و خُدعِه “ که در سایت های اینترنتی فرقه مجاهدین منتشر شده، در ضدیت با مبارزه مسالمت آمیز و  پرهیز از خشونت نوشته است:

… مردم به دنبال انقلاب نیستند
یکی از نیرنگهای دستگاههای گفتمان سازی رژیم به ویژه در دوران ولایت خامنه ای ترویج این نطریه است که «مردم به دنبال انقلاب» نیستند. آنها در ابتدا در یک شعبده بازی نازل انقلاب را همان خشونت ارزیابی می کردند و حق انحصاری حاکمیت برای خشونت بدون حَد و مرز و بدون اما و اگر را تایید و مردم را از سرنگونی نظام منع می کردند. در این معرکه گیری شیادانه اصلاح طلبان حکومتی و برخی از مدافعان شان در درون اپوزیسون، نقش برجسته ای ایفا کردند…

مهدی سامع در پاراگراف بعدی ” دلواپسی اش ” را از انزوا و محکومیت جنگ خارجی و دخالت بیگانگان نزد مردم ایران نشان می دهد و برای رد آن استدلال می کند: adam-haye-ejaree-mko-mehdi-same

 …ما شاهد آن هستیم که دلواپسان تخریب ایران از خطر عمده جنگ خارجی حرف می زنند و مقاله می نویسند. ویرایش جدیدی از این گفتمان ذهنی و پوشالی خطر سوریه ای شدن ایران است. حکومت و در راس آن خامنه ای با اطمینان از این که جنگ خارجی تهدیدشان نمی کند، همراه با اسلحه فروشان و پیروان مماشات بر تنور این گفتمان با شدت می دمند. برخی از نیروهای اپوزیسیون نیز بر منوال مُد روز به این گفتمان پیوسته اند...

خط کشی زیر ” همراه با اسلحه فروشان ” از ماست . مشخص نیست چرا آقای مهدی سامع هذیان می گوید؟ رفیق دوجا خور !؟ اگر باید رژیم را با جنگ خارجی تهدید کرد و خودتان نوشته اید که الان رژیم احساس تهدید جنگ خارجی نمی کند، پس مشخص نیست  چرا باید ”  رژیم و پیروان مماشات ” باید با اسلحه فروشان همراهی کنند ؟ سر اینکه جنگ نباشد باید با اسلحه فروشان همراهی کنند؟ آیا اینکه می نوشتی  جنگ طلبان و خشونت طلبان جهانی و وطنی ” همراه با اسلحه فروشان ” هستند، منطقی تر نبود؟ همراهی با اسلحه فروشان را کسانی می کنند که بر طبل جنگ می کوبند تا سلاح بفروشند، نه اپوزیسیونی که با جنگ مخالف است.

مهدی سامع، مرید مسعود رجوی، در ادامه مطلبش باز به اپوزیسیون خارج کشور که دور از خشونت و جنگ با راه های مسالمت آمیز خواسته های مردم ایران را دنبال می کنند، کنایه می زند و در حمایت از جنگ و خشونت می نویسد:

… کسانی که خود را مالک اصلی کشور می دانند و هر صدای ضد تبعیض و برابری خواهانه را با مارک «تجزیه طلب» سرکوب و یا با تئوری بافی منکوب کرده اند، با برجسته کردن خطر واهی تجزیه طلبی به بقای نظام یاری رسانده اند. به گمان این گروه از مدافعان دروغین «ایران یک پارچه» جنبشهای ملیتها و اقوام ساکن ایران غیر خودی است. برابری خواهی و نفی تبعیض ملی و قومی را تحریک خارجی و جرم می دانند و از آن به عنوان یک خطر یاد می کنند…bolton%d9%80-rajavi

اگر به چند پاراگراف اشاره شده از مقاله مهدی سامع توجه کنید، می بینید که فرقه رجوی هیچ راه حلی برای مردم ایران ندارد، جز جنگ و بمباران خارجی . اگر هم هر کس بگوید با جنگ و خشونت و دخالت بیگانگان مخالف هست، پایه های رژیم جمهوری اسلامی را محکم می کند. مهدی سامع یادش نیست که آنچه باعث تثبیت جمهوری اسلامی شد،  آغاز خشونت و ترور و اتخاذ روش مبارزه مسلحانه توسط سازمان مجاهدین و  مسعود رجوی در 30 خرداد 1360 بود که صد البته مهدی سامع هم در نشریه سازمان چریک های فدایی خلق درسال 1361 ( البته قبل از اخراجش از سازمان چریک هایی فدایی خلق ـ اقلیت ) با مقاله تشکیل ” جوخه های رزمی و … ” از آن حمایت می کرد. آقای مهدی سامع! آیا رابطه ای بین بار  رنج و درد مردم ایران در شرایط کنونی با آغاز تروریسم لجام گسیخته در سال 1360 و تئوریزه شدن آن توسط شما تحت عنوان تشکیل جوخه های رزمی برای گسترش ترور و خشونت نمی بینید؟

آقای مهدی سامع باید بداند که ارباب وی ، یعنی ” مرحوم ” مسعود رجوی و مریم رجوی که تازه آنها خود ارباب دیگری دارند، تلاش می کنند با الگو برداری از حمله آمریکا به  عراق، خواستار حمله نظامی ترامپ و  آمریکا  به ایران شوند و در این مسیر ضدمردمی و ضدمیهنی از هیچ تلاشی فروگذار هم نمی کنند. اجیر شدگانی مانند جان بولتون ، پاتریک کندی روی جولیانی  شهردار سابق نیویورک که از نومحافظه کاران و جنگ سالاران امریکاییهستند را با پول های هنگفت روانه می کنند تا در میتینگ های تبلیغاتی فرقه رجوی فریاد بزنند: “ایران را بمباران کنید!” و مزدوران و بی وطنهای ایرانی نمای  فرقه مجاهدین و  نان حرام خورهای شورای دست ساز رجوی  برای او و بمباران میهن و کشتار هموطنانمان کف و سوت می زنند و سمفونی جنگ می نوازند! آری این است اوج انحطاط و فروپاشی اخلاقی فرقه رجوی و وطن فروشی خائنانه او و فرد دون پایه ای به نام مهدی سامع.

////////////////////////////////////

//////

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید