قتل عام مردم بی گناه سرپل ذهاب توسط فرقه تروریستی رجوی و دلسوزی برای زلزله زدگان

0
829

قتل عام مردم بی گناه «سرپل ذهاب» توسط فرقه تروریستی رجوی و دل سوزی برای زلزله زدگان 

 انجمن فراق، شانزدهم نوامبر ۲۰۱۷:… ر بعدازظهر روز سوم مرداد ۱۳۶۷ ش، فرقه تروریستی منافقین به همراه ارتش بعث عراق، هجوم مشترک خود را از طریق سرپل ذهاب به طرف شهر کرند در استان کرمانشاه آغاز کرد. آنان که عملیات خود را با هدف براندازی نظام اسلامی آغاز کرده بودند، وضعیت نظامی ایران را از هم پاشیده ارزیابی نموده، اوضاع داخلی کشور را آسیب پذیر می دانستند. از این رو، منافقین … 

https://www.youtube.com/watch?v=kELrQUBJYfM

لینک به منبع

قتل عام مردم بی گناه «سرپل ذهاب» توسط فرقه تروریستی رجوی و دل سوزی برای زلزله زدگان

فرقه تروریستی رجوی در حالی با حادثه دیدگان شهرستان سرپل ذهاب اظهارهمدردی نمود که جنایتکاران این فرقه در عملیات مرصاد بسیاری از مردم بی گناه این منطقه را قتل عام کردند.

به گزارش پایگاه خبری – تحلیلی فراق، چندین روز از قبول قطعنامه ۵۹۸ شورای امنیت توسط جمهوری اسلامی ایران می گذشت، در بعدازظهر روز سوم مرداد ۱۳۶۷ ش، فرقه تروریستی منافقین به همراه ارتش بعث عراق، هجوم مشترک خود را از طریق سرپل ذهاب به طرف شهر کرند در استان کرمانشاه آغاز کرد. آنان که عملیات خود را با هدف براندازی نظام اسلامی آغاز کرده بودند، وضعیت نظامی ایران را از هم پاشیده ارزیابی نموده، اوضاع داخلی کشور را آسیب پذیر می دانستند. از این رو، منافقین می پنداشتند با یک ضربه و شوک نهایی، نظام جمهوری اسلامی فرو خواهد ریخت و این تنها فرصت آنها است. این مزدوران کوردل چنان به وعده های دشمنان قسم خورده انقلاب اطمینان پیدا کرده بودند که جمع بندی نهایی درباره نظام آتی ایران را به چند روز بعد در میدانِ آزادی تهران موکول نمودند. این عملیات که فروغ جاویدان نام گرفته بود، با مقاومت دلاورمردانه بسیجیان و نیروهای مردمی، به حماسه غرورآفرین مرصاد تبدیل شد و طومار ننگین منافقین را درهم پیچید.

در تیرماه سال ۱۳۶۷، پس از پذیرش قطعنامه ۵۹۸ توسط کشور ایران، به تصور اینکه نیروی دفاعی کشورمان تحلیل رفته و مردم از جنگ و بمباران خسته شده اند رژیم بعثی عراق درصدد طراحی نقشه ای برآمدند تا بلکه با اجرای آن هم نظام جمهوری اسلامی را ساقط کنند و هم کشور را به تصرف خود درآورند. نیروهای عراقی در عملیات مرصاد که در اواخر دوران هشت سال دفاع مقدس رخ داد وارد نواحی مرزی استان کرمانشاه شدند و شهرستان های سرپل ذهاب،محور گیلانغرب و قصرشیرین را نیزتصرف کردند و طی سه روز عملیات متعددی بین نیروهای عراقی و نیروهای ارتش و سپاه پاسدارن سرپل ذهاب صورت گرفت.این نیروهای منافقین کوردل با عملیاتی طراحی شده محور قصرشیرین به سرپل ذهاب و به طرف کرمانشاه از مسیر کرندغرب تا اسلام آباد و گردنه چهارزبر مورد حمله قرار دادند تا فعالیت های گسترده تری را علیه نظام و رزمندگان دفاع مقدس صورت دهند.

از دیگر رویدادهای مهم این جنگ بمباران شیمیایی توسط نیروهای عراقی در منطقه بابایادگار و روستای زرده از توابع شهرستان دالاهو و همچنین در دهستان دیره و روستاهای نسار و شاهمار از توابع شهرستان گیلانغرب بود که جوانان و رزمندگان بسیاری مجروح و شهید شدند.به دنبال این ماجرا نیروهای مختلف مردمی و عشایرین از طریق سپاه پاسداران سازماندهی شدند و سلاح تحویل گرفتند و برای دفاع از میهن اسلامی به جنگ آمدند. منافقین در این عملیات به کمین گاه رزمندگان اسلام افتادند و این درسی برای منافقین کور دل در تاریخ اسلام بود.حال امروز مریم رجوی خائن دلسوز مردم سرپل ذهاب شده و برای مردم پیام تسلیت می فرستد و درفضاهای مجازی و ماهواره ای یک جنگ به راه انداخته اند که نیازاست جامعه ما با هوشیاری و بصیرت اسلامی از هرگونه تلاش دشمن جهت پیشبرد اهداف شوم خود جلوگیری کنند.

سرپل ذهاب درغرب کرمانشاه یکصد هزار نفر جمعیت دارد.

————————–

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید