مثل همیشه، این خبر باند رجوی نیز، دروغ درآمد!

0
733

مثل همیشه، این خبر باند رجوی نیز، دروغ درآمد!

 صابر از تبریز (امضاء محفوظ)، ایران اینترلینک، هجدهم نوامبر ۲۰۱۷:… وقتی ما با رویی سخت تر از ” سنگ پای قزوین ” مواجهیم ، همواره این اخبار امپریالیزم ساخته وصهیونیزم پرورده  و رجوی جا ر زده را خواهیم شنید ودر اثبات دروغ بودن آن ، به ارائه ی اسناد وشواهدی که پیدا کردن آن درمیان ولوله ها وجنجال های رسانه های مسلط جهانی – که رسانه های رجوی  نوک ناخن آنها نیز بحساب نمیآیند – کاری است … 

http://iran-interlink.org

مثل همیشه، این خبر باند رجوی نیز، دروغ درآمد!

۲۷ آبان ۱۳۹۶شمسی

درهرفرصتی که برای این فرقه ی ضدملی وضدبشری روی داد، باعجله ی تمام نوشتند که ایران از مسائل سوریه کنار گذاشته شد!

این باند، خبر مذکور را کرارا  وبا اشکال مختلف اعلام کرده و اصلا بخودش هم نیآورده که خبر قبلی اش دروغ بوده  وموظف به توضیح!

وقتی ما با رویی سخت تر از ” سنگ پای قزوین ” مواجهیم ، همواره این اخبار امپریالیزم ساخته وصهیونیزم پرورده  و رجوی جا ر زده را خواهیم شنید ودر اثبات دروغ بودن آن ، به ارائه ی اسناد وشواهدی که پیدا کردن آن درمیان ولوله ها وجنجال های رسانه های مسلط جهانی – که رسانه های رجوی  نوک ناخن آنها نیز بحساب نمیآیند – کاری است به سختی کار کسی که باصطلاح ما آذربایجانی ها – ( اینه ایله قبیر قازیر )-  با سوزن قبر میکند!!

درهرصورت ، بنده خبر آلترناتیوی پیدا کرده وبرای صدمین بار ثابت کردم که باند رجوی دروغگوی علاج ناپذیری است .

این خبر را داخل گیومه مشاهده کرده، میزان دشمنی باند رجوی با مردم سوریه ودرتحلیل نهائی ایران را  دریافته  وبا دروغ ودرغگو به مبارزه ی اصولی بپردازیم:

” شکست تلاش اسرائیل برای مقابل هم قراردادن روسیه و ایران –  نشریه ی یونگه ولت آلمان : وزیر خارجه روسیه با اظهارات خود تلاش اسرائیل را که می خواست از طریق پخش شایعات مسکو  و  تهران را در مقابل هم قرار دهد نقش بر آب کرد. رسانه های غربی، روز یکشنبه خبر دادند که  روسیه موافقت کرده که به نیروهای ایران و نیروهای  مورد حمایت ایران  در سوریه اجازه ندهد به مرز اسرائیل نزدیک شوند و در درازمدت حتی آنها را در خاک سوریه تحمل هم نکند. رسانه های غربی اعلام کردند که منبع  این ادعائی که رسما تایید نشده یکی از مقامات ارشد امریکائی است، بدون آن که نام و نشانی از او اعلام شود و یا اشاره ای به مقام و منصب او کرده باشند. طبق خبر منتشره از سوی رسانه های غربی قولی که روسیه داده بخشی از یک »Memorandum of Principles« (MOP) ( تفاهم اصولی) است که روز شنبه به امضای نمایندگان امریکا و روسیه و اردن رسیده است. هدف از این توافق نامه که هنوز به مرحله قانونی نرسیده تدارک استقرار یک  آتش بس کاملا عمومی در سوریه است. روز سه شنبه لاوروف در برابر آژانش خبری ریانوستی گفت که او چنین قولی نداده است.

افزون بر این، لاوروف تاکید کرد که حضور ایران در سوریه «مشروع» است در حالی که فعالیت های نظامی امریکا در سوریه ، اولا «غیرقانونی»  ، ثانیا » بی اثر» است.  وزیر خارجه روسیه با این  اظهارات موضع دولت سوریه را مورد تایید قرار داد.

او  در روز سه شنبه بر این نکته نیز انگشت نهاد و تاکید کرد که حضور نیروهای نظامی امریکا و دیگر کشورها در سوریه بدون کسب اجازه از دولت سوریه صورت گرفته  و «تجاوز» است و «نقض صریح اصول سازمان ملل است» .

خواست های اسرائیل از روسیه ترکیبی است از دو خواست که با یکدیگر آمیخته می شوند: خواست نخست اسرائیل آنست که در منطقه ای حائل با عمق ۴۰ تا ۵۰ کیلومتربوجود بیآید، که نه نظامیان ایرانی و نه  واحد های نیروهای همپیمان با آن – بویژه حزب الله لبنان-، هیچکدام اجازه توقف در آن را نداشته باشند.

بخش دوم خواست اسرائیل این است که اگرحضور نیروهای ایران در بخشی از سوریه صورت دائمی پیدا کند اسرائیل علیه آن دست به اقدامات نظامی بزند. آنچه حائز اهمیت ویژه است ایجاد «یک راه ارتباط زمینی میان ایران و لبنان » است که اسرائیل می خواهد مانع ایجاد آن گردد.

یک سخنگوی اسرائیل روز دوشنبه  در واکنش به MOP » توافق اصولی» امریکا، روسیه، اردن  برای آتش بس در سوریه گفت اسرائیل کماکان، اصولا خود را متعهد به رعایت آن نمیداند و  کماکان » حق» خود می داند که فراسوی مرزهای خود ضربات نظامی وارد آورد.

با توجه به اطلاعات رسمی، نیروی نظامی اسرائیل در طی سالهای گذشته در حدود ۱۰۰ بار به مواضع  و  کاروان های تدارکاتی حزب الله  در خاک سوریه حمله کرده است. در این مدت حتی یک حمله متقابل هم صورت نگرفته است. همین امر در مورد  حمله های اسرائیل به نیروهای نظامی سوریه نیز صادق است، بدون آن که از جانب نیروهای نظامی سوریه بهانه ای به اسرائیل داده شده باشد “.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید