فاجعه انسانی در راه است! هشدار در خصوص جابجایی فرقه رجوی به محلی دور افتاده در آلبانی

0
866

فاجعه انسانی در راه است!

هشدار در خصوص جابجایی فرقه رجوی به محلی دور افتاده در آلبانی 

بنیاد خانواده سحر، تیرانا، آلبانی، نوزدهم نوامبر ۲۰۱۷:… طبق خبرهایی که بدست آمده فرقه رجوی سه روز است که مشغول جابجایی به مقر جدید موسوم به اشرف ۳ می باشد. این مقر جدید که خیلی دور از شهر است تماما با دیوار و سیم های خاردار مرتفع محصور است و امکان ارتباط با دنیای بیرون به هیچ عنوان در آن وجود ندارد. فرقه رجوی از مدت ها قبل تلاش می کرد تا نفرات خود را به … 

Muxhahedinet iraniane kercenojne lirine e medias, censurojne televizionin Ora NewsThe Mojahedin-Mafia coalition threatens media freedom, censorship of Ora News television
Muxhahedinet iraniane kercenojne lirine e medias, censurojne televizionin Ora News

Anne Khodabandeh (Singleton) exposing Maryam Rajavi’s MEK activities in Albania

https://youtu.be/yt-rXbs8014

لینک به منبع

لینک به متن انگلیسی

فاجعه انسانی در راه است!

هشدار در خصوص جابجایی فرقه رجوی به محلی دور افتاده در آلبانی!

زینال شهیدی (مستعار)

تیرانا آلبانی مجاهدین خلق فرقه رجوی تروریسم فساد قاچاق

نمایی از تیرانا پایتخت آلبانی

سلام خدمت عزیزانم در داخل و خارج از کشور و خانواده های محترم

طبق خبرهایی که بدست آمده فرقه رجوی سه روز است که مشغول جابجایی به مقر جدید موسوم به اشرف ۳ می باشد. این مقر جدید که خیلی دور از شهر است تماما با دیوار و سیم های خاردار مرتفع محصور است و امکان ارتباط با دنیای بیرون به هیچ عنوان در آن وجود ندارد.

فرقه رجوی از مدت ها قبل تلاش می کرد تا نفرات خود را به محیطی ایزوله مانند اشرف بازگرداند تا امکان فرار و جدا شدن برای اعضا فراهم نباشد و بهتر بتواند آنان را مغزشویی نماید. در یک مکان دور از شهر و دور از مردم، مثل اشرف و لیبرتی در عراق، نیروها به مراتب بهتر تحت کنترل ذهنی و فیزیکی فرقه قرار خواهند داشت.

در حال حاضر در تیرانا اعضای فرقه دارند به تدریج با دنیای بیرون آشنا می شوند و این برای فرقه قابل قبول نیست چون آنان را در بند و حصار ذهنی می خواهد. بسیاری از آنان با حقایق دنیای آزاد برخورد داشته اند و دارد اذهانشان باز می شود و در می یابند که راه فرار هم وجود دارد و بر خلاف گفته فرقه می توانند روی پای خود بایستند.

شیوه کنترل نیرو در فرقه رجوی مغزشویی است که در یک محیط دورافتاده که دسترسی به دنیای آزاد به هیچ عنوان وجود نداشته باشد به مراتب بهتر انجام می شود. در اشرف و لیبرتی در عراق هم به راحتی می شد فرار کرد و خیلی ها هم فرار کردند اما از آنجا که در این گونه مکان ها ذهن بسته است و با دنیای بیرون ارتباط ندارد به لحاظ ذهنی فرار غیرممکن به نظر می رسد.

فرقه رجوی ارتباط اعضا با دنیای آزاد را بر نمی تابد چون دیگر نمی تواند مدام دروغ به خوردشان بدهد. آنان باید در قطع ارتباط کامل با دنیای بیرون خصوصا خانواده ها باشند تا دروغ های فرقه را باور کنند. اگر افراد با حقایق جهان آشنا شوند زیر بار حرف زور فرقه نمی روند.

باید توجه داشته باشید که این جابجایی به مکانی است که شرایط آن خیلی بدتر از اشرف در عراق خواهد بود چون اعتراضات بیشتر است و در نتیجه فشار و سرکوب هم بیشتر خواهد شد و کسانی که در این مکان دورافتاده گرفتار شوند راه گریزی ندارند.

همچنین خبر رسیده است که فرقه دارد با حیله و نیرنگ از افراد امضاء می گیرد که گویا داوطلب رفتن به محل جدید هستند و حق هرگونه جداشدن و بازگشت به شهر را از خود سلب می نمایند و پذیرفته اند که تا آخر عمر در همان مکان دورافتاده با فرقه رجوی بمانند. این جدا فاجعه است.

از تمامی دوستانم در تیرانا و همچنین فعالان خارج از کشور تقاضا می کنم که به هر شکل که می توانند وارد شوند و نگذارند این فاجعه انسانی رخ دهد و افراد به صورت گروهی به یک زندان بزرگ بدون ارتباط با دنیای بیرون منتقل شوند. خواهش می کنم که به نفراتی که ارتباط دارید بگویید که تا دیر نشده خودشان را از دست این جانیان نجات دهند. تا زمان از دست نرفته باید کاری کرد تا این قربانیان را از دست فرقه رجوی و از اسارت رهایی داد. اعضا لازم نیست از چیزی بترسند. آنچه فرقه به آنها می گوید دروغ محض است. فقط باید از این بترسند که به جایی مانند اشرف منتقل شوند که دیگر هیچ امیدی به رهایی نیست.

به اعضای گرفتار در فرقه رجوی باید بگویم که هر گونه امکاناتی که وعده آنرا به شما بدهند جای آزادی و ارتباط با خانواده را نمی گیرد. اگر چه همان امکاناتی که وعده آنرا می دهند هم دروغ است و صرفا برای نورچشمی ها و بالایی هاست. شما میدانید که ارتباط با دنیای بیرون در این فرقه ممنوع است. شما اگر حتی بهترین امکانات را داشته باشید اما مثلا دسترسی به اینترنت نداشته باشید و نتوانید با خانواده تماس بگیرید چه ارزشی دارد؟ در دنیای رجوی شما نمیتوانید از خیلی چیزها آگاهی پیدا کنید و نمی توانید با مردم عادی برخورد داشته باشید.

من از همه اعضا عاجزانه درخواست می کنم که باز مجددا فریب فرقه را نخورند و با پای خود به یک زندان بزرگ که بدترین نوع در دنیا هست قدم نگذارند و ذهن خود را دوباره به دست فرقه ندهند. در این راستا همه باید کمک کنند تا نفرات داخل فرقه آگاهی پیدا کنند و به جای بی بازگشت قدم نگذارند.

نجات یافته از فرقه رجوی در آلبانی – زینال شهیدی
۲۷ آبان ۹۶

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید