خرجهای کذایی در فرقه رجوی

0
655

خرجهای کذایی در فرقه رجوی

Maryam_Rajavi_Iran_Protests_Regime_Change_MEK_MKO_NCRIبنیاد خانواده سحر، تیرانا، آلبانی، بیست و یکم ژانویه ۲۰۱۸:…  یک نمونه پولهایی که خرج عکسهای مسعود و مریم میشود حتی وقتی به انبار میرفتیم عکس این دو روی دیوار بود و هر کجا که فکرش را بکنید در بیرون در داخل کمد هم بود. خوب ببینید این چقدر خرج بر میدارد. خرجهایی که برای عیش و نوش اینها خرج میشد و لباسهای شیک می پوشیدند و با نمایندگان و سناتورها … 

Mojahedin_Khalq_Maryam_Rajavi_MEK_Saddam_Terrorists_MKOCoverage of Iran Protests Illustrated With Protests Not in Iran––Organized by Fringe Cultists

Maryam_Rajavi_Terrorist_Cult_American_Opposition_MEK_MKO_NCRI_4MEK Terrorist Death Cult: Meet Washington’s ‘Iranian Opposition’ (aka MKO, NCRI, Maryam Rajavi cult …)

خرجهای کذایی در فرقه رجوی

زینال شهیدی (مستعار)
لینک به منبع

شاید اگر این فاکتها و این مطالب را بنویسم فرقه رجوی در جواب بگوید که پول خودمان است و هر جور بخواهیم خرج میکنیم. ولی من یک عضو جدا شده از این فرقه هستم و سالیان طولانی در این فرقه بودم. من میگویم پس من هم حقی دارم چون سالیان از من استفاده سیاسی کردید.

من میگویم این خرجها که حداقل ۸۰ درصد آن برای رهبران فرقه است از خون و رنج جوانان ایرانی بوده و نه از جیب خودتان. مردم یا کسان دیگر بخاطر این نفرات پول ها را به شما داده اند ولی متاسفانه چند نمونه از خرجهای این فرقه رابرای شما بگویم.

یک نمونه پولهایی که خرج عکسهای مسعود و مریم میشود حتی وقتی به انبار میرفتیم عکس این دو روی دیوار بود و هر کجا که فکرش را بکنید در بیرون در داخل کمد هم بود. خوب ببینید این چقدر خرج بر میدارد. خرجهایی که برای عیش و نوش اینها خرج میشد و لباسهای شیک می پوشیدند و با نمایندگان و سناتورهای آمریکایی عکس می گرفتند تا سران فرقه از آنها بهره سیاسی ببرنند. این هزینه ها به میلیونها دلار میرسید و میرسد که از خرج خوراک و درمان بچه ها میزدند و به حلقوم این جنگ طلبان آمریکایی میریختند تا بتوانند از قبل آنها یک مدت دیگری تشکیلاتشان را سر پا نگه دارند.

پول هایی که برای عمل های غیر ضروری سران فرقه پرداخت میشد با استخدام بهترین دکترها و عمل های مختلف حتی عمل زیبایی که انجام می گرفت و بی محابا هزینه میشد. البته از آنطرف زنان و مردانی بودند که اجازه نمیدادند برای مداوا بیرون بروند یا اگر هم میرفتند به بیمارستان دولتی میبردند تا هزینه نکنند که آن هم بی فایده بود.

اینها نمونه های کوچکی از خرجهایی است که دیده ایم که این سران فرقه برای خودشان کرده اند و این را بدانید که خرجهای کلان دیگری چه در عراق و چه در اروپا سران فرقه انجام داده اند که ما حتی نمیدانیم.

اینجا است که میگویم من هم حقی دارم و این را بدانید که حقم را از شما خواهم گرفت.

زینال شهیدی – نجات یافته از فرقه رجوی در آلبانی

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید