حسین نژاد: این سازمان مجاهدین است یا شعبۀ وزارت اطلاعات رژیم در آلبانی؟؟

0
941

این سازمان مجاهدین است یا شعبۀ وزارت اطلاعات رژیم در آلبانی؟؟ 

قربانعلی حسین نژاد، پیوند رهایی، پاریس، نوزدهم نوامبر ۲۰۱۷:… سازمان مجاهدین (فرقۀ رجوی) که با موج روز افزون جدایی و خروج اعضایش در آلبانی روبرو است این روزها کنترل و اختناق و تعقیب و مراقبت علیه افراد جدا شده را در پایتخت آلبانی تشدید کرده و به محض اقدام هر جداشده ای به انجام مصاحبه یا … 

مریم رجوی مجاهدین خلق صدام حسین تروریسم تیرانا آلبانیMEK’s Maryam Rajavi blackmails Albania to become the new ‘Saddam regime’ for them.

لینک به منبع

این سازمان مجاهدین است یا شعبۀ وزارت اطلاعات رژیم در آلبانی؟؟!!

اطلاعیۀ فرقۀ رجوی: افراد از داخل تشکیلات در آلبانی با اطلاعات رژیم ارتباط برقرار می کنند و اخراجشان می کنیم!!

نوشتۀ قربانعلی حسین نژاد مترجم ارشد سابق رهبری مجاهدین در عراق

مصاحبه عادل اعظمی بهمن اعظمی سعدالله سیفی تیرانا آلبانی حقوق بشر در مجاهدین خلق رجوی

سازمان مجاهدین (فرقۀ رجوی) که با موج روز افزون جدایی و خروج اعضایش در آلبانی روبرو است این روزها کنترل و اختناق و تعقیب و مراقبت علیه افراد جدا شده را در پایتخت آلبانی تشدید کرده و به محض اقدام هر جداشده ای به انجام مصاحبه یا ارتباط با دنیای بیرون و یا با جدا شده های دیگر و با انترنت و بویژه با خانواده اش اطلاعیه ای علیه او صادر می کند که متنش برای همگی تقریبا یک سان است و تنها اسم و فامیل را تغییر می دهد و می نویسد که او اصلا از وقتی در تشکیلات بود با مزدوران اطلاعات رژیم ارتباط داشته لذا به او یادآور شدیم ولی وقتی گوش نکرد اخراجش کردیم!!… خیلی جالب است واقعا!! عنوان ابلاغیه شان را نگاه کنید نوشته: «ابلاغیۀ اتمام حجت و هشدار امنیتی در برابر توطئۀ وزارت اطلاعات رژیم آخوندی»!! ولی رویش نشده اضافه کند توطئۀ اطلاعات رژیم «در داخل تشکیلات سازمان مجاهدین»!! چون داخل متن ابلاغیه در حقیقت همین را می گوید یعنی در داخل تشکیلات ما وزارت اطلاعات رژیم توطئه می کند!! پس این همه به اصطلاح «اخراجی» که شما در آلبانی  و اروپا دارید همگی از همان تشکیلات شما با اطلاعات ایران ارتباط داشتند؟؟!!! پس بفرمایید که رجوی از اول شعبۀ وزارت اطلاعات در عراق باز کرده بود و بعد هم در آلبانی به فعالیتهای اطلاعاتی اش ادامه داده است!! و همه اش هم اطلاعاتی و مزدور اطلاعات رژیم بیرون داده است!! عجب آلترناتیوی برای رژیم ایران!! و عجب ادعای مبارزه و ارتش آزادیبخش آن هم از نوع بی سلاح و بی یال و کوپال آویزان به کراوات ترامپ!!!.

این هم وضع داخل تشکیلاتش که خودش رسما با اطلاعیه اش به آن اعتراف می کند… در حالیکه این افراد جرمی جز حد اقل تلاش برای احقاق حق انسانی شان جهت به دست آوردن تلفن و ارتباط با دوستان جدا شده شان و یا با افراد خانواده شان در ایران در داخل تشکیلات رجوی مرتکب نشده اند و بعد هم که با فحش و فحاشی و فشار روانی سران و نوچه های فرقه مواجه شده اند از فرقه فرار کرده و یا خودشان خواستار جدایی و بیرون رفتن از تشکیلات فرقه شده اند و الا فرقه مطلقا در این بحران شدید و بیسابقۀ نیرویی که با آن مواجه است کسی را اخراج نمی کند آن هم با این تعداد زیاد بطوریکه حتی با گرفتن تمام رده های تشکیلاتی فرد متخلف ترجیح می دهد که با انواع تطمیعهای پولی  و زندگی و حتی ازدواج که در این فرقه جزء محرمات می باشد او را در زیر مهمیز خودش یا به اصطلاح قرنطینه و خروجی (یعنی در حقیقت زندان) نگه دارد تا کسی از جداشدن او از تشکیلات مطلع نشود یا بیرون نرود تا دست به افشاگری علیه فرقه بزند و یا موجب شود که تسریع فروپاشی فرقه با موج ریزش کنونی اش بیش از پیش برجسته شود.

البته این عادت و فرهنگ دیرینۀ فرقۀ رجوی در تمام طول سی و اند سال گذشته اش می باشد که هر کسی از تشکیلات آن و یا هر فردی و جریانی از شورای دست ساز رجوی بیرون رفته و اعلام جدایی کرده از آقای دکتر بنی صدر گرفته تا حزب دموکرات کردستان و افراد و جریانات دیگر، این فرقه اعلام کرده که ما او را به علت ارتباطش با رژیم از شورا یا سازمانمان اخراج کردیم!!!

لطفا و حتما خوانندگان گرامی به لینگ زیر در یکی از سایتهای جانبی فرقۀ رجوی موسوم به سایت «ایران افشاگر» مراجعه کنند و یا متن آن را در این لینگ ملاحظه نمایند تا ببینند چگونه یک سازمانی با آنهمه گذشته و تاریخ به چه روزی افتاده که افراد داخل تشکیلات خودش یعنی در حقیقت کل تشکیلات خودش را خودفروخته و در سقوطی شتابان می نامد در حالیکه خودفروخته تر از رجوی به دشمنان ایران و ایرانی و سقوطی شتابان یافته تر از رجوی اگر پیدا کردید ما را خبر کنید:

دو خودفروخته به رژیم جنایت‌کار آخوندی در سقوطی شتابان

آن سینگلتون و عادل اعظمی، از سوی گشتاپوی آخوندی اخیراً به آلبانی گسیل‌شده‌اند تا بهمن اعظمی و سعدالله سیفی را حضوری توجیه و وظایف مزدوری را به آن‌ها بیاموزند!

سعدالله سیفی از خودفروختگانی است که به‌دلیل ارتباطات مشکوک و آلوده با عوامل رژیم، از مناسبات مجاهدین اخراج شد. بهمن اعظمی عنصر خودفروخته دیگر پیش از او به مأمورین وزارت اطلاعات عادل اعظمی و احسان بیدی مزدور رژیم در آلبانی، وصل شده‌بود.

با سعدالله سیفی در تاریخ ۲۶ شهریور اتمام‌حجت و به او اخطار داده‌شد که در صورت ادامه ارتباطات مشکوک با عناصر رژیم، بلافاصله اخراج خواهدشد.

مصاحبه عادل اعظمی بهمن اعظمی سعدالله سیفی تیرانا آلبانی حقوق بشر در مجاهدین خلق رجوی

سعدالله سیفی در پاسخ به این اتمام‌حجت، ضمن تأکید بر مرزبندی با دشمن و عوامل آن، اصرار ورزید که در مناسبات پاک مجاهدین بماند. به فاصله کوتاهی مشخص گردید اصرار نامبرده بر ماندن در مناسبات مجاهدین بخشی از یک سناریو جهت توطئه و کسب اطلاعات و همکاری با دشمن بوده است. لذا سعدالله سیفی به‌دلیل ادامه ارتباطات با عوامل وزارت اطلاعات، در تاریخ ۲۰ مهر ۹۶ اخراج شد.

مصاحبه عادل اعظمی بهمن اعظمی سعدالله سیفی تیرانا آلبانی حقوق بشر در مجاهدین خلق رجوی

(پایان)

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید