افشای طرح توطئه تازه فرقه بی مصرف بدون خلق

0
1055

افشای طرح توطئه تازه فرقه بی مصرف بدون خلق

فرامرز دادرس، صفحه فیسبوک، دهم دسامبر ۲۰۱۷:… فرقه بی مصرف بدون خلق! در نظر دارد با جعل اسناد و مدارکی، نام ایرانیان منتقد ،مخالف و اعضای جدا شده این فرقه را در کشور های اروپایی به عنوان حقوق بگیران وزارت اطلاعات و سفارت خانه های جمهوری اسلامی در خارج معرفی کند. طرحی که پیشاپیش با شکست روبرو شده است. فرقه در نظر دارد اعلام کند که دو دیپلومات سفارت های ایران در فرانسه و هلند فرار کرده اند و به فرقه … 

لینک به منبع

افشای طرح توطئه تازه فرقه بی مصرف بدون خلق!

فرقه بی مصرف بدون خلق! در نظر دارد با جعل اسناد و مدارکی، نام ایرانیان منتقد ،مخالف و اعضای جدا شده این فرقه را در کشور های اروپایی به عنوان حقوق بگیران وزارت اطلاعات و سفارت خانه های جمهوری اسلامی در خارج معرفی کند. طرحی که پیشاپیش با شکست روبرو شده است.

فرقه در نظر دارد اعلام کند که دو دیپلومات سفارت های ایران در فرانسه و هلند فرار کرده اند و به فرقه بی مصرف بدون خلق! پیوسته اند و لیست مزدوران جمهوری اسلامی را به خانم رئیس جمهور مسخره ! به عنوان کادوی سرنگونی تقدیم کرده اند. مرغ پخته هم به این اراجیف فرقه بی مصرف بدون خلق! می خندد.

فرقه صاحب مرده! که در جعل اسناد و اخبار سابقه طولانی دارد هنوز هم در توهم فریب دادن افکار عمومی ایرانیان بسر می برد. این روز ها جعل مدارک، اسناد و دستکاری در عکس و فیلم از طریق کامپیوتر و اینترنت کار بسیار ساده ای است که نیاز به تخصص بالایی ندارد.

در پی اجرای برنامه (désensibilisation) حساسیت زدایی توسط آمریکایی ها روی فرقه مجاهدین به منظور خنثی سازی خطرات احتمالی برخی از اعضای تندروی آن پس از انتقال به جوامع اروپایی، از تابستان گذشته ریزش ناگهانی و شدیدی میان اعضای این فرقه آغاز شد. فرار صد ها تن از اعضای در بند از اردوگاه و ترک کشور آلبانی بطور مخفیانه بسوی دیگر کشور های اروپای شمالی ، وحشت و نگرانی رهبران این فرقه را افزایش داد بطوری که رهبران این فرقه عملاً از حومه پاریس به آلبانی کوچ کرده و در آنجا ساکن شده اند.

اخیراً آگاه شدیم که فرقه، زندان تازه ای به نام اشرف سوم ! برای اعضای خود در بیست کیلومتری شهر تیرانا آماده کرده و از اعضا در بند خواسته که با امضای یک فرم تازه به زندان جدید خود قدم رنجه فرمایند.

آخرین اخبار حاکی بود که بیش از دویست زن و مرد، دربخش قرنطینه! پادگان متروکه سابق ارتش آلبانی در بند می باشند و رهبران فرقه می کوشند تا از جدا شدن این اعضا به هر طریق ممکن جلوگیری کنند.

این اطلاعات توسط اعضای جدا شده، دوستان و بستگان این گروه در قرنطینه به آگاهی کمیساریای امور پناهندگان سازمان ملل متحد در آلبانی و مقامات آمریکایی رسیده است. در ماه آگوست ۲۰۱۷ میلای، سه تن از سناتور های آمریکایی برای رسیدگی به این مسائل به آلبانی سفر کردند.

در هفته پیش تنها سی نفر از این اردوگاه فرار کردند و خود را به دنیای آزاد رساندند. برخی از این فراریان و جدا شدگان از کادر ها، فرماندهان و اعضای با سابقه می باشند.

نام برخی از جداشدگان هفته پیش:

احمد تاجگردون – مصطفی یاراحمدی – رضا رهبر- فرامرزحبیبی- رضا اسلامی- محمد ترکمن- محسن ترکمن- نادرسبزی خباز- احمد رضا توحیدی- وحید رضایی( پژمان)- عظیم میش مست- مرتضی میری و پسر عمویش- محمود عزیزی(فرهاد)- رضا ( درآشپزخانه کارمی کرد) – پیمان حمزوی یا خیری (بیژن) در این میان دو خانم نیز فرار کرده اند که از افشای نام خود واهمه دارند.

چهارشنبه ششم دسامبر ۲۰۱۷ برابر با ۱۵ آذرماه ۱۳۹۶ رئیس جمهور مسخره ! این فرقه مانند گذشته برای فریب افکار عمومی اروپایی ها در مورد این فرقه شیطانی، به پارلمان اروپا در بروکسل رفت تا بگونه ای بتواند ماجرای فرار، جدایی اعضاء در آلبانی و ریزش بزرگ در فرقه را وارونه جلوه دهد. هم زمان گروهی از جدا شدگان خود را به این جلسه رساندند تا به شرکت کنندگان در جلسه نشان دهند که همه ادعا های رهبران این فرقه شیطانی، دروغ و جعل می باشند.

به همین دلیل سه تن از چاقو کشان و گروه فشار فرقه بی مصرف بدون خلق! به عنوان محافظ رئیس جمهور مسخره ! به تقلید از محافظین رجب طیب اردوغان، به هیئت جدا شدگان حاضر در ساختمان پارلمان اروپا حمله ور شدند و دو تن از این گروه را مضروب کردند.

این سه اوباش و اراذل فرقه که یکی از آنان به نام سیاوش دارای سابقه قوّادی ! در لندن می باشد با به نمایش گذاشتن دموکراسی! و حقوق بشر! به روش فرقه بی مصرف بدون خلق! در پارلمان اروپا نشان دادند که پس از سرنگونی حکومت آخوند ها در ایران چه کسانی قبای حکومتی برای خود دوخته اند.

این سه اوباش و رذل فرقه بی مصرف بدون خلق! که در حال ریزش کامل می باشد ، از سوی پلیس بلژیک دستگیر شدند و درانتظار محاکمه بسر می برند.

فرقه بی مصرف بدون خلق! که به شدّت مورد تنفر مردم ایران می باشد در سی سال گذشته عملا به یک بنگاه شعار پراکنی ، تبلیغاتی و بی خاصیت تبدیل شده است و جز وطن فروشی، جاسوسی ، خرابکاری و ترور علیه ایران و مردم ایران کار دیگری انجام نداده است.

این فرقه که دریافته کمترین شانسی برای رسیدن به قدرت ندارد می کوشد؛ فعالین، مخالفین و شخصیت های ایرانی را به هر ترتیب ممکن حذف کند تا بتواند خود را تنها آلترناتیو حکومت آخوند ها جا ! بزند.

دهم دسامبر ۲۰۱۷

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید