ساخت اردوگاه مرگ توسط مریم قجر داعشی و شرکاء در آلبانی

0
586

ساخت اردوگاه مرگ توسط مریم قجر داعشی و شرکاء در آلبانی! 

 محمد رزاقی، وبلاگ رزاقی، بیست و دوم نوامبر ۲۰۱۷:…  نزدیک به ۲ سال پیش همزمان با خروج اعضاء فرقه رجوی و انتقال فله ای از عراق به آلبانی در رابطه با این خروج یک مطلب نوشتم و دقیقآ یادم هست نوشته بودم از چاله در امدند وبه چاه افتادند ! بعد انهم در یک میز گردی که با دوستان جدا شده داشتیم نظر خودم را در بر اساس اخباری که از دوستانی که در البانی از فرقه … 

Muxhahedinet iraniane kercenojne lirine e medias, censurojne televizionin Ora NewsThe Mojahedin-Mafia coalition threatens media freedom, censorship of Ora News television
Muxhahedinet iraniane kercenojne lirine e medias, censurojne televizionin Ora News

Anne Khodabandeh (Singleton) exposing Maryam Rajavi’s MEK activities in Albania
https://youtu.be/yt-rXbs8014

لینک به منبع

ساخت اردوگاه مرگ توسط مریم قجر داعشی و شرکاء در آلبانی!

نزدیک به ۲ سال پیش همزمان با خروج اعضاء فرقه رجوی و انتقال فله ای از عراق به آلبانی در رابطه با این خروج یک مطلب نوشتم و دقیقآ یادم هست نوشته بودم از چاله در امدند وبه چاه افتادند !

بعد انهم در یک میز گردی که با دوستان جدا شده داشتیم نظر خودم را در بر اساس اخباری که از دوستانی که در البانی از فرقه رجوی جد اشده بودند گرفته بودم و بر اساس شناخت از ماهیت فرقه گرایانه و کلاشی و شیادی رجوی روح پلید  گفتم فرقه رجوی داعشی در عراق از صدام ملعون پول می گرفت اعضاء نگون بخت دراردوگاههای اهدائی صدام ملعون به رجوی در اسارت نگه می داشت اما در البانی پول خرج می کند به سیاستمداران فاسد رشوه می دهد تا آلبانی را به اسارتگاه اعضاء نگون بخت تبدیل کند .

 ان زمان عده ای از دوستان به من ایراد می گرفتند و می گفتند که اشتباه می کنی وقتی اعضاء فرقه به البانی برسند همه چیز تمام خواهد شد چنین و چنان خواهد شد و حتا بعضی از خانواده ها فکر می کردند که وقتی فرزندان و عزیزانشان به البانی رسیدند  رجوی و یا مریم قجر داعشی و سران فرقه به هر کدام از اعضاء امکانات زندگی خواهند داد یا انها را از البانی به اروپا منتقل کرده و اعضاء نگون بخت در اروپا به زندگی مشغول خواهند شد !

ان زمان تنها جوابی که به این دوستان می گفتم این بود که اگر یادتان باشد مریم قجر در خیلی از نشستهای درونی خطاب به اعضاء می گفت شما مسعود بعد ۲۰ سال خواهید شناخت و این حرفش واقعی بود من بعد ۲۰ سال فهمیدم رجوی چه جنایتکار ؛ وطن فروش ؛ مزدور ؛ خائن ؛ و… در اصل پزونک به تمام معنا هست .

شما هم چند ماه و یا حد اقل یکی دوسال اینده خواهید دید که رجوی این بدبختها را باز در آلبانی به اسارت خواهد گرفت یا نه !

هفته پیش از طریق جدا شده ها در البانی و در سایتهای خبری دیدم که مریم قجر داعشی به همراه دیگر سران فرقه در آلبانی با کلاشی و شیادی و قولهای سر خرمن می خواهند اعضاء نگون بخت به یک اردوگاه در خارج از محدوده شهر تیرانا منتقل کنند .

این اردوگاه توسط مریم قجر داعشی با پرداخت رشوه های کلان به یک مشت سیاستمدار فاسد و کارمندان ارگانهای بین المللی و با همکاری و مشارکت یک  مشت سیاستمدار جنگ طلب امریکائی و اروپائی  ضد ایران و ایرانی وپرداخت دلارهای ترکی الفیصل و … درست شده و در واقع چند کارائی برای مریم قجر داعشی دارد .

یکم : با توجه به اینکه با همه محدودیت و کنترلی که سران فرقه رجوی بر اعضاء اعمال می کنند شاهد فرار و جدائی اعضاء در البانی هستیم .

مریم قجرداعشی با سر جمع کردن اعضاء در یک محدوده کنترل و فشار بر اعضاء نگون بخت بوسیله دیگر سران فرقه می تواند تشدید کند و مانع جدا شدن اعضاء شود .

دوم : مریم قجر داعشی و سران فرقه بهتر از هر کس می دانند اعضاء نگون بخت با دیدن زندگی مردم عادی درشهر وهمچنین زندگی آزاد جدا شده ها هر لحظه تهدید جدا شدن بیشتر اعضاء وجود دارد بس بهترین راه نگه داشتن اعضاء نگون بخت به دور از انچه بوی و رنگ زندگی انسانی را می دهد  تا بتواند هر چه بیشتر زمان فروپاشی فرقه اش را به عقب به اندازد .

سوم : از انجا که مریم قجر داعشی به خوبی می داند دیر یا زود خانواده ها می توانند از ایران و اروپا و … برای ملاقات فرزندان و عزیزانشان حتا در خیابانها ی البانی حضور داشته باشند برای جلو گیری از این ملاقاتها در اینده بهترین راه باز نگه داشتن اعضاء نگون بخت در حصاری مثل اردوگاه بد نام اشرف یا کمپ لیبرتی  در عراق می باشد .

طبعا هر یکی از اعضاء نگون بخت خواسته یا نا خواسته به اردوگاه ساخته مریم قجر داعشی و شکرکایش برود من شخصآ فکر می کنم این به مثابه امضاء رفتن به اردوگاه مرگ با دست خود فرد هست .

 فردا روز با رفتن اعضاء نگو نبخت به اردوگاه در البانی جدا شدن و یا فرار از ان اردوگاه به مراتب سخت تر ازامروز خواهد شد و چه بساء به شیوه های مرموزی که رجوی داعشی در عراق اعضاء را از سر راه خود بر می داشت در همان اردوگاه آلبانی هم دست به ان شیوه ها بزند .

چون یک واقعیت نباید نادیده گرفت ما جدا شده ها نه به اندازه مریم قجر داعشی پول داریم که بخواهیم به رشوه گیرنده ها بگوئیم اقا در مقابل هزار تای ان ما ۲ هزار تا می دهیم نه با نماینده های ضد ایران و ایرانی رابطه داریم نه با شیوخ فاسد مثل ترکی الفیصل  که به انها مراجعه بکنیم و بخواهیم بین ما و مقامات البانی واسطه شوند و…..

تنها امکان من و ما قلم و زبانمان هست که با تمام قوا سالهاست برای ازادی دوستانمان از چنگال یک مشت جنایتکار شیاد و مزدور ؛ وطن فروش و …  فریاد می زنیم و البته  بازفریاد خواهیم زد .

شاید این گفته من باز مثل ۲ سال پیش از طرف بعضی از دوستان مورد قبول واقع نشود اما از همین حالا به صراحت و با اطمینان می گویم مریم قجر داعشی در آلبانی اردوگاه مرگ برای اعضاء نگون بخت درست کرده و در صوریتکه هر یک از اعضاء به ان اردوگاه قدم بگذارد جز مرگ ناگهانی و یا تدریجی چیز دیگری در انتظارشان نیست .

پاریس : محمد رزاقی

***

تیرانا آلبانی مجاهدین خلق فرقه رجوی تروریسم فساد قاچاقAlbania’s Modern Slavery Problem Alienates Europe

همچنین:

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید