عبدالکریم ابراهیمی: بن بست در رأس فرقه رجوی

0
704

بن بست در رأس فرقه رجوی

عبدالکریم ابراهیمی، ایران فانوس، بیست و دوم ژانویه ۲۰۱۸:… بحران و سونامى سر تا پاى تشکیلات فرقه رجوى را فرا گرفته و جداشدگان در کشور البانى به یک موفقیت و استقلال مالى در برابر سران تروریست رجوى دست یافتتند و از این پس مستقلا از کمیساریا مزایاى خود را دریافت میکنند. این دست آورد و خواست جداشدگان در البانى، مریم رجوى و دیگر سران … 
لینک به منبع
بن بست در رأس فرقه رجوی
بحران و سونامى سر تا پاى تشکیلات فرقه رجوى را فرا گرفته و جداشدگان در کشور البانى به یک موفقیت و استقلال مالى در برابر سران تروریست رجوى دست یافتتند و از این پس مستقلا از کمیساریا مزایاى خود را دریافت میکنند. این دست آورد و خواست جداشدگان در البانى، مریم رجوى و دیگر سران تشکیلات را بور و روسیاه کرد و همچنین سیل نارضایتى درونى و فرار و جدا شدن افراد از بند اسارتى که یک عمر این زوج جانى بر گردن تک تک افراد انداخته بودند و روند رو به افزایش مرگهاى مشکوک و غیر طبیعى در فرقه به یک بحران پیچیده براى سران فرقه بخصوص مریم رجوى، تبدیل شده و سران فرقه را در برابر ابهامات و سؤالات فراوان افراد زیر دست قرار داده است که چرا باید الان هم اینقدر مرگ و میر زیاد باشد و در عرض یک هفته بیش از سه نفر از میان ما رخت بر بسته و بمیرند! اینجا که عراق نیست و فشارى از طرف کسى نیست.
در عراق با مرگهاى مشکوک و غیر طبیعى و سکته کردنها بنا بر تبلیغاتى که صورت میگرفت به گردن دولت عراق می انداختیم ولى الان چرا!
الان که دولت طرف دار ایران در آلبانى بر سر قدرت نیست، چرا اینقدر مرگ و میر!؟
این سؤالات و ابهامات، بصورت پچ پچ مخفیانه(محفل) در درون تشکیلات بین اکثر نفرات بروز پیدا کرده و سران رجوى را به وحشت اندخته است و براى اینکه بر این موقعیت و به قول مریم رجوى اپورتونیسم حاکم بر نفرات غالب شوند و این معضل را موقتاً در تشکیلات جلویش را سد نمایند، در یک برنامه تبلیغاتى پوچ و سابقه تراشى براى مسعود رجوى، به بهانه سالگرد آزاد شدنش از زندان، یک سرگرمى و مشغولیت ذهنى برای افراد فراهم بیاورند.
بر همین اساس، دستگاه تبلیغاتى و شیطان سازى این فرقه براى سالگرد آزادى این دیو و جانى و تروریست دوران( مسعود رجوى) از زندانهاى شاه در بدو انقلاب ضد سلطنتى مردم ایران، چنان هیاهویى به راه انداخته است، انگار که منجى صالحى بر این جهان مبعوث شده است و از این اختاپوس زمان یک بت و صنم ارائه میدهند و در تعریف و تمجید پوشالى از او مرزهاى شیادى و دروغگویى و فریب را به تمام و کمال پاره کرده اند.
تبلیغات پوشالى براى کسى که خائن ترین فرد در تاریخ ایران زمین، خیانت به ملت و کشور خود بوده و در جنگ بیگانه علیه وطن خود در آغوش دشمن ملت ایران جاى گرفته و عصاى دست آن براى ضربات بر کشور و مردم ایران شده، بت و صنمى که دیگر حتى در درون اسارتگاهشان در البانى هم خریدارى ندارد و کسانى که عمر خود را در دام فریب زوج رجوى خائن به ایّام کهولت رسانده اند و هنوز هم در این تشکیلات نتوانسته اند زنجیر اسارت از دست و پاى خود باز کنند و به دنیاى آزاد قدم نهند، هم چنین تعریف و تمجیدهایى از شخصیت دروغین رجوى، یک طنز و جوک و سرگرمى براى خود میپندارند و وقعى به آن نمینهند و دیگر گذشت آن زمانى که با قدرت خفقان و زور، افراد اراجیف سر تا پا دروغ را اجباراً میپذیرفتند و به الزامات تروریستى فرقه تن میدادند.
میخواهم بعنوان یک عضو جدا شده از این تشکیلات، خطاب به سران تروریستى این فرقه یاد آورى کنم:
گذشت زمانى که زیر چتر اربابتان به زور و خفقان و دیکتاتورى آدمها را مجبور به اطاعت و پذیرش خواسته هاى ضد انسانى و نامشروع و تروریستى خود و رهبرانتان یعنى مسعود و مریم رجوى، میکردید در غیر این صورت شکنجه بود و کشتار و سر به نیست شدن و یا به بیمارى های مشکوک و جان دادن.
گذشت زمانى که به دروغ حمایت نود و هشت درصدى ملت ایران را به خورد ما داده و از محبوبیت مسعود و مریم در ایران می گفتید و مخ افراد تشکیلات را به یاوه هاى پوچ سرگرم کرده و مغزشویى می دادید.
گذشت زمانى که با تیر و تبر و تپانچه در نشستهاى مسعود و مریم رجوى و نشستهاى عملیات جارى و غسل و دیگ، هر فردى را مجبور به اجراى خواسته هایتان حتى در ذهن و عین، میکردید و کورکورانه به اطاعت بدون چون و چرا از فرامین تروریستى رهبرى فرقه وا میداشتید.
گذشت آن زمانى که با نشان دادن یک تصویر مسعود و مریم از ایران چنان تبلیغ میکردید و مخ همه را کار میگرفتید و مغزشویى میکردید و ما هم فکر میکردیم الان مردم ایران منتظر ورود ما هستند و تشنه دیدار زوج شیطان صفت!
الان دیگر آن زمان نیست و تبلیغات دروغین و پوچ تان حتى براى تشکیلاتى ترین افراد هم باور نکردنى و دست درغگویى تان رو شده است، بیخودى از حمایت مردم ایران دم نزنید و کلیپ هاى تبلیغاتى و فریبکارانه از حمایت هاى مردمى در داخل و دم زدن از ارتش آزادى دیگر دردى از دردهاى بى درمانتان را حل نخواهد کرد. در تظاهرات مردم ایران، حتى یک شعار در حمایت از رهبرى ادعایى و فرقه وجود نداشت و تنفر مردم ایران را از فرقه و شخص رهبرى آن در جریان نارضایتى مردم ایران از وضع اقتصادى موجود، دیدیم و تا پاى تبلیغاتى دروغین شما به میان آمد به خاطر خودفروشى و تنفرى که تمامیت ملت ایران از شماها دارند، از خواسته به حق خود دست کشیدند و انزجار خود را به شما وطن فروشان و مزدوران بیگانه نشان دادند از این رو دیگر نمی توانید روى این واقعیت خاک بپاشید و از اذهان افراد تشکیلات مخفى کنید. مژده که از این پس بیشتر در معضل و تنگنا قرار خواهید گرفت و باید جوابگوى سؤالات بر حق افراد تشکیلات خود نیز باشید.
هر جنایتى که در حق افراد تشکیلات خود در عراق مرتکب شدید، الحق که باید الان تاوان آنرا به خوبى پس بدهید و آن هم چیزى جز زجر و فشار بر رهبرى و سران جانى و شکنجه گر فرقه نخواهد بود، تا روزى که بدست عدالت سپرده شده و آنوقت جوابگوى اعمال شنیع و ناجوانمردانه و تروریستى خود باشید. به امید آن روز.
„پایان“

 

 

 

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید