تلخی زلزله ی کرمانشاه، برکام رجوی شیرین شد!

0
844

تلخی زلزله ی کرمانشاه، برکام رجوی شیرین شد! 

صابر از تبریز (امضاء محفوظ)، شانزدهم نوامبر ۲۰۱۷:…  زمانی که معلوم شد که تحرکات ولیعهد جاه طلب وحریص عربستان ، برخلاف انتظارات رجوی ها ، جنبه ی داخلی داشته و بشرط درایت طرف مقابل قضیه، قادر به برافروختن جنگی تازه درمنطقه نیست ، تمام نخهایی که این باند مافیایی دراین عرصه ریسته بود ، به پنبه تبدیل شد وماحصل آن یاس بزرگی بود که دامنگیر این فرقه ی ضد ملی شد واین موضوع درکم کاری … 

مریم قجر عضدانلو ابریشمچی رجوی منفور ترین ایرانیگزارش تصویری از منفورترین شخصی که خود را ایرانی می نامد( مریم قجر عضدانلو – رجوی)ا

http://iran-interlink.org

تلخی زلزله ی کرمانشاه، برکام رجوی شیرین شد!

۲۵/۰۸/۱۳۹۶

زمانی که معلوم شد که تحرکات ولیعهد جاه طلب وحریص عربستان ، برخلاف انتظارات رجوی ها ، جنبه ی داخلی داشته و بشرط درایت طرف مقابل قضیه، قادر به برافروختن جنگی تازه درمنطقه نیست ، تمام نخهایی که این باند مافیایی دراین عرصه ریسته بود ، به پنبه تبدیل شد وماحصل آن یاس بزرگی بود که دامنگیر این فرقه ی ضد ملی شد واین موضوع درکم کاری رسانه های مربوطه هم چهره مینمود.

دراین اثنا، ایران که درزلزله خیز بودن آن اختلافی نیست ، دچار زلزله ی مهیب کرمانشاه شده ، غرق درماتم وعزا گردید ومردم ضربات سخت مادی وانسانی خوردند که البته تحمل وتلافی آن باین سادگی امکان پذیر نیست و رفع این عوارض به همت والای دولت وملت بستگی دارد.

اما طرف دیگر قضیه رسانه های کم وبیش بیکار مانده ی رجوی بود که این حادثه ی دردناک را بمنزله ی یک مائده ی آسمانی تلقی نموده وجان تازه ای درکالبدش دمید!

با سرعت تمام وارد میدان تبلیغاتی مشمئزکننده شدند تا دراین وانفسا که اولویت اول کشور رسیدگی به وضع این هموطنان داغدیده است، به مردم طوری القا نمایند که کمک هایشان حیف ومیل خواهد شد و بنابراین بهتر است که کمکی نکنند وبجای آن متقاعد شوند که این آنها هستند که جلوی زلزله وخسارات آنرا میتوانند بگیرند و نفع مردم دربیعت با رجوی است!

البته نگاه دقیق به کنه قضایا، نشان میدهد که این کارزار تبلیغاتی ، بیشتر ازهمه چیز مصرف داخلی داشته وبرای نگه داشتن اسرای رجوی که این روزها بیشتر ازگذشته ازتشکیلات خارج میشوند ، دارد!

وگرنه اگر دلی برای سوزاندن به مردم دراین فرقه ی منحط وبیرحم وجود داشت ، آنرا بنفع اسرای رجوی که ازتمام مزایای زندگی انسانی محرومند ، بکار میگرفت ویا درهم دردی با مردم ایران ، به خانواده های این اسرا اجازه ی ملاقات با عزیزان دربندشان را میداد!

این حادثه نشان داد که چه تضاد آشتی ناپذیری بین منافع وروحیات مردم با منافع خائنانه وتنگ نظرانه ی باند رجوی وجود دارد!

چیزی که مردم را غرق دراندوه کرده ، فرقه ی رجوی را به نشاط آورده است و مگر این امر، چیزی جز ضد مردمی بودن این گروه را نشان میدهد؟!

البته هم مردم وهم دولت به میزان نقش طمع ورزی ها وفساد در ساخت وسازها و… واقف تر شدند و در صورتی  که بخواهند نتیجه ی مثبتی ازاین کاستی ها استخراج کرده وعملی کنند – وچاره ای غیر از آنندارند- درسی از یک شکست آموخته اند که خود بمعنای یک پیروزی است!

البته هیچ چیز، جای  جان عزیز انسان های ازدست رفته را نخواهد گرفت ودراین مورد، چیزی جز پیشه  کردن صبر وبردباری ، ابراز همدردی زبانی وکمک عملی به بازماندگان این مصیبت بزرگ چاره ساز نیست!

ما در دوسده ی پیش ، زلزله ی تبریز را داشتیم با ۸۰هزار کشته وخرابی های وسیع تر!

بعدها زلزله ی قوچان، بوئین زهرا،  قیر وکازرون ، اردبیل، شمال وزنجان، بم و قره داغ آذربایجان را هم که قسما شاهد بوده ایم و ازمیزان تلفات سنگین آنها اگاهی بالنسبه درستی داریم!

بعنوان یک ناظر نمیتوان گفت که درمقاوم سازی  ساختمان های کشور هیچ کاری انجام نشده که اگر اینطور بود، تلفات این زلزله درمقایسه با تلفات زلزله های مورد اشاره ، به چندین برابر افزایش مییافت!

بدین ترتیب با مراجعه به وجدان شریف، براحتی میتوان گفت که کارهای زیادی انجام شده والبته میتوانست زیادتر ازاین هم انجام بگیرد!

یعنی اقدامات دولت وملت ، حتی دراین مدت نسبتا کوتاه یک دهه ی  اخیر، لازم بوده و فقط کافی نبوده است!

ملت ودولتی که این مهم را درک کند که بنظر میرسد کرده وروز بروزجدی تر میشود ، قادر خواهد بود که به اندازه ی زیادی ازمیزان تلفات وخسارات این حوادث اجتناب ناپذیر بکاهد!

آثارگرد وخاکی را که باند رجوی براه انداخته، بزودی محو میشود ودرمقابل ، ما هم اجازه نداریم که خلاء های موجود را که این بار با شفافیت وابعاد زیادش مشاهده کردیم، پر نکنیم!

ما درزمینی که دشمنان ملک وملت تعیین کرده اند، بازی نخواهیم کرد ودر مقابل با جدیت تمام برای برطرف کردن نارسائی های موجود درکشورمان ، بسختی خواهیم کوشید!

تاریخ درمورد کسانی که ازآن درس عبرت نمیگیرند ، ستمکارانه عمل میکند!

صابر

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید