سرمایه گذاری باند رجوی بر تحولاتی که نتجه اش روشن نیست!

0
1124

لبنان بدنبال بیش از یک دهه جنگ داخلی وبرادر کشی ، با ایجاد دولت وحدت ملی که حزب اله هم بطور تمام قد ازان حمایت میکرد ، ضرورت حفظ حاکیت خود رادریافت و درمقابل این عربستان است که با ربودن سعد حریری ( نخست وزی دولت وحدت ملی ) درصدد بهم زدن این وحدت است! سوریه هم که وضع اش روشنتر میشود واگر امریکا ان قطعه ی تصرف کرده اش درخاک سوریه وپایگاه نظامی غیر قانونی اش در آنجا را که عملا بعنوان مدافع داعش ازآن استفاده میکند ، به دولت سوریه برگرداند ، آرامش به سوریه برگشته ومردم سوریه دریک انتخابات آزاد، بهتر از هرکشور دیگری سیستم حکومتی وروسای آنرا تعیین خواهند کرد!

سرمایه گذاری باند رجوی بر تحولاتی که نتجه اش روشن نیست!

ارسال شده از طرف آقای صابر ـ با تشکر از ایشان ـ 18.11.2017

رسانه های جمعی فرقه ی رجوی مینویسد :

” تحولات مهم و تعیین‌کننده‌یی در منطقه در جریان است. یکی از مؤلفه‌های این تحولات، فعال شدن اتحادیه اروپا و به‌خصوص فرانسه است. و این پس از سفر ماکرون رئیس‌جمهور فرانسه به منطقه خلیج‌فارس و عربستان است و تأکیدات مکرر او در این سفر مبنی بر این‌که برنامه موشکی رژیم باید تحت کنترل در بیاید و دخالتهایش در کشورهای منطقه باید متوقف بشود و گر نه اروپا در تحریمهای آمریکا علیه رژیم شرکت خواهد کرد و خودش هم تحریمهای جدیدی به آن خواهد افزود “.

سوریه ولبنان در تصرف استعماری فرانسه بود و سران این کشور ، استقلال این مناطق را هنوز هم از صمیم قلب برسمیت نشناخته اند!

فراموش نکنیم که درآغاز بحران سوریه ، قرار بر سازش وانتخابات آزاد شد و شخص بشار اسد انعطاف قابل توجهی دراین مورد نشان داد ولی فرانسه از برقراری صلح وثبات با ادعای اینکه ” ازعمر حکومت بشار اسد فقط 25روز باقی مانده ” ، هرنوع قرار داد صلح وآتش بس را رد کرد!

فرانسه درکنار امریکا ، نقش عمده ای در ویران نمودن لیبی ایفا کرد وبا این جنایتکاری های وسیع اش ، نمیتواند موضع طلبکارانه ای داشته باشد!

برنامه های موشکی ایران درچهارچوب تقویت بنیه ی دفاعی کشوری است که از دریافت هواپیماهای پیشرفته محروم است واگر قرار باشد برنامه های دفاعی ایران تحت کنترل باشد، این کنترل چرا نباید شامل حال فرانسه ای گردد که صدها سال سابقه ی خشن استعماری دارد ودر تحولات خاورمیانه در سال های اخیر نقش جنایکارانه ای داشته است!

این ازعجایب روزگار است که کشورهای سازنده و سوء استفاده کننده ازاین سلاح ها- که یکی هم فرانسه است – آزادی کامل دارند که هر غلطی که خواستند بکنند وایران که هرگز استعمار گر نبوده و حتی در شدید ترین جنگ اش برعلیه تجاوز عراق ازسلاح های غیر متعارف استفاده نکرد، شامل اعمال محدودیت گردد!

عربستان رابه مرگبارترین سلاح ها مجهز کرده وبجان مردم استقلال طلب وسلطه ستیز منطقه انداخته اند وآنگاه ازما میخواهند که سلاح های خیلی ضعیف تر تولید نکنیم !

براستی که این سلطه گران سگ را بازگذاشته اند وسنگ را بسته!

درادامه :

” خبرگزاری رویتر در روز 25آبان نوشت: «وزیرخارجه عربستان طی مصاحبه‌یی به خبرگزاری رویتر گفت: عربستان به آنچه وی آن را رفتار تجاوزکارانه رژیم ایران در لبنان و یمن خواند پاسخ می‌دهد. عادل الجبیر گفت به هر صورتی که شما به مسأله نگاه کنید، رژیم ایران به شیوه‌یی تجاوزکارانه عمل می‌کند و ما نسبت به این تجاوز واکنش نشان می‌دهیم و می‌گوییم دیگر بس است “.

به تجاوزات این مرتجعین جاه طلب در سوریه ، پاسخ جانانه ای داده شد وحال باید منتظر ماند ودید که  چه کسی به تجاوزات این کشور به یمن پاسخ میدهد؟!

ما سوزش عربستان ودوستانش را درشکست سوریه درک میکنیم وبا حسن نیت تمام به آنها توصیه میکنیم که با برهم خوردن توازن قوا در سطح جهان – برعلیه آمریکا ومتحدین ونوکران ریز ودرشتش – توجه کرده وکاری مناسب با ضروریات زمان انجام داده وبجای دشمنی درپی جلب دوستی ایرانی باشند که برای سازندگی کشور خود ، صلاح خود را در آرامش و برقراری دوستی ها میداند !

ونیز:

” لودریان در ادامه گفت تمام تلاش پاریس بر حفظ حاکمیت لبنان متمرکز است… وی در ادامه به مسأله سوریه پرداخت و ابراز امیدواری کرد که معارضان سوری بتوانند موضع مشترک اتخاذ کنند “.

لبنان بدنبال بیش از یک دهه جنگ داخلی وبرادر کشی ، با ایجاد دولت وحدت ملی که حزب اله هم بطور تمام قد ازان حمایت میکرد ، ضرورت حفظ حاکیت خود رادریافت و درمقابل این عربستان است که با ربودن سعد حریری ( نخست وزی دولت وحدت ملی ) درصدد بهم زدن این وحدت است!

سوریه هم که وضع اش روشنتر میشود واگر امریکا ان قطعه ی تصرف کرده اش درخاک سوریه وپایگاه نظامی غیر قانونی اش در آنجا را که عملا بعنوان مدافع داعش ازآن استفاده میکند ، به دولت سوریه برگرداند ، آرامش به سوریه برگشته ومردم سوریه دریک انتخابات آزاد، بهتر از هرکشور دیگری سیستم حکومتی وروسای آنرا تعیین خواهند کرد!

صابر

 

 

 

/////////////////////

 

 

 

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید